home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1030 1031 [1032] 1033 1034 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1067189 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15465: 23 Jul 2014, 10:37 »

Der florerer igen igen nogle voldsomme rygter om hvad vi ska bruge penge på i dette vindue

"Arsenal have joined Inter and Roma in the hunt for Manchester City defender Matija Nastasic. The Gunners will move for the centre-back if Thomas Vermaelen leaves for Manchester United." Daily Mail

"Spanish champions Atletico Madrid want to sign Arsenal duo Nacho Monreal and Santi Cazorla. Diego Simeone's side view Monreal as the replacement for Filipe Luis while Cazorla could lose his place to Alexis." Daily Telegraph

"Barcelona forward Lionel Messi considered a move to Arsenal two months ago. The Argentine discussed a possible move to the Gunners with Cesc Fabregas in May as he is a big fan of Arsene Wenger." Daily Express

http://www.express.co.uk/sport/football/490553/REVEALED-Barcelona-superstar-Lionel-Messi-considered-shock-Arsenal-move
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15466: 23 Jul 2014, 11:08 »

Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15467: 23 Jul 2014, 11:18 »

Balotelli nyheden er en uge gammel, og Wenger har været ude og sige at vi ikke er på udkig efter en angriber, hvilket jeg heller ikke tror. I dag eller i morgen skulle Ospina handlen være i hus (fremragende køb) og så mangler vi en centerforsvarer, så er jeg egentlig tilfreds. Jeg tror ikke vi kan forvente en ny defensiv midt, selvom det kunne være lækkert. Nastasic til centerforsvaret ville jeg være rigtig glad for!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15468: 23 Jul 2014, 11:43 »

Balotelli nyheden er en uge gammel, og Wenger har været ude og sige at vi ikke er på udkig efter en angriber, hvilket jeg heller ikke tror. I dag eller i morgen skulle Ospina handlen være i hus (fremragende køb) og så mangler vi en centerforsvarer, så er jeg egentlig tilfreds. Jeg tror ikke vi kan forvente en ny defensiv midt, selvom det kunne være lækkert. Nastasic til centerforsvaret ville jeg være rigtig glad for!

Ospina handlen er bestemt et godt køb.

Nastasic ville også være et godt køb efter min mening, ung og talentfuld, og så kan vi håbe at vi eventuelt kan slå Roma i den jagt.

Jeg synes at vi mangler en DM, er ikke helt tryg ved Arteta til den position. Ville gerne se en yngre spiller med en større arbejdsradius.

Ja, ved godt den er lidt aldrende den nyhed med Balo, men synes det er sjovt at han bliver ved med det.

Er dog ikke helt enig med at vi ikke har behov for en angriber. Godt nok har der været held til at omvende nogle kanter til at spille i boksen, men jeg så hellere en rigtig boksspiller mere.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15469: 23 Jul 2014, 13:36 »

Jeg ville nu heller ikke brokke mig hvis vi købte en klasseangriber, men det bør vi ikke på nogen måde forvente... Jeg er heller ikke helt tryg ved Arteta, ligesom Flamini ikke er god nok. Men jeg tror ikke at Wenger køber en, så længe vi både har Arteta og Flamini som kan spille pladsen. Måske hvis vi skilte os af med en af dem.. Det skulle nok være Flamini, men Wenger plejer ikke at sælge en spiller efter så kort tid.

Ja, Balotelli vil gerne til Arsenal, men tvivler stærkt på at han kommer det... Ligesom de nye rygter med at Messi var fristet til et skifte for et par måneder siden.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15470: 23 Jul 2014, 14:06 »

Midt i alle rygterne og spekulationerne, kan der rejses endnu et stort spørgsmål. Hvordan kommer Thomas Eisfeld-salget til at påvirke resten af holdet?

Er der forøvrigt nogen, der har prøvet, eller måske allerede ejer, vores nye trøje?
Logged


Arsenal Football Club


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15471: 23 Jul 2014, 14:24 »

Jeg nægter at købe trøjer fra Puma, Adidas og Nike har tilstadighed langt mere klasse på det punkt... Derudover håber jeg virkeligt ikke, at vi henter Balo. De 2 spillere, som folk har nævnt, lyder interessante. Mht. til Flamini og Arteta synes jeg, at det er fint. De er selvfølgelig ikke de bedste på deres position i PL, men håber på, at de kan supplere hinanden fint igennem en hel sæson.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15472: 23 Jul 2014, 14:25 »

Hvorfor skulle Eisfeld-salget påvirke resten af holdet?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15473: 23 Jul 2014, 14:30 »

Jeg nægter at købe trøjer fra Puma, Adidas og Nike har tilstadighed langt mere klasse på det punkt... Derudover håber jeg virkeligt ikke, at vi henter Balo. De 2 spillere, som folk har nævnt, lyder interessante. Mht. til Flamini og Arteta synes jeg, at det er fint. De er selvfølgelig ikke de bedste på deres position i PL, men håber på, at de kan supplere hinanden fint igennem en hel sæson.

Meeen, det er stadig en Arsenal-trøje, så jeg skal helt sikkert have den inden længe. Thumbs Up

Hvorfor skulle Eisfeld-salget påvirke resten af holdet?

Grin
« Seneste Redigering: 23 Jul 2014, 14:39 af Chakana » Logged


Arsenal Football Club


Svartovich
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15474: 23 Jul 2014, 15:31 »

Så er vores smukke hjemmebanetrøje bestilt med Mertesacker på ryggen! Thumbs Up
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15475: 26 Jul 2014, 00:36 »

Nu bliver det sgu interessant. Chambers ser jeg rigtig gerne i Arsenal, og det forlyder at han også kan spille DC. Så må Jenkinson endegyldigt være på vej væk, i hvert fald på leje.

David Ornstein ‏@bbcsport_david  1m
Arsenal are working on a deal to sign Southamton defender Calum Chambers. Fee agreed & medical took place on Friday #afc #saintsfc


(Og få nu lige lokket Schneiderlin til også!)

EDIT: Yeeeeeeees!

Ben Smith ‏@BenSmithBBC  2m
I'm told Arsenal want Morgan Schneiderlin AND Callum Chambers from Southampton. Spurs have also made an enquiry for Jay Rodriguez
« Seneste Redigering: 26 Jul 2014, 00:41 af g00n » Logged



0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15476: 26 Jul 2014, 01:40 »

Nu bliver det sgu interessant. Chambers ser jeg rigtig gerne i Arsenal, og det forlyder at han også kan spille DC. Så må Jenkinson endegyldigt være på vej væk, i hvert fald på leje.

David Ornstein ‏@bbcsport_david  1m
Arsenal are working on a deal to sign Southamton defender Calum Chambers. Fee agreed & medical took place on Friday #afc #saintsfc


(Og få nu lige lokket Schneiderlin til også!)

EDIT: Yeeeeeeees!

Ben Smith ‏@BenSmithBBC  2m
I'm told Arsenal want Morgan Schneiderlin AND Callum Chambers from Southampton. Spurs have also made an enquiry for Jay Rodriguez


Det er svært at falde i søvn nu.

Jenkinson bliver 100 % lejet ud, hvis Chambers kommer til. Det er min vurdering. Førstnævnte har lige forlænget med 5 år, og det vil give god mening at sende ham på togt i en anden PL-klub, hvor han kan få regelmæssig spilletid. Optimal situation for alle.
Logged

Simply Arsenal.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15477: 26 Jul 2014, 02:27 »

Nu bliver det sgu interessant. Chambers ser jeg rigtig gerne i Arsenal, og det forlyder at han også kan spille DC. Så må Jenkinson endegyldigt være på vej væk, i hvert fald på leje.

David Ornstein ‏@bbcsport_david  1m
Arsenal are working on a deal to sign Southamton defender Calum Chambers. Fee agreed & medical took place on Friday #afc #saintsfc


(Og få nu lige lokket Schneiderlin til også!)

EDIT: Yeeeeeeees!

Ben Smith ‏@BenSmithBBC  2m
I'm told Arsenal want Morgan Schneiderlin AND Callum Chambers from Southampton. Spurs have also made an enquiry for Jay Rodriguez


Har aldrig forstået hvad nogen ser i Jenkinson og med Sagnas farvel så kunne en Chambers altså godt være en løsning - jeg har set mange kampe med Southampton i sidste sæson og de havde altså nogle solide spillere som virkede til at være voldsom sultne efter succes og med Wengers evne til at udvikle spillere yderligere så kunne Chambers være en suveræn signing... men hvad gør stakkels Southampton.. de har vel snart mistet et helt hold.
Logged

YNWA

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15478: 27 Jul 2014, 00:41 »

Er der nogen, der har vores hjemmebanetrøje fra 2000/2001-sæsonen eller 2003/2004-sæsonen, og evt. kan fortælle mig, om størrelserne passer med de seneste par års Nike-trøjer? Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15479: 27 Jul 2014, 00:55 »

Er der nogen, der har vores hjemmebanetrøje fra 2000/2001-sæsonen eller 2003/2004-sæsonen, og evt. kan fortælle mig, om størrelserne passer med de seneste par års Nike-trøjer? Smiley
Mener bestemt størrelserne på Nike-trøjerne er de samme. Er selv på udkig efter 2006-trøjen. Kunne godt tænke mig, at Puma brugte linjerne fra den
Logged

Sider: 1 ... 1030 1031 [1032] 1033 1034 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010