home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 382 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1209 1210 [1211] 1212 1213 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1571714 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18150: 21 Nov 2014, 15:00 »

Lucas, Can og Gerrard skal starte på midten.
Synes da også det er en god idé at lade jeres bedste spiller starte på bænken.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18151: 21 Nov 2014, 15:03 »

Hvis du mener Henderson, så synes jeg at han har været helt ved siden af sig selv i år. Han har været utrolig dårlig.
Logged

Kolo Abib Touré

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18152: 21 Nov 2014, 18:04 »

Nu må Sturridge altså snart komme tilbage!.. Endnu en kamp uden ham i dag. Forhåbentlig er han så 100 % fit efter landskamppausen.

Lambert starter i øvrigt inde fremfor Balo i dag.
Til en orientering så er Sturridge blevet skadet igen.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18153: 21 Nov 2014, 18:06 »

Hvis du mener Henderson, så synes jeg at han har været helt ved siden af sig selv i år. Han har været utrolig dårlig.
Han har været jeres bedste spiller.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18154: 21 Nov 2014, 20:21 »

Han har været jeres bedste spiller.

 Shockeret Shockeret  funny funny
Du har ikke set mange af vores kampe?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18155: 21 Nov 2014, 22:51 »

Shockeret Shockeret  funny funny
Du har ikke set mange af vores kampe?

Jeg har set alle jeres kampe.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18156: 23 Nov 2014, 21:26 »

Jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal sige om dagens kamp.
Kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal håndtere det situation vi er pt. Er det spillerne den er gal med, er det træneren eller er det begge parter?
Der er ihf et eller andet helt galt i klubben pt og det skal ændres nu. Jo længere tid der går jo længere synker vi ned i tabellen og så kan det ende med det kan gå helt galt.

Snoren til BR har været rigtig lang har været rigtig lang, men de seneste uger er det kortet en hel del af.

Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18157: 23 Nov 2014, 22:35 »

Jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal sige om dagens kamp.
Kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal håndtere det situation vi er pt. Er det spillerne den er gal med, er det træneren eller er det begge parter?
Der er ihf et eller andet helt galt i klubben pt og det skal ændres nu. Jo længere tid der går jo længere synker vi ned i tabellen og så kan det ende med det kan gå helt galt.

Snoren til BR har været rigtig lang har været rigtig lang, men de seneste uger er det kortet en hel del af.



IMO skal Ledelsen i Liverpool spørge sig selv om BR skal have lov til at bruge mere tid eller penge - denne sæson har ikke bragt os frem skridt på trods af at der er købt dyrt ind hvis ledelsen er i tvivl så fyr BR nu se hvor langt en ny manager kan komme med det materiale vi har nu - det er især på det taktiske felt jeg mener BR fejler, vi spiller utroligt primitivt og BR kan ganske enkelt ikke justere spillet under kampene og det er sgu en ting en manager skal kunne gøre IMO så er det tid til et farvel og så skal der altså kigges dybt i vores scouting system som IMO fejler og ikke mindst skal der altså sælges ud af de spillere som ikke har slået til.... og her tænker jeg på spillere som Borini og ikke mindst Balotelli
Logged

YNWA

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18158: 23 Nov 2014, 22:45 »

IMO skal Ledelsen i Liverpool spørge sig selv om BR skal have lov til at bruge mere tid eller penge - denne sæson har ikke bragt os frem skridt på trods af at der er købt dyrt ind hvis ledelsen er i tvivl så fyr BR nu se hvor langt en ny manager kan komme med det materiale vi har nu - det er især på det taktiske felt jeg mener BR fejler, vi spiller utroligt primitivt og BR kan ganske enkelt ikke justere spillet under kampene og det er sgu en ting en manager skal kunne gøre IMO så er det tid til et farvel og så skal der altså kigges dybt i vores scouting system som IMO fejler og ikke mindst skal der altså sælges ud af de spillere som ikke har slået til.... og her tænker jeg på spillere som Borini og ikke mindst Balotelli

Og Mignolet, Lovren, Sakho, Allen, Markovic, Iloiri, Aspas,  L. Alberto, Can osv osv osv.

De 2 er ikke de eneste der er floppet.
Snoren er der stadig, men den er blevet meget kort efterhånden.
På det tidspunkt han indseer at vi er i krise og vi har store defensive problemer er jeg faktisk ret sikker på at så kan det vendes. Men så lang tid at han ikke selv vil indse det er vi i store problemer.

Jeg tror generelt ikke på fyringer og med de penge vi har brugt de seneste vinduer tror jeg ikke bare at en ny træner får en tilsvarende pose penge til at bygge sit eget hold.
BR skal begynde at bruge de spillere han har kæbt fremfor at spillere som SG, GJ, Skrtel og Lovren er de første på holdkortet hvergang.
De bedste skal spille hvergang og man skal ikke udtages på et navn og hvad man kunne for 2-3-4 år siden.
Desuden er jeg træt af at høre på det der med at vi har mange kampe og de skal spares. Hvis man kigger på hold som feks Real Madrid og Chelsea, så spiller deres bedste altså stort set hvergang. Hvorfor pokker skal vores spillere have 7 dages fri for at blive klar til næste kamp?
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18159: 23 Nov 2014, 23:05 »

Man kan vel sagtens argumentere for begge ting. Personligt synes jeg i hvert fald både, at man kan klandre spillerne og Rodgers.

For det første er spillermaterialet jo ikke til mere end en blød midterplacering synes jeg, specielt hvis man tager et kig på dagens startformation. Mignolet, Johnson, Lovren, Skrtel, Manquillo, Gerrard, Allen, Coutinho, Lallana, Sterling, Lambert. Det er næppe kontroversielt at påstå, at ingen af disse spillere ville komme på holdet hos de øvrige top 4-aspiranter, udover Sterling, rent individuelt set.

Tager man Sturridge, Sterling og til nøds Henderson ud af holdet er der jo en alarmerende mangel på spillere, der direkte har kvaliteten til at spille med om topplaceringerne, og desuden også en mangel på spillere, der har lederegenskaber, og går forrest på banen.

Gerrard er efter en gloværdig karriere øjensynligt past it og ligner en mand, der burde bænkes, Lucas, Allen og Can står mest af alt for middelmådighed, samtlige forsvarsspillerne har åbenlyse mangler individuelt, og fungerer ej heller som enhed, og de offensivspillere, der er hentet, har enten tilvænningsvanskeli gheder eller såre simpel mangel på kvalitet. Hvis jeg ikke tager helt fejl er £60 millioner spenderet på Lallana, Balotelli og Markovic alene, men ingen af disse har jo afgørende kvalitet, specielt ikke på kort sigt. Lallana er udmærket, men langt fra de bedste offensive midtbanespillere, Markovic har selvfølgelig potentiale, men er ikke klar endnu, og Balotelli har alle dage været en lottokupon. Du ved ikke altid hvad du får, men 4/5 gange er det negativt fra hans side.

Det minder lidt om det Tottenham gjorde med Bale-pengene. Man har formået at benytte £120 millioner pund på spillere, der ikke kan gå ind og gøre en afgørende forskel på et mandskab, der gerne vil spille med om topplaceringerne, og med Sturridge ude IGEN er det svært at se, hvordan skuden skal vende foreløbigt. Desuden er det jo også tydeligt, at en ellers dygtig spiller som Coutinho slet ikke har samme effekt på holdet, når han ikke har kvalitetsspillere foran sig, som han havde i Suarez og Sturridge. Det er bare ikke det samme, at spille bande med Rickie Lambert eller Mario Balotelli. Den ene har ikke pace til at tage det dybe løb, og den anden gider ikke.

Spillermaterialet er selvfølgelig en ting, men selvfølgelig skal Rodgers også klandres. Han virker meget begrænset rent taktisk, og har tydeligvis ingen anelse om, hvordan han skal stille en formation, hvor defensiven tilgodeses på nogen måde. I sidste sæson var man jo også i rigtigt mange kampe håbløse defensivt, men kvaliteten offensivt gjorde heldigvis, at man bare lavede tre-fire mål i den anden ende, og vandt kampen på den måde.

Uden Suarez og Sturridge har man ikke mulighed for at spille den slags fodbold længere, og derfor bliver han jo nødt til at prøve at tilgodese defensiven, hvilket han komplet forsømmer gang på gang, selvom han har fået den ene advarsel efter den anden, og spillet hovedløs fodbold uden nogen gameplan. Rodgers virker generelt meget naiv i sin fodboldfilosofi, og det koster ham nu, hvor offensiven ikke længere har de samme tangenter at spille på, og den samme kvalitet. Det faktum, at han heller ikke ser ud til at have en plan B, når plan A ikke fungerer i kampene, er selvfølgelig også foruroligende.

Meget er galt i Liverpool, og der er ingen tvivl om, at Rodgers bliver nødt til at omlægge taktikken på den ene eller den anden måde, hvis han skal vende skuden foreløbigt. Man har et fordelagtigt program forude med tre kampe mod Stoke, Leicester og Sunderland, og det positive for Liverpool er vel trods alt, at Chelsea har været det eneste stabile tophold, og at der derfor kun er fem point op til top 4. Nok ser det skidt ud, men sæsonen er lang, og heldigvis for jer har mange de fleste andre formodede tophold heller ikke fundet rytmen endnu.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18160: 23 Nov 2014, 23:24 »

Borini floppet?
Borini har ligesom Bendtner, bare en ting han er god til, tilgengæld er han rigtig god til den ting.

Bendtner er pt. verdens bedste super sub.

Borini viste i sidste sæson, at han er god til at scorer imod topholdene, og det skal I udnytte. Bare ærgerligt hvis det er gået BRs næse forbi.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18161: 24 Nov 2014, 09:38 »

Borini floppet?
Borini har ligesom Bendtner, bare en ting han er god til, tilgengæld er han rigtig god til den ting.

Bendtner er pt. verdens bedste super sub.

Borini viste i sidste sæson, at han er god til at scorer imod topholdene, og det skal I udnytte. Bare ærgerligt hvis det er gået BRs næse forbi.
Er du stiv?

Det er jo ikke en ting at være god til. Det er jo et tilfældigt spil, om han scorer mod tophold eller bundhold. Du må være stiv, hvis du påstår, at Bendtner er verdens bedste supersub, fordi han har scoret tre mål i to kampe, hvor kampene var afgjort.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18162: 24 Nov 2014, 10:56 »

Man kan vel sagtens argumentere for begge ting. Personligt synes jeg i hvert fald både, at man kan klandre spillerne og Rodgers.

For det første er spillermaterialet jo ikke til mere end en blød midterplacering synes jeg, specielt hvis man tager et kig på...... 

Jeg er tildels enig.

Synes dog som sådan ikke man kan klandre de unge spillere. De er købt med hensigt på fremtiden.
Og en Lovren var feks et monster i forsvaret hos Southampthon, Lallana styrede holdet i samme klub.
Begge to skulle desuden heller ikke vendes til PL, tempo landet osv.

At vi ikke har mange stjerner er vi bestemt enige i, men udover Man C og Chelsea synes jeg nu heller ikke vores såkaldte direkte konkurrenter har masser af stjerner, der findes måske 3-5 på de hold som jeg vil kalde stjerner.

Men det store problem som jeg ser det er vi har lavet en Tottenhgam og bare købt og købt og de har været unge. Ikke sagt det ikke er fint nok at kigge på unge spillere der er fremtid i men vi har manglet 2-3 etablerede stjerner på holdet.

Vi har SG, Skrtel og GJ som er rimelig faste, de er så fra 29+ resten af holdet er 24 eller derunder. Hvor er de spillere som de unge skal lære og læne sig op af?

Plus at BR desværre viser at hans taktiske forståelse mangler en del, sidste år scorede vi bare flere mål end de andre som du skriver plus vi altså også spillede noget flot bold.
Vi hverken score mål eller spiller godt i denne sæson, alligevel kører han videre i samme rille.

Vi er i den grad i krise lige meget om BR mener det eller ej!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18163: 24 Nov 2014, 11:39 »

Er problemet i Liverpool rent faktisk ikke bare, at man selv tror, at man måske er lidt bedre, end man egentlig er? Måske skulle man i den nuværende situation lige tage et skridt tilbage for så at tage to frem. Det kunne f.eks. være at førsteprioritet skulle være at få styr på defensive. Så må man gå på kompromis med, at man måske ikke kan styre kampen præcis, som man gerne vil eller spille helt lige så flot offensiv fodbold. Men hvis det er det, der skal til for at stabilisere defensiven, så er det i den grad det værd. Så kan man starte der og så lige så stille bygge på. Det ville jeg i hvert fald ikke fortænke Liverpool i at gøre.

Derudover så har Newton Heath i, at der er alarmerende få stjerner på Liverpools hold. Jeg ville ikke bytte en eneste i Chelseas startopstilling med en fra Liverpools ditto.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18164: 24 Nov 2014, 11:50 »

Er problemet i Liverpool rent faktisk ikke bare, at man selv tror, at man måske er lidt bedre, end man egentlig er? Måske skulle man i den nuværende situation lige tage et skridt tilbage for så at tage to frem. Det kunne f.eks. være at førsteprioritet skulle være at få styr på defensive. Så må man gå på kompromis med, at man måske ikke kan styre kampen præcis, som man gerne vil eller spille helt lige så flot offensiv fodbold. Men hvis det er det, der skal til for at stabilisere defensiven, så er det i den grad det værd. Så kan man starte der og så lige så stille bygge på. Det ville jeg i hvert fald ikke fortænke Liverpool i at gøre.

Derudover så har Newton Heath i, at der er alarmerende få stjerner på Liverpools hold. Jeg ville ikke bytte en eneste i Chelseas startopstilling med en fra Liverpools ditto.

Problemet er at BR ikke vil se indse vi er i krise. Og selvfølgelig også vi har store defensive problemer - men det har vi jo også offensivt og på midtbanen.
Sidste år havde vi også store defensive problemer, men der havde vi så bare SSS til at lave de mange mål vi gjorde og så gik det jo alligevel.

Og som jeg også skrev før, hvis vi ser bort fra Man C og Chelsea som vel er stjernebesat på samtlige pladser så er de hold der burde være i hælene på dem langt mindre godt besat.
Jeg mener ikke at vi på papiret har et dårligt hold - men nu er det jo ikke på et stykke papir kampene afgøres så det kan vi jo desværre ikke bruge til alverden.
Logged

Sider: 1 ... 1209 1210 [1211] 1212 1213 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010