home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1208 1209 [1210] 1211 1212 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1583177 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18135: 31 Okt 2014, 20:12 »

Liverpool uden Gerrard ! http://www.bold.dk/nyt/gerrard-aabner-for-liverpool-exit det kræver sgu at vi i hele sæson 2015/16 må spille med 12 mand på banen.

Naturligvis vil der komme en dag hvor Gerrard ikke kan mere, men så længe han vil så længe skal vi holde på ham.

Jeg har aldrig ment at Rodgers var det bedste valg, men naturligvis har han flyttet holdet, sidste sæson var flot, men i denne sæson syntes jeg spillet er blevet fornærmende ringe og markant mere ustabil.



Logged

YNWA

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18136: 31 Okt 2014, 21:27 »

Steven Gerrard skal nok få fornyet hans kontrakt med klubben, Legender som fx Gerrard og Totti bilver i klubberne så længe de vil.

Den dag Gerrard stopper håber jeg han kommer til at fortage sig et eller andet ang klubben, han er og bliver altid en legende..

Synes 100% Rodgers er det rigtige valg, som du siger sidste sæson var flot, denne sæson er knap så god men vi skal nok komme i gear, vi skal bare have sturridge tilbage og Balo skal blomstre lidt..

Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18137: 31 Okt 2014, 22:42 »

Steven Gerrard skal nok få fornyet hans kontrakt med klubben, Legender som fx Gerrard og Totti bilver i klubberne så længe de vil.

Den dag Gerrard stopper håber jeg han kommer til at fortage sig et eller andet ang klubben, han er og bliver altid en legende..

Synes 100% Rodgers er det rigtige valg, som du siger sidste sæson var flot, denne sæson er knap så god men vi skal nok komme i gear, vi skal bare have sturridge tilbage og Balo skal blomstre lidt..



Ingen tvivl om at vi får flere strenge at spille på når Sturridge bliver klar - men tror desværre ikke Balotelli bliver et hit  Peace

Vores store problem er at vi ganske enkelt skaber for lidt offensivt indtil nu har vi levet på Sterling og i enkelte kampe Coutinho.

Rodgers har IMO ikke formået at få defensiven til at fungere hvilket også var et problem sidste år og reelt kostede det et mesterskab
Logged

YNWA

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18138: 31 Okt 2014, 22:55 »

Tror Balotelli kommer i gang, forventer han starter inde mod Newcastle i weekenden og han laver en kasse eller 2..

Nej Rodgers har ikke fået styr på defensiven kan vi hurtig blive enig om, Salget er Agger er en kæmpe fiasko, vi har 3 forsvars spiller der er røv usikker med bolden, Lovren sparker bare en håbløs bold fremad hver eneste gang og Skrtel ligner bare en stiv slovak på rulleskøjter...

Lallana Coutinho Henderson Sterling er de eneste der bare viser en smule.. og så har vi selfølgelig Lazar Markovic, ja han skal nok til vende sig men hold kæft han der ringe... får lange løg af ham:)

Men ja nok om det negative shit  Newcastle - Liverpool 1-3..
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18139: 01 Nov 2014, 15:36 »

 Huh vores bund niveau er lavt, midtbanen bliver sgu ringere og ringere og der spilles alibi fodbold som aldrig før.
Eneste lyspunkt i dagens kamp var Mignolet der havde et par gode redninger.

Rodgers taler om tålmodighed og naturligvis skal vi fans have det men kunne vi så glæde os over noget smukt fodbold og tabte kampe som var tætte, men reelt kan vi pt tabe til alle hold i PL og uha hvor jeg frygter at vi får et grimt hug når vi støder ind i Real Madrid i næste uge.

Logged

YNWA

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18140: 01 Nov 2014, 15:55 »

DeBuur#

Er fuldstændig enig i vores bund niveau er alt alt for lavt, hold kæft hvor er vi ringe vi skaber ikke en skid overhovedet, alle taler om Balo ikke score nogle mål for os, nej det gør han ikke men han får heller ikke nogle ordenlige bolde at arbejde med idag..

Synes generalt over hele bane at vi er fuldstændig fra billedet.

Frygter også vi taber stort til Real Madrid, samt Chelsea på lørdag..

Hold kæft min lørdag er ødelagt!!!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18141: 04 Nov 2014, 00:01 »

Nøj hvor jeg glæder mig til i morgen.

Har 3 billetter til kampen mod jer.

Go kamp.. Arbeloa garner !
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18142: 04 Nov 2014, 08:51 »

Nøj hvor jeg glæder mig til i morgen.

Har 3 billetter til kampen mod jer.

Go kamp.. Arbeloa garner !

Jeg tør ikke se kampen. Vi får jo sultansmadder..
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18143: 04 Nov 2014, 09:20 »

Alt kan ske i fodbold. Jeg er dog sikker på en hjemmesejr.

Ronaldo scorer 2 kasser og Benzema 1. Om det så bliver en kamp med flere mål skal jeg ikke kunne sige.
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18144: 04 Nov 2014, 23:02 »

Stor kamp af enkelte spillere i dag. Offensiven var ikke tilstede. Når man ikke kan skabe chancer mod Newcastle, så gør man det heller ikke mod Real Madrid. Mignolet står en stor kamp, men han er også en god shot-stopper. Heldigvis kom der ikke mange indlæg i det lille felt i dag. Moreno er god, men spiller med stor risiko - i dag gik det dog godt. Skrtel er så satans usikker med den bold, og burde kæmpe mod Lovren om pladsen ved siden af Kolo Toure mod Chelsea - pragtkamp af Kolo i dag. Kan godt lide både Lucas og Can, og synes de begge virker sikre på bolden. Det er bare begrænset hvad de bringer offensivt. Allen synes jeg er anonym igen. Han bringer intet, og er usikker på bolden. Markovic ligner en mand, som der ikke tør udfordre. Han har nogle fine løb, men vælger alt for ofte de simple og lette afleveringer. Lallana formår ikke at skabe noget i dag, men har også svære arbejdsbetingelser. Borini kæmper for det, og det er svært at vurdere hans præstation i dag. Han havde urimelige vilkår. Sterling kommer ind, og laver et par dårlige afleveringer.

Stærk kamp af de defensive folk, mens offensiven endnu engang er underlegen. Synes at Rodgers lavede nogle fine dispositioner i dag, omend jeg ikke forstod udskiftningen af Can. Allen skulle helt sikkert være skiftet ud, for han er til absolut ingen nytte, når man skal forsøge at skabe chancer. 
Logged

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18145: 21 Nov 2014, 13:43 »

Hvor længe forventer jer Liverpool-fans, at Steven Gerrard er i startopstillingen?

Personligt så mener jeg ikke, at han er berettiget til en plads blandt jeres elleve bedste længere. Han kan sagtens undværes, og Jordan Henderson har udviklet sig til at rigtig god spiller som godt kunne styre begivenhederne på jeres midtbane. Så kunne man enten køre Lucas (undervurderet spiller) ind sammen med ham eller eventuelt den unge Emre Can, som senest gjorde det fint mod Chelsea.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2014, 13:45 af BIG Bauke Mollema » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18146: 21 Nov 2014, 13:51 »

Gerrard skal allerede i denne sæson stille og roligt køres ud af holdet.
Han skal stadig have kampe, men han behøver ikke spille dem alle sammen. Han er stadig en enorm kapacitet at have på og uden for banen pga hans lederskab.
Lucas skal bare sælges, han er slet ikke undervurderet, han er bare ikke så god som han var før hans knæskader. Han er blevet en boldflytter ikke andet.
Jeg kunne godt se en midtbane bestå af Hendo og Can, 3 offensive folk i Sterling, Coutinho og Lallana og så Sturidge helt på top, hvis han nogensinde bliver klar igen.
BR vil desværre bare gerne have SG på holdet hele tiden og så skal en af de 3 offensive folk desværre ofres.

Men den korte af den lange er at dette må så absolut være sidste sæson hvor SG spiller så meget som han gør.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18147: 21 Nov 2014, 13:57 »

Med hensyn til Gerrard ser det ud til, at vi er relativt enige. Dog synes jeg, at Lucas stadig er en rigtig god spiller. Jeg tror ikke på, at han oprigtigt er så meget dårligere end før hans slemme skade. Det skyldes mere, at han ikke har fået lov at spille kontinuerligt. Det kræver det at komme tilbage på højeste niveau efter sådan en skade. Det er ikke sikkert, at han får lov til det i Liverpool, men han er slet sikkert stadig en fantastisk god spiller. Måske endda den samme spiller som før hans skade, hvis ikke, så kun minimalt dårligere.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18148: 21 Nov 2014, 14:06 »

Gerrard skal allerede i denne sæson stille og roligt køres ud af holdet.
Han skal stadig have kampe, men han behøver ikke spille dem alle sammen. Han er stadig en enorm kapacitet at have på og uden for banen pga hans lederskab.
Lucas skal bare sælges, han er slet ikke undervurderet, han er bare ikke så god som han var før hans knæskader. Han er blevet en boldflytter ikke andet.
Jeg kunne godt se en midtbane bestå af Hendo og Can, 3 offensive folk i Sterling, Coutinho og Lallana og så Sturidge helt på top, hvis han nogensinde bliver klar igen.
BR vil desværre bare gerne have SG på holdet hele tiden og så skal en af de 3 offensive folk desværre ofres.

Men den korte af den lange er at dette må så absolut være sidste sæson hvor SG spiller så meget som han gør.

Enig omkring Lucas sælg bare ham og brug bare pengene til en udbetaling på den midtbane dynamo vi virkelig får brug for når SG takker af, for IMO så kan hverken Can eller Henderson løfte den opgave.

Vores offensiv halter og det gør den fordi vi ingen angriber har at sætte på banen når Sturridge er skadet - jo vi har Balotelli men han er sgu mere nyttig som boldhenter en som spiller på banen og Lambert ligner en spiller der er gået på pension.

Sterling er reelt den spiller der har løftet mest på det offensive men det er sgu for lidt - Lalana skal nok slå igennem men vores store problem er at Steven Gerrard ikke er 30 år længere og at vi mangler en klasse angriber.

Derudover har vi en middelmådig målmand der godt nok indimellem spiller en kamp på højt niveau, men hans bundniveau er godt nok ringe.

 
Logged

YNWA

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18149: 21 Nov 2014, 14:29 »

Lucas, Can og Gerrard skal starte på midten.
Logged

Kolo Abib Touré

Sider: 1 ... 1208 1209 [1210] 1211 1212 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010