home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1206 1207 [1208] 1209 1210 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1581844 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18105: 12 Sep 2014, 08:54 »

Ærgerligt at Sturridge er skadet, Can burde kunne erstattes og Joe Allen er jeg bedøvende ligeglad med, men ja landsholdskamp er fandme noget skidt især ligegyldige venskabskampe der bare ska afskaffes
Hvorfor er du ligeglad med Allen? Han har været en af vores bedste spillere her i opstarten?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18106: 12 Sep 2014, 10:05 »

Joe Allen er elendig og burde ikke stadig være i klubben. væk væk væk!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18107: 12 Sep 2014, 10:34 »

Joe Allen er elendig og burde ikke stadig være i klubben. væk væk væk!
Og han skal også væk selvom han har været rigtig god i starten af sæsonen? Forstår ikke jeres holdning.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18108: 12 Sep 2014, 11:33 »

Joe Allen er da en ganske fin spiller. Han er en spiller der vel godt kunne udgøre Gerrads arbejde. Han er ikke på samme niveau som Steven, men han har nogle samme rolle. En lidt mere tilbage trukken spiller, der kan ligge og fordele afleveringerne. Jeg syntes det er en skam i ikke anvender ham mere, for han har tydelige kvaliteter som godt kunne anvendes på jeres hold.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18109: 12 Sep 2014, 12:45 »

Joe Allen er lige så god for Liverpool, som Fellaini er for United, imo.
Kan slet ikke se hvad folk ser i ham!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18110: 12 Sep 2014, 19:41 »

Den nye hjemmebanetrøje må jeg se langt efter med! 700 kroner betalt, og så aflevere den knold fra DHL min pakke til en person, som jeg ingen ide har om hvem er.

https://www.trustpilot.dk/review/www.dhl.dk

Læs det øverste indlæg - hvis man gider.

..

Det er uheldigt med de mange skader. Heldigvis er Lallana tilbage, mens Markovic nok erstatter Sturridge i startopstillingen. Coutinho kommer nok ind i stedet for Allen.

Logged

Liverpool F.C

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18111: 20 Sep 2014, 20:36 »

 Ubeslutsom Endnu en middelmådig kamp hvor spillet ikke hænger sammen og hvor resultatet ikke er tilfredsstillende - Rodgers har ikke formået at få udbytte af ny investeringerne og der er altid faren når spillerne hentes ind om sommeren kort tid inden PL start.

Jeg håber vi kommer stærkt tilbage igen i oktober og november og at spillerne præsterer på toppen i den vigtige december måned.

Ligeledes bliver det interessant om Rodgers gør alvor af at skifte på målmands pladsen, eller om han giver Mignolet denne sæson til at udvikle sig og forbedre sit spil.. hvilket er meget nødvendigt hvis han skal være vores 1. målmand - jeg håber mere på at vi kan lokke Cech væk fra Chelsea i vinterpausen han ville virkelig kunne styrke vores hold.

Liverpool har et hold til at kunne spille med i top 4 især i en sæson hvor Man Utd og Tottenham ikke er startet med overbevisende resultater.

Jeg ærgrer mig stadig over at vi ikke fim mulighed for at se Agger og Lovren som vores dc makker par.
Logged

YNWA

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18112: 20 Sep 2014, 20:43 »

Ved egentlig ikke hvor meget andet der er at sige, andet end at vores forsvar er lige til at lukke op og skide i. Forsvar, målmand, alle sammen, fuldstændigt talentløse.

Nu starter det arbejde du forsømte sidste sæson, BR. Kom i sving.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18113: 20 Sep 2014, 20:53 »

Hvordan ser i Liverpoolfans chancen for at hente Cech? Nu hørte jeg det lige kort i studiet, men kan også se DeBuur skrive noget om det.
Tænker bare, vil Mourinho sælge en af de bedste målmænd til en konkurrent i ligaen? Så du kan han sgu da ikke være.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18114: 20 Sep 2014, 20:58 »

Mourinho ville ikke leje Demba fucking Ba til os. Hvis han lader Cech gå til Liverpool i januar fortjener han bare (endnu flere) lussinger.
Logged



Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18115: 20 Sep 2014, 21:16 »

Vores forsvar er fuldstændig væk igen igen... Vi skaber ikke en skid frem af banen overhovedet den eneste der forsøger er Sterling ellers blir kuglen bare spillet bagud igen!? Nu må de nye spiller kraftedme snart vise deres værd og det gælder dem ALLESAMMEN!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18116: 20 Sep 2014, 21:46 »

Rodgers fejler også i dag. Jeg kan ikke se logikken i, at han starter med Borini og Lucas. Personligt sidder jeg hele tiden med den fornemmelse af, at uanset hvad så kan Borini ikke score. Med Lucas og Gerrard inde, så er der to på den defensive midt, og det fungerer ikke når man skal skabe en kamp. Lucas var tiltænkt en mere offensiv rolle, men han har jo slet ikke evnerne og sine forcer i det offensive. Gerrard spiller pinligt i dag. Uden sammenligning den dårligste mand på holdet i aftes, og i det hele taget en svag start på sæsonen fra ham.

Håber godt nok, at holdet kan rejse sig mod Everton næste weekend, ellers begynder det virkelig at se svært ud. Den optimisme jeg fik efter Tottenham kampen, er så småt helt væk igen. Måske Sturridge kan løfte holdet, og forhåbentligt finder Coutinho sit topniveau igen. Samtidig må det forventes, at både Lallana og Markovic bliver bedre.

Stadig grund til en smule håb og optimisme.
Logged

Liverpool F.C

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18117: 21 Sep 2014, 11:46 »

Hvordan ser i Liverpoolfans chancen for at hente Cech? Nu hørte jeg det lige kort i studiet, men kan også se DeBuur skrive noget om det.
Tænker bare, vil Mourinho sælge en af de bedste målmænd til en konkurrent i ligaen? Så du kan han sgu da ikke være.

Liverpool kan reelt være så langt bagefter i PL at et salg reelt vil forstærke Chelseas muligheder for en ny PL tittel og derfor kan det vise sig at være en mulighed - at have 2 verdensklasse målmænd er ikke en holdbarløsning idet de  begge vil spille mest muligt.

Det store spørgsmål er om Cech vil spille i en anden Engelsk klub eller om han vil forsøge at komme til Real Madrid eller en anden stor klub uden for PL.

Der tales meget om Valdes som jo er uden kontrakt - men er han den rigtige spiller til PL det er jeg ikke sikker på, men bedre en Mignolet er han.

Men det allerstørste problem er at Rodgers taktik ikke holder - vi er alt alt for dårlige i det defensive og vi har ikke en DMC der kan yde det der skal til for at spille som Rodgers ønsker.

Jeg frygter at vi får en middelmådig sæson og får vi ikke styr på spillet i defensiven så er der heller ikke udsigt til succes i CL

Logged

YNWA

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18118: 27 Sep 2014, 00:57 »

Jeg forstår slet ikke, hvordan Liverpool kan leve med det transfervindue, som de har haft. De har sagt farvel til en klasseangriber og er gået over til en små lad Balotelli, der ikke rigtig virker til at bibringe med noget til spillet. Derudover har man betalt overpris for middelmådige spillere som Lallana, Markovic og Lovren. Det er jo ikke spillere, som kommer til at være en top 20 spiller i verden på nogle måder.

Derudover har man købt Origi, der har haft én god sæson og ellers bare været med til VM. Det er bekymrende, at man baserer et indkøb på det. Jeg kan godt lide de to backer, der nok skal blive fine. Det virker helt håbløst, at man ikke har købt bedre ind efter Suarez - det er meget svært uden ham.
Logged


Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18119: 27 Sep 2014, 09:02 »

Gemma.

Jeg er fuldstændig enig, jeg undre mig virkelig også over de køb vi har fortaget os bla Lallana, Markovic, Lovren, vi burde have kunne hentet nogle støre klasse spiller til klubben denne sæson. Og vi skulle aldrig have solgt Daniel Agger, Sakho SEJLER i det forsvar! Blir spændende og se hvad sæsonen bringer os.

Bring Marco Reus !!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Sider: 1 ... 1206 1207 [1208] 1209 1210 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010