home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 506 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1205 1206 [1207] 1208 1209 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1583521 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18090: 29 Aug 2014, 00:03 »

Liverpool mod Real Madrid  Opstemt det er stort begge klubber har jeg fulgt siden 1974 hvor jeg 6 år gammel blev fodbold nørd - vildt blev det da mit idol Henning Jensen forlod Gladbach og tog til Real Madrid.

Umiddelbart har Real Madrid et klasse mandskab hvor deres spillere er markant bede end vores - men vi skal vinde på fight og vilje også fordi ingen bare tager på Anfield og vinder.

Inden den kamp mod Real Madrid skal vi have skabt stabilitet i forsvaret og IMO skal Skrtel ud idet de fejl han laver promte vil blive straffet af spillere som Bale og Ronaldo.

Det ville også have været dejligt hvis det var os der havde hentet Alonso tilbage og ikke de grimme tyskere fra Bayern.

Basel og Lud holdet det er hold som vi kan slå, men især Basel har det med at løfte deres niveau mod store hold så her skal vi sgu være oppe på mærkerne for de er giftige når modstanderne mister bolde på midten og det er jo netop her vi pt sejler rundt  Peace

Vi skal videre fra gruppe spillet og damm hvor er det skønt at være tilbage i CL.... husk 2005 vi kan gøre det igen  Thumbs Up
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18091: 30 Aug 2014, 16:27 »

Daniel Agger YNWA, det er utroligt at vi ikke skal se ham længere i verdens bedste klub, det var vel et skifte som måtte komme efter en tid med Rodgers hvor det var tydeligt for de fleste at Rodgers ikke så  Agger som den topspiller han er.

At det blev Brøndby der løb med Agger er sgu så stort IMO så ville Agger kunne gå ind og forstærke de fleste hold i LA Liga og serie A.

Liverpool og Rodgers hr nu en mindre DC og det bliver interessant at se om der nu bliver lukket af i forsvaret på Liverpool holdet IMO var det skrtel jeg mente vi skulle skille os af med.

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18092: 31 Aug 2014, 16:08 »

Dejligt med en kamp hvor vi ser Liverpool spille på et højt niveau - Sterling og Sturridge er skarpe og vores midtbane spillede fornuftigt - IMO så jeg gerne at vi beynder at kigge efter en hurtig dmc måske ikke til i år men her kunne vi godt bruge lidt mere kvalitet.

Emre Can var spændende at se og han kunne godt blive en meget brugbar spiller,

Lovren og Sakho er IMO den beste løsning i forsvaret og holdet er ikke blevet ringere af at Jonhson ikke var på.

Moreno ser ud til at være den rigtige løsning på venstre back det har vi manglet de sidste par sæsoner.

Balotelli var uskarp idag, men han var dog hvor han skulle være, håber han få scoret i de næste par kampe

Mignolet er en af de spillere vi gerne måtte udskift - men kun hvis vi kan finde en rutineret målmand med kvalitet - vi kunne satse på at hent Valdez på en fri transfer nu hvor han ikke er på kontrakt - men så gerne vihentede Cech i Chelsea Thumbs Up
Logged

YNWA

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18093: 31 Aug 2014, 16:28 »

Enig med det meste DeBuur, men jeg vil altså ik have Valdes, han er også ustabil som bare pokker, havde det været sæsonen hvor Casillas var sat af holdet ku det have været frækt at byde på ham i stedet, og Cech tror jeg aldrig CFC vil sælge til LFC selvom jeg da sagtens ku se ham i målet.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18094: 31 Aug 2014, 16:29 »

Emre Can var genial i dag, i den tid han fik på banen. Han lukkede mange af de huller, som var tilgængelige på midten i 1. halvleg. Endvidere bidrager han med hurtighed, overblik, råstyrke og coolness. Klassekøb!
Lazar kom ind i kampen på et ærgerligt tidspunkt. Sterling og Sturridge ville gerne selv og det efterlod Lazar lidt isoleret og til tider overset. Vi var derudover som hold, også indstillet på, at føringen skulle holdes, uden at bruge unødvendige kræfter.
Joe Allen gør det til tider godt, men han er efter min mening slet ikke løsningen på midtbanen. I det defensive bliver han tit overspillet og kommer på mellemhånd, derudover er han direkte elendig i luftspillet. Han er dog udmærket på bolden, aggressiv i duellerne og en udpræget figther.
Manquillo og Moreno bliver meget spændende at følge. To meget solide indsatser og hvilket mål fra Moreno!
Logged

Thaurat al Shabab

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18095: 31 Aug 2014, 22:35 »

Utroligt så hurtigt det kan gå. Inden denne spillerunde havde Liverpool det 5. laveste odds i kampen om mesterskabet - nu har de stort set identiske odds med Arsenal, og noget lavere odds end United. Fint at bookmakerne også tror mere på Liverpool efter i dag. En så ung og talentfuld trup er sjælden.

Sterling vs Januzaj. Den diskussion må være stoppet, selvom United fans sidste sæson prøvede, at bilde dem selv ind, at Januzaj var klasser bedre end Sterling.

Dejligt at Johnson er ude med en skade. Det gavner holdet 20%, at han ikke er der. Forhåbentlig har Rodgers indset, at Manquillo gør det langt bedre.

Logged

Liverpool F.C

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18096: 31 Aug 2014, 23:03 »

Der er ingen tvivl om, at Sterling er langt bedre end Januzaj. Han er fast mand hver gang, og han gør en rigtig god indsats langt de fleste af gangene. Og nu hvor Januzaj er blevet degrederet til kun at spille 20-30 minutter maks. pr. kamp eller hver anden kamp, så er der ingen tvivl om, at han ikke ligefrem shiner som i sidste sæson. Selvom han gjorde et par gode indhop i sidste sæson, så er Sterlings præstationer langt mere stabile.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18097: 01 Sep 2014, 01:30 »

Sterling har løftet sit spil i denne sæson og så betyder det også at han falder godt ind i spillet med en Sturridge.

Har set det meste af dagens kamp igen og er fornøjet over at se Emre Can som jeg nok tidligere har hørt omtalt men aldrig set spille - han ser ud til at kunne mere end Allen nogensinde kommer til.

Lallana var en dyr spiller og jeg håber virkelig at han kommer oven på og kan tilføre os noget mere offensivt og gerne score nogle kasser.

Vi er ved at have truppen og nu skal vi så have kigget på hvilke udviklings spillere der fremover skal hentes.

Spillere som jeg gerne så i Liverpool trøjen er spillere som:

Pierre Emil -Højbjerg han skal hentes inden for de næste 2 år - han har fysikken og talentet til PL som stadig er en bedre liga end Bundesligaen

Will Huges kunne også være interessant at købe - og måske leje ud igen en eller 2 sæsoner.

Eric Dier blev nok opdaget af Tottenham.... han bliver interessant at følge og kunne godt blive en spiller vi skal holde øje med de kommende år - han bliver dyr men vi skal kunne hente spillere fra en klub som Tottenham.

Coutinho er jeg usikker på fremover - havde heller set vi havde hentet en Eriksen.... sådan blev det ikke - men vi skal holde øje med Ajax for der løber der voldsom megen talent rundt og Ajax sælger gerne.

Jeg vil altid drømme om at se danskere i den røde trøje og vi skal følge spillere som Viktor Fischer og ikke mindst Lukas Andersen som begge har talent til at kunne udvikle sig enormt de næste sæsoner i Ajax.
Logged

YNWA

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18098: 01 Sep 2014, 01:56 »

Vores trup er blevet meget mere komplet og alsidig, end den var forrige sæson. Kvalitetsmæssigt ser vi mindst ligeså stærke ud, men en Suarez på holdkortet vil selvfølgelig altid pynte. Holdets svageste punkt i øjeblikket, må klart siges at være på målmandsposten. Mignolet ville efter min mening være en perfekt reserve. Jeg ser ham ikke, som værende manden der skal vogte målet og føre os til mesterskaber i fremtiden. Derudover bliver Rickie Lambert heller ikke yngre og jeg så os meget gerne gå ud og investere i endnu en angriber, indenfor det nærmeste år.
Logged

Thaurat al Shabab

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18099: 01 Sep 2014, 13:40 »

Origi kommer næste sæson, så der skal ikke investeres i en ny angriber. Sturridge, Balotelli og Origi er en fin trio.
Logged

Liverpool F.C

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18100: 01 Sep 2014, 16:49 »

Origi kommer næste sæson, så der skal ikke investeres i en ny angriber. Sturridge, Balotelli og Origi er en fin trio.

Selvfølgelig skal der hentes en ny angriber ind, når Rickie Lambert siger stop.
Logged

Thaurat al Shabab

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18101: 01 Sep 2014, 16:55 »

For Origi er ikke en fin erstatning? Tre angribere der vil have spilletid er rigeligt. Når der samtidig er Lallana, Sterling, Coutinho og Markovic lige bagved, som alle også vil have fast spilletid, så er det rigeligt med tre angribere. Lambert kan jo snildt være yderste reserve i et par sæsoner. Til den kan der nå at ske meget. Umiddelbart er det dog rigeligt med Sturridge, Balotelli og Origi.
Logged

Liverpool F.C

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18102: 01 Sep 2014, 17:00 »

For Origi er ikke en fin erstatning? Tre angribere der vil have spilletid er rigeligt. Når der samtidig er Lallana, Sterling, Coutinho og Markovic lige bagved, som alle også vil have fast spilletid, så er det rigeligt med tre angribere. Lambert kan jo snildt være yderste reserve i et par sæsoner. Til den kan der nå at ske meget. Umiddelbart er det dog rigeligt med Sturridge, Balotelli og Origi.

Har op til flere gange set Origi spille og han har uden tvivl et talent, men hans taktiske kompetencer og i spillet uden bolden, han har ufatteligt meget at lære. Til tider løber manden bare forvirret rundt på banen uden nogen form for idéer eller plan. Jeg tror, at han får meget svært ved at indordne sig vores øvrige spillere, som gør tingene i et meget højt tempo - såvel taktisk som teknisk. Jeg hæfter mig ved, at han stadigvæk er ung og Brendan stadig kan transformere ham om til en klassespiller, men jeg har min tvivl.
Logged

Thaurat al Shabab

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18103: 11 Sep 2014, 15:21 »

Rodgers says Sturridge "could be out for three weeks" Can "out for six weeks with ankle injury" and Joe Allen has a knee injury.

Jeg hader landsholdpauser.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18104: 12 Sep 2014, 07:40 »

Ærgerligt at Sturridge er skadet, Can burde kunne erstattes og Joe Allen er jeg bedøvende ligeglad med, men ja landsholdskamp er fandme noget skidt især ligegyldige venskabskampe der bare ska afskaffes
Logged

Sider: 1 ... 1205 1206 [1207] 1208 1209 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010