home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1199 1200 [1201] 1202 1203 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1582253 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18000: 27 Jul 2014, 08:08 »

IMO så bliver Henderson ikke den spiller der kommer til at erstatte Gerrard, vil give dig ret i at vores udfordringer er vores defensive midtbane og så vores forsvar - Rodgers har hans måde at spille på - jeg mener hans taktik efterlader alt for stor usikkerhed ved hurtige omstillinger og så er der ofte dårlig koordinering i forsvaret.

Agger skylder en god sæson og jeg håber vi ser ham tilbage i den kommende sæson - nøgle ordet er at undgå skader og jeg mener Agger skulle stoppe på landsholdet idet han har en skrøbelig fysik og ikke specielt mange år tilbage på topplan - jeg beundrer Agger, men hans manglende speed bliver mere og mere iøjnefaldende uden alle skaderne ville han være en af verdens bedste forsvarer.

Med Lovren på vej så kunne det godt ligne en sæson hvor Agger ikke får megen spilletid i PL men måpske kan få sine kampe i CL og i cup turneringerne.

Der er rigtig mange hold der spiller med høj forsvarslinje, mit (Tottenham er selv en af dem) og en forsvarsspiller der ikke har hastighed i benene bliver derfor overflødig i et sådan taktik (Michael Dawson).

Jeg håber inderligt i at Agger for et par rigtig fine sæsoner endnu, og jeg ser ham stadig som en brugbar spiller for jer. Har tit overvejet om han ikke burde om-skoles til en defensiv midtbane. Han har forsvars egenskaberne, plus han har spilforståelsen til at bidrage i det opbyggende spil. Dertil kan du så give Gerrard mere frihed til at komme længere frem på banen. Det ændrer dog lidt ved pyramideformationen i kørte store dele af sidste sæson.
Jeg mener stadig Agger har sin berettigelse, for hvis man ser de andre forsvarsspillere i har, så kommer der mange hovedløse indgreb hvilket efterlader store rum bag dem. Agger kan derfor være en opbakker som udgør sidste skanse, hvor han virker til at være mere sikker i sin indgreb end jeres andre forsvarsspillere.

Hvis i finder forsvarssspillere der magter det høje presspil, og muligvis en bedre målmand, så er der muligheder for at i ikke lukker så mange mål ind, og derfor fremstår som et mere komplet hold.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18001: 27 Jul 2014, 23:06 »

Lovren er officielt Liverpool spiller! Dejligt.
Logged

Liverpool F.C

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18002: 27 Jul 2014, 23:18 »

Som i chatten.  Vi mangler bare schniederlein fra saints nu. Han kunne virkelige blive den nye xabi alonso for os
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18003: 27 Jul 2014, 23:46 »

Stakkels southhampton.
Logged

Supra Societatem Nemo

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18004: 28 Jul 2014, 00:27 »

Lovren er en rigtig god signing og er klar forbedring i forsvaret, men hvorfor helvede er det at vi altid betaler disse frygtelige overpriser... Markovic, Lallana og nu Lovren. Stopper det helvede aldrig?
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18005: 03 Aug 2014, 02:14 »

Synes godt nok Gerrard har set sløv ud, når han har været på banen i disse kampe. håber han er træt efter slutrunden eller der er en anden grund. Flere af hans afleveringer ligger ikke i nærheden af en medspiller og han er ikke rigtig tæt på sine modspillere.
Lang vej til sidste sæsons høje niveau. håber han når at blive klar på de næste par uger.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18006: 05 Aug 2014, 04:00 »

Lidt ambivalent følelse man står tilbage med. Jeg ærgrer mig over nederlaget, men sidder egentlig med en følelse af, at vi er stærkere end United.

Det der med at holde en føring, det skal holdet til at lære. Gerrard skal også have Mata ved 2-1 målet, men halter efter defensivt. Den defensive midtbane bliver virkelig nøglepunktet for succes eller ej, som jeg ser det. Jeg føler, at offensivt er vi stærkt stillet, og defensivt med Lovren og Sakho er vi også godt stillet. Problemet er den defensive midtbane, som ofte svigter. Derudover så er Johnson skræmmende elendig. Flanagan og Kelly burde fandme være milevidt foran ham - det samme med Manquillo når han engang bliver officiel. Allen håber jeg godt nok heller ikke bliver foretrukket fremfor Lucas og Can i sæsonen. Han laver vitterligt ikke andet, end at være fyld på banen.

Hvad angår United, så var jeg slet ikke imponeret over Ander Herrara, og samtidig skriger deres hold ikke af ligefrem individuel kvalitet. Det var marginaler, som afgjorde kampen i dag - selvom 3-1 aldrig er pænt.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2014, 04:02 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18007: 05 Aug 2014, 12:18 »

Efter USA-turen burde der ikke være så meget tvivl om at vores midterforsvar kommer til at hedde Lovren-Sakho.
Sakho har været virkelig god, og går ud fra Lovren er købt som starter.
Helt enig omkring Johnson, dog er jeg heller ikke meget for Kelly.
Coutinho og Sterling er i en klasse for sig selv, Hendo er uvurderlig, Gerrard synes jeg stadig udfylder sin rolle, men Allen bidrager absolut med ingenting. 
Vi mangler en angriber mere. Det bliver helt tydeligt da vi pludseligt spiller helt uden angriber, selvom vi er bagud. Lambert har selvfølgelig ikke overbevist endnu, men han er heller ikke købt ind som starter.

Nu nævner du lige Herrera, så vil da også lige sige at han irriterede mig grænseløst. Han laver en milliard frispark på Coutinho uden at få et gult kort. Venskabskamp eller ej.
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18008: 05 Aug 2014, 13:10 »

Det ser i hvert fald ud til, at der skal hentes en angriber mere. Sturridge holder ikke en sæson uden skader, og Lambert virker ikke til at have niveauet - omend det er tidligt at lave konklusioner. Problemet hvis man går ud og henter en kvalitetsangriber, er at man fra næste sæson vil stå med Sturridge, Origi og en tredje angriber, som alle vil kræve fast spilletid. Alternativet kunne være at leje en angriber for en sæson, men det er nok begrænset, hvem der kan hentes til på en sådan aftale. - Det bliver spændende, at se hvad der sker.
Logged

Liverpool F.C

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18009: 09 Aug 2014, 12:07 »

Jeg står i et dilemma.. Skal jeg vælge Sturridge eller Sterling bagpå min 14/15 trøje? Hvem havde i valgt og hvorfor?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18010: 09 Aug 2014, 19:40 »

Ingen af dem. Jeg havde valgt Flanagan.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18011: 11 Aug 2014, 08:47 »

Jeg står i et dilemma.. Skal jeg vælge Sturridge eller Sterling bagpå min 14/15 trøje? Hvem havde i valgt og hvorfor?

Sterling - han står overfor hans endelige gennembrud og vil drive gæk med alle tunge forsvars spillere !
Logged

YNWA

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18012: 11 Aug 2014, 12:59 »

Jeg skal ihvertfald have Sterling, men det er fordi han er min yndlingsspiller Wink
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18013: 11 Aug 2014, 14:51 »

Forstår på ingen måde at man gider at have Sterling på sin trøje. Han er en ung teenager, der absolut har problemer med at opføre sig ordentligt.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18014: 11 Aug 2014, 14:54 »

Forstår på ingen måde at man gider at have Sterling på sin trøje. Han er en ung teenager, der absolut har problemer med at opføre sig ordentligt.
Ja, føj. Så kan man jo ikke tillade sig at have ham på ryggen.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 1199 1200 [1201] 1202 1203 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010