home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1198 1199 [1200] 1201 1202 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1581865 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17985: 15 Jul 2014, 21:36 »

Det store spørgsmål for mig er hvordan det skal se ud på angriber positionen? Nu har vi fået en stor pose penge for Suarez, så skal vi gå ud og kigge efter en ny angriber eller satser vi på at Sturridge er god nok som enlig angriber? Jeg kunne sagtens se ham som den enlige angriber på toppen, da han er en klasseangriber, dog ikke verdensklasse (endnu). Og hvad gør vi hvis han bliver skadet? Skal vi hente endnu en back-up angriber?

Skal vi hente en spiller som Benzema/Cavani og så spille med to angribere igen? Sturridge skal i hvert fald ikke bænkes efter min mening. Problematikken heri vil så være at vi har alt for mange offensive spillere til at være bagved angriberne med de nye tilgange i Lallana og Markovic.

Jeg har svært ved at løse ligningen, men håber og tror på at Rodgers ved hvad han gør.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17986: 15 Jul 2014, 21:49 »

Uenig. Markovic, Lallana, Sterling og Coutinho til 3 postitioner bag angriberen. Så er der Ibe og Suso også. Så 6 mand til 3 positioner. Kan ikke se at vi skulle være overbefolket der. Til midten er der Gerrard, Lucas, Allen, Henderson og Can. De 5 er til 2 positioner. Så hvis vi er overbefolket, så er det her.

Så er der Lambert og eventuelt Origi som backup til Sturridge. Borini og Assaidi skifter forhåbentlig, og både Alberto og Aspas er udlejet.

Edit: Min fejl. Så at du refererede til hvis vi spillede med to angribere. I så fald er jeg enig, så er vi overbefolket på de offensive positioner.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2014, 21:52 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17987: 15 Jul 2014, 22:09 »

Præcis. Talte om hvis vi spillede med to angribere. Er Sturridge nok? Jeg synes som sagt ikke han skal bænkes, og med de indkøb der er gjort indtil videre bliver der lagt op til at vi skal spille 4-2-3-1.  Det er dog nok nødvendigt med endnu en angriber, men så skal det være i Benzema/Cavani kaliber.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17988: 16 Jul 2014, 23:58 »

Fin kamp mod Brøndby i dag. Coutinho var rigtig stærk, og drev totalt gæk med Brøndby i 1. halvleg. Heldigvis for BIF, så reddede Lukas dem gentagne gange i 1. halvleg. Samtidig var Borini komplet uduelig, og lavede ikke en eneste god aktion. Lucas var fint spillende på den defensive midtbane, mens Rossiter sejlede totalt. Både Suso og Teixeira imponerede heller ikke, Suso lavede i øvrigt en elendig clearing, som var skyld i Brøndby's 1-0 mål. Defensivt gjorde Agger en fin figur, og Ilori var også udmærket, indtil han blev skadet (tror jeg) og blev skiftet ud. Kevin Stewart kom ind i stedet, og gjorde en okay figur halvlegen ud. Kelly og Smith var begge anonyme, men spillede udmærket.

Hele holdet minus Jones blev skiftet i anden halvleg, hvor især Ibe skilte sig ud. Han var stærkt spillende de første 15-20 minutter af halvlegen, hvorefter han gled lidt ud af kampen. Han fik en kæmpe chance efter 80 minutter, men Lukas reddede friløberen. Peterson gjorde det faktisk godt udover målet, hvorimod var Allen og især Adorjan var dårlige. Wisdom gjorde det som sædvanligt fint defensivt, men offensiv fejlede han flere gange. Flanagan spillede en fin kamp. Lloyd Jones er af statur perfekt som centerback, og udover en enkelt miserabel pasning, så gjorde han det også fint. Skrtel så skidt ud ved målet, hvilket det meste af forsvaret, og den defensive del af midtbanen gjorde.

1. halvleg var betydeligt bedre end 2. halvleg, og med lidt skarphed burde vi have ført med en kasse eller to ved pausen. Holdet var også klart bedre i 1. halvleg, og derfor var det naturligt at Brøndby dominerede anden halvleg. De havde blandt andet to frispark på overliggeren. Ved det første af dem, så Jones lidt skidt ud, hvorimod den anden bare var godt sparket.

Alt i alt en okay kamp, bare med et lidt ærgerligt resultat.
Logged

Liverpool F.C

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17989: 17 Jul 2014, 00:38 »


https://www.youtube.com/v/fFsBZfYd2Y4

Lidt fra Coutinho's præstation i dag.

Youtube funktionen virker åbenbart ikke.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2014, 00:41 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17990: 18 Jul 2014, 17:05 »

Det her!!!: http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/avis-melder-om-sensationelt-liverpool-bud-tre-stjerner-skal-aflose-suarez/
Bare én af de tre spillere ville give mig bule i bukserne. Kom med dem! Haps haps!
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17991: 18 Jul 2014, 17:11 »

Tror ikke på Vidal, han har udtalt idag at der er interesse fra man u og real madrid, så vi er nok ikke i betragtning.
Logged


Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17992: 18 Jul 2014, 17:17 »

Bring On Marco Reus !
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17993: 18 Jul 2014, 17:46 »

Tror ikke på Vidal, han har udtalt idag at der er interesse fra man u og real madrid, så vi er nok ikke i betragtning.
Tilbyder United CHL-bold? Nej. Gør vi? Ja.
Har Real lige købt Kroos? Ja. Kan sagtens se alle tre spille for os faktisk, men det bliver ikke billigt!
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17994: 18 Jul 2014, 22:56 »

Det her!!!: http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/avis-melder-om-sensationelt-liverpool-bud-tre-stjerner-skal-aflose-suarez/
Bare én af de tre spillere ville give mig bule i bukserne. Kom med dem! Haps haps!

Marco Reus så jeg meget gerne i Liverpool og det samme må jeg sige om Pogba der gjorde det fint under vm og pogba kunne jeg godt se som en fremtidens erstatning for Gerrard... køb køb

Vidal tror jeg ikke vi kan lokke - mener tidligere han har flirtet med tanken om Man Utd for Real madrid bliver et ikke nu hvor de har hentet Kroos.

Det bliver en spændende tid og hvis det viser sig mulighed for at hente Modric i Real Madrid... så håber jeg vi slår til med det samme  Thumbs Up



Logged

YNWA

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17995: 26 Jul 2014, 03:18 »

Adam Lallana er ude i op til seks uger, og misser dermed sæsonstarten. http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/167183-adam-lallana-to-miss-start-of-season
Logged

Liverpool F.C

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17996: 26 Jul 2014, 22:12 »

Adam Lallana er ude i op til seks uger, og misser dermed sæsonstarten. http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/167183-adam-lallana-to-miss-start-of-season

trist start, men det positive ved det er at hans form så peaker senere i sæsonen.

Men ærgeligt er det, han var en af de spillere jeg havde set frem til at spille med den rigtige røde trøje.

Jeg håber vi snart har fundet vores angriber, jeg har hørt at Carvani vil væk fra Paris SG.. ham kunne vi da godt bruge i Liverpool Wink
Logged

YNWA

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17997: 26 Jul 2014, 23:15 »

Jeg vil dog sige at have Lallana - Coutinho - sterling på positionerne bag Sturridge er stadig en giftig offensiv.

Vi har set hvad Lallana kan gøre med bolden ved føderne, og med endnu en klog pasningsspiller og kreatør i Coutinho, så skal i nok få produceret chancer. Jeg ser ikke jeres største svaghed i angrebet, men mere i bagkæden og på den centrale midtbane, hvor i mangler en mand der kan erstatte det steven gerrard laver, så i har en afløsning til fremtiden. Om det er henderson eller ej, ved jeg ikke, har bare ikke set nok af ham til jeg ville være tryg med at lade ham være midtbane manden der skal styre holdet.

Men stadig et spændende hold i besidder
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17998: 26 Jul 2014, 23:48 »

Jeg vil dog sige at have Lallana - Coutinho - sterling på positionerne bag Sturridge er stadig en giftig offensiv.

Vi har set hvad Lallana kan gøre med bolden ved føderne, og med endnu en klog pasningsspiller og kreatør i Coutinho, så skal i nok få produceret chancer. Jeg ser ikke jeres største svaghed i angrebet, men mere i bagkæden og på den centrale midtbane, hvor i mangler en mand der kan erstatte det steven gerrard laver, så i har en afløsning til fremtiden. Om det er henderson eller ej, ved jeg ikke, har bare ikke set nok af ham til jeg ville være tryg med at lade ham være midtbane manden der skal styre holdet.

Men stadig et spændende hold i besidder

IMO så bliver Henderson ikke den spiller der kommer til at erstatte Gerrard, vil give dig ret i at vores udfordringer er vores defensive midtbane og så vores forsvar - Rodgers har hans måde at spille på - jeg mener hans taktik efterlader alt for stor usikkerhed ved hurtige omstillinger og så er der ofte dårlig koordinering i forsvaret.

Agger skylder en god sæson og jeg håber vi ser ham tilbage i den kommende sæson - nøgle ordet er at undgå skader og jeg mener Agger skulle stoppe på landsholdet idet han har en skrøbelig fysik og ikke specielt mange år tilbage på topplan - jeg beundrer Agger, men hans manglende speed bliver mere og mere iøjnefaldende uden alle skaderne ville han være en af verdens bedste forsvarer.

Med Lovren på vej så kunne det godt ligne en sæson hvor Agger ikke får megen spilletid i PL men måpske kan få sine kampe i CL og i cup turneringerne.
Logged

YNWA

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17999: 27 Jul 2014, 00:59 »

Vi mangler en angriber, en venstre back og en højre back!! ellers er jeg godt tilfreds
Logged

Sider: 1 ... 1198 1199 [1200] 1201 1202 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010