home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 360 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 262 263 [264] 265 266 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1335112 gange)
jallerpapie
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3945: 12 Aug 2008, 20:51 »

Vi kan godt blive enige om, at ingen slår Tevez og Rooney ud af angrebet. De er det perfekte makkerpar, men så er spørgsmålet bare, om vi har brug for en backup udover Campbell. Hverken Berbatov eller Henry finder sig i en plads på bænken. Vi har i øvrigt også Saha.

Vi behøver ikke nogen, men meget tyder på, at vi inden længe har et nyt ansigt i truppen. Uanset hvem det er, tror jeg, det er fornuftigt. Fergie ved altid, hvad han gør.
tja med mindre han har fået alzheimer  funny ej... tror du har ret... fergi ved sgu en del hvad sådan angår... respekt og ros til ham  Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3946: 12 Aug 2008, 20:58 »

En anden ting jeg godt kunne tænke mig at spørge jer om er, om vi ikke har brug for en ny straffesparksskytte .

Jeg synes at Cristiano er ret nem at læse. Hvis han stopper bliver det hans venstre side, og hvis han ikke gør bliver det i højre. Derudover lader det ikke til, at han har mentaliteten til det. Han brændt i Barcelona, han brændte i Moskva og brændte et i London mod West Ham, hvor det endte med nederlag. Ikke helt godt nok, synes jeg.

Tevez, Carrick og Giggs kan alle sparke og især førstnævnte er overbevisende synes jeg. Nerver af stål og et godt spark er han udstyret med.

Hvad synes i ?

Jeg har aldrig ment, at Ronaldo har været den store straffesparksskytte . Tror mest hans sparker pga. sin status på holdet - og så for at hjælpe ham i hans bestræbelser på at blive topscorer.

Paul Scholes er mit bedste bud. Han sparker glimrende.
Logged

jallerpapie
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3947: 12 Aug 2008, 21:01 »

En anden ting jeg godt kunne tænke mig at spørge jer om er, om vi ikke har brug for en ny straffesparksskytte .

Jeg synes at Cristiano er ret nem at læse. Hvis han stopper bliver det hans venstre side, og hvis han ikke gør bliver det i højre. Derudover lader det ikke til, at han har mentaliteten til det. Han brændt i Barcelona, han brændte i Moskva og brændte et i London mod West Ham, hvor det endte med nederlag. Ikke helt godt nok, synes jeg.

Tevez, Carrick og Giggs kan alle sparke og især førstnævnte er overbevisende synes jeg. Nerver af stål og et godt spark er han udstyret med.

Hvad synes i ?
hmm... den er lidt svær... jo ronaldo brænder mange, og mon ikk frispark må være nok for ham? tevez er et godt valg men tror også anderson og rooney kan gøre det... til dels også hargreaves... rooney og tevez er svær at forudsige, men måske lidt for meget råstyrke? anderson og hargreaves... placerings vansklighed? ser giggs som en kortvarig løsning, og ser også hellere scholes her, da han har mere sans for mål en giggs har... nani? urutineret.
min top 8 liste vil være:
tevez
anderson
scholes
rooney
ronaldo
hargreaves
giggs
nani

må gerne kommenteres Peace
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3948: 12 Aug 2008, 21:03 »

Har faktisk ikke noget problem med Ronaldo som skytte. Man må ikke glemme, at han scorede to gange imod Arsenal til 1-1 (det første annulleret) og scoret på betydeligt flest af hans spark. Tevez var hamrende sikker i både Champions League og Community Shield. Hvis ikke Ronaldo, så ham.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3949: 12 Aug 2008, 21:27 »

tevez
anderson
scholes
rooney
ronaldo
hargreaves
giggs
nani

må gerne kommenteres Peace

Anderson på andenpladsen er ikke holdbart. Så du hvor nervøs han var i Moskva? Det var altså mere held end forstand at han scorede og det med bare at brage den ind er ikke stabilt nok.

Min liste ville nok være:

Tevez
Giggs
Ronaldo
Carrick
Hargreaves
Rooney
Scholes
Nani
Anderson
Logged


Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3950: 12 Aug 2008, 21:53 »

Jeg har aldrig ment, at Ronaldo har været den store straffesparksskytte . Tror mest hans sparker pga. sin status på holdet - og så for at hjælpe ham i hans bestræbelser på at blive topscorer.

Paul Scholes er mit bedste bud. Han sparker glimrende.

Yeah. Han plejede altid at tonse dem ind ret højt på mål - en selvsikkerhed uden lige imo.
Logged

Numquam Moribimur
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3951: 14 Aug 2008, 13:27 »

Når dere snakker om CR og Anderson som straffeskyttere her, virker det som om dere glemmer at de fortsatt er unge spillere. Anderson vokste enormt gjennom sesongen, og jeg er sikker på at et år fra nå vil vi se en mer moden og trygg Anderson. I forhold til CR er han vel og merke en av klodens beste spillere, men han har fortsatt mye å forbedre, straffeskyting er en av de tingene. Her kan vi være sikre på at det blir bedre, da han har et enormt fokus på å forbedre seg, og han utvikler seg raskt.

Så for meg er begge disse to gode alternativer på straffer.

Det vi kunne trengt hadde vært en rutinert "sleiping" som Cantona på straffer. En spiller som kan få det psykiske overtaket over keeperen. Om man studerer van der Sar på straffer ser man at han har en enorm rutine på det, og at han klarer å få dette lille overtaket på den som tar straffen. En slik spiller har vi ikke som straffeskytter, men det kommer med erfaring.
Logged

A devil in red

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3952: 14 Aug 2008, 13:36 »

Hva så med Scholes, Giggs, og Tevez? Jeg synes at de virker meget sikre på straffespark, og at de godt kunne få et psykist overtag.
Logged

19-18!

Numquam Moribimur
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3953: 14 Aug 2008, 13:46 »

Da ville jeg gått for Tevez. Scholes og Giggs er vel og merke dyktige, men de får ikke mer enn rundt 25 kamper hver i år, i følge SAF. Tevez kan godt ende opp som vår faste straffemann i mange sesonger.
Logged

A devil in red

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3954: 15 Aug 2008, 15:45 »

Denne sæsons rygnumre:

    1.Van der Sar
    2.Neville
    3.Evra
    4.Hargreaves
    5.Ferdinand
    6.Brown
    7.Ronaldo
    8.Anderson
    9.Saha
    10.Rooney
    11.Giggs
    12.Foster
    13.Park
    15.Vidic
    16.Carrick
    17.Nani
    18.Scholes
    19.Welbeck
    20.Fabio
    21.Rafael
    22.O'Shea
    23.Evans
    24.Fletcher
    26.Manucho
    27.Silvestre
    28.Gibson
    29.Kuszczak
    31.Campbell
    32.Tevez
    33.Hewson
    34.Possebon
    35.Cleverley
    36.Gray
    37.Cathcart
    38.Zieler
    39.Chester
    40.Amos
    41.Macheda
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3955: 15 Aug 2008, 15:48 »

Jeps og Rooney er klar til søndag. Det er i hvert fald en lækker nyhed at han er med. Han har virkelig noget energi og han tager masser af initiativ - sikke et boost.
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3956: 15 Aug 2008, 15:51 »

Jeps og Rooney er klar til søndag. Det er i hvert fald en lækker nyhed at han er med. Han har virkelig noget energi og han tager masser af initiativ - sikke et boost.
helt klart en meget vigtig spiller for jer, og kan blive en kæmpe oplevelse sæsonen igennem hvis han kan holde sig fra skader. i virkeligheden måske et godt bud på en PRL topscorer? Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3957: 15 Aug 2008, 15:55 »

i virkeligheden måske et godt bud på en PRL topscorer? Smiley

Nej, det tror jeg ikke, han er, og jeg tror heller aldrig, at han bliver PL-topscorer. Han er ikke den typiske målmaskine, men en hårdtarbejdende angriber, som gør lige så meget for holdkammeraterne, som han gør for sig selv. Mange hævder, at sidste sæson ikke var hans bedste, men hans betydning er uvurderlig. Han er ikke på banen kun for at score +30 mål på en sæson. Han kan meget mere end bare at score mål.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3958: 15 Aug 2008, 15:57 »

helt klart en meget vigtig spiller for jer, og kan blive en kæmpe oplevelse sæsonen igennem hvis han kan holde sig fra skader. i virkeligheden måske et godt bud på en PRL topscorer? Smiley

Det vil jeg ikke sige han er. Jeg må sige at jeg tror mere på Adebayor, Torres, Berbatov eller Drogba, som har lidt mere dræberinstinkt og bliver foran kassen. Rooney er mere flagrende i sit spil, og sidste sæson kvitterede han vidst med 13-14 assists, hvilket er en anden kvalitet.

Jeg håber selvfølgelig, men finder det ikke sandsynligt.
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3959: 15 Aug 2008, 16:04 »

Det vil jeg ikke sige han er. Jeg må sige at jeg tror mere på Adebayor, Torres, Berbatov eller Drogba, som har lidt mere dræberinstinkt og bliver foran kassen. Rooney er mere flagrende i sit spil, og sidste sæson kvitterede han vidst med 13-14 assists, hvilket er en anden kvalitet.

Jeg håber selvfølgelig, men finder det ikke sandsynligt.
kan du have ret i Smiley men samtidig mener jeg at Rooney virker utrolig kold foran kassen, og kan han blive serviceret godt, så er han i mine øjne bestemt en kandidat Smiley Men tror mest på Drogba Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 262 263 [264] 265 266 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010