home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 468 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1150 1151 [1152] 1153 1154 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1336083 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17265: 14 Dec 2014, 15:41 »

Van Gaal har været ude og sige at Falcao kun er klar til ca 20min kamp efter hans skade...
Enten så er det jo for ringe af Falcao, at han ikke er i form, eller også skal han ikke sidde på bænken. Hvis man vil argumentere for, at man er nødt til at have ham på bænken, fordi at der er mange skader, så er truppen for smal. Længere er den ikke.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17266: 15 Dec 2014, 12:44 »

Spillet er stadig langt fra perfekt, og vi giver simpelthen alt for mange åndssvage chancer væk, men David De Gea ved ikke længere hvordan man lukker et mål ind, så på en eller anden måde nappede vi scouserne med 3-0. Vigtig og fornem sejr på papiret, men der er stadig virkelig mange ting, som skal forbedres drastisk, før vi kan snakke om at være med i mesterskabskampen igen. Det bliver formentligt ikke i år, men forhåbentligt kan vi spille med om det næste år.

Og det kan efterhånden være ligemeget hvor meget Ed W smider efter vores dejlige spanske keeper, få nu bare den kontrakt forlænget. Han er klubbens pt. mest værdifulde spiller, og måske ligaens MVP efter de første fem måneder af sæsonen. Han har simpelthen været enestående.
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17267: 15 Dec 2014, 23:27 »

Utroligt som sæsonen har forløbet sig indtil videre mht. spillerpræstationer . Tony V og Young har forbedret sig voldsomt, Rooney har været fremragende hele sæsonen, og vi har verdens bedste målmand. Fellaini dyret har samtidig også hævet sit niveau, omend jeg stadig ikke mener han skal starte inde. Afhænger meget af modstanderen dog. Forsvaret har været et stort mess, selvfølgelig pga. alle skaderne. Rojo er jeg lidt i tvivl om, men dejlig energi han spiller med. Shaw havde en langsom start, men fandt fantastisk form lige indtil hans skade. Hans potentiale er enormt. Skønt at se der bliver givet tillid til Wilson, og selvom mange mente vi solgte vores identitet i sommers, er vi stadig med afstand den klub der bruger flest akademi spillere.

Vi har endda manglet Di Maria de seneste kampe, bliver fantastisk at få ham tilbage. Han tilføjer virkelig noget vi ikke har. Så er der selvfølgelig Falcao, der forhåbentligt snart kommer i kampform til 90 minutter. Får vi ham igang, er det jo bare en hjernedød offensiv vi får.

3 ord der beskriver vores sæson indtil videre må være skader, skader og skader. Og De Gea.   
Logged

DrBombay
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17268: 15 Dec 2014, 23:46 »

At jeres største konkurrent i år er West Ham havde i nok ikke regnet med hva!?!?!

Og sårn er det.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17269: 15 Dec 2014, 23:47 »

Jeg synes sgu ikke, at De Gea er verdens bedste målmand. Ja, han lavede et par fine redning mod en teknisk dårlig afslutter som Sterling mod Liverpool, men ellers har han lignet den samme De Gea som sidste år.
Logged


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17270: 16 Dec 2014, 00:45 »

<a href="https://www.youtube.com/v/_rJpByKUIPo?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;autoplay=0" target="_blank">https://www.youtube.com/v/_rJpByKUIPo?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;autoplay=0</a>

Andre end mig, der godt kunne tænke sig, de fløjtede mere på Old Trafford?
« Seneste Redigering: 19 Dec 2014, 19:43 af -KNM- » Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17271: 16 Dec 2014, 01:07 »

Jeg synes sgu ikke, at De Gea er verdens bedste målmand. Ja, han lavede et par fine redning mod en teknisk dårlig afslutter som Sterling mod Liverpool, men ellers har han lignet den samme De Gea som sidste år.

Der må jeg give Gemma ret, at sige han er verdens bedste målmand er måske lige offensivt nok.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17272: 16 Dec 2014, 08:49 »

<a href="https://www.youtube.com/v/_rJpByKUIPo?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;autoplay=0" target="_blank">https://www.youtube.com/v/_rJpByKUIPo?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;autoplay=0</a>

Andre end mig, der godt kunne tænke sig, de fløjtede mere på Old Trafford?

Der troede jeg da godt nok lige, at jeg var blevet skør. Slukkede for fjernsyn og musik, gik ud fra adskillige programmer og jeg kunne stadig ikke regne ud, hvor der blev piftet henne, så jeg begyndte at gå rundt i lejligheden for at lede og til sidst kiggede jeg sågar også ud af vinduet, indtil jeg konstaterede at det rigtigt nok kom fra computeren. Hvem laver en 12 timers video med fløjten?
« Seneste Redigering: 19 Dec 2014, 19:43 af -KNM- » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17273: 19 Dec 2014, 17:44 »

Hvornår skal Ander Herrera i fængsel?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17274: 20 Dec 2014, 20:32 »

Fy for satan hvor er jeg træt af den 3-5-2 formation og savner vores kantspil. De få gange vi kom over kanten, så skabte vi chancerne og sådan vi fik den i kassen. Vi skaber sjældent de overtal situationer mod deres backs med den formation. Det er op til en mands præstationer af Valencia og Young for at få indlæg. Om jeg fatter vi skal ind over midten med de angribere vi har. Lad os nu få nogle klassiske kanter i spil med overlap fra backs.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17275: 20 Dec 2014, 21:48 »

Enig, Wester. Jeg ser godt nok heller ikke mange positive ting ved 3-5-2. Derudover formåede LVG lidt selv at dræbe kampen med hans udskiftninger. Mata skulle have været taget ud i stedet for RVP, og indskiftingen af Wilson og de rokeringer det medførte gjorder bestemt heller ikke noget godt for os. Men skønt at have Di Maria tilbage. Young var sublim endnu engang i dag, og det bliver en kamp for Shaw at få pladsen tilbage.

Falcao doe. Hold kæft jeg elsker den mand.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17276: 21 Dec 2014, 00:04 »

Hvad er jeres holdning til Falcao ? skal han blive i klubben og er han den rigtige at satse på IMO så er han en fantastisk angriber som skulle have været til PL istedet for at spille i Monaco - men til 400 millioner så er han vel lige dyr nok at satse på når alderen allerede nærmer sig de 30.



Logged

YNWA

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17277: 02 Jan 2015, 19:20 »

Vi er forhåbentligt fornuftige nok til ikke at spendere 400 millioner på Radamel Falcao. Han er en god spiller, og en fantastisk målscorer, men aldrig nogensinde om vi skal smide så mange penge efter en forholdsvis skadesfrekvent mand, der nærmer sig de 30. 

Juleprogrammet har ikke været alt for godt, og vi har spillet tre uafgjort i de sidste fire kampe. Alle sammen på udebane. WHL og Britannia er okay svære udebaner, men skuffende vi ikke får mere ud af det. Spurs skulle have givet to point mere end den gjorde, mens vi var heldige med at få noget med fra Stoke. Én ting er ikke at få sejre med fra fremmet græs, men tilmed spiller vi stadig af helvedes til på udebane, så der er nok at tage fat på for LvG.

Ikke desto mindre ser det trods alt okay ud, en tredjeplads midtvejs i sæsonen er til at leve med, specielt med vores absurde skadessituation in mente, vi har jo ikke været i nærheden af at kunne stille i stærkeste endnu, men forhåbentligt bliver det bedre til den sidste halvdel af sæsonen, hvor vi formentligt (forhåbentligt) kan være lidt mere konsistente. Værre kan det vel snart ikke blive.

Heldigvis står vi ovenpå juletidens to svære udekampe overfor et program, der ser særdeles fordelagtig ud. Yeovil venter i FA Cup'en next, men programmet ser ellers således ud i ligaen:

Southampton (h)
QPR (u)
Leicester City (h)
West Ham (u)
Burnley (h)
Swansea City (u)
Sunderland (h)
Newcastle (u)
Tottenham (h)

Dette er programmet de næste ni kampe, og de er sådan set alle sammen winable. Et par svære udekampe mod West Ham, Swansea og Newcastle iblandt samt Saints og Spurs hjemme er selvfølgelig svære kampe at vinde, men det er et fornuftigt program, og selvom vi selvfølgelig kommer til at smide point burde der være grobund for en god pointhøs. 20 point skal vi minimum have ud af dette program, og kan vi hente 23 ville det være godkendt.

Jeg tvivler på, at der bliver megen aktivitet til januar. Vi har netop brugt et halvt år på at forsøge at spille tropperne sammen, og der er ingen grund til at skabe splittelse og forvirring ved at hente 3-4 nye spillere ind, selvom skadessituationen selvfølgelig har besværliggjort processen lidt. Jeg tror maks det bliver til en ny CB, men det er kun aktuelt hvis vi finder en kvalitetsspiller, og de er stort set alle sammen på kontrakt i klubber, der stadig er med i CL. Odd man out er Aymeric Laporte, der kunne være en interessant tilføjelse, selvom jeg ikke har set ham spille mange minutter i dette efterår.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17278: 05 Jan 2015, 11:56 »

Ja, det med skaderne fortsætter jo. Et brud på kindbenet til Rafael. Ankelproblemer for Shaw. Og da Young og Valencia også er skadet ser det sort ud på wingback-pladserne til kampen mod Southampton...
« Seneste Redigering: 05 Jan 2015, 11:59 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17279: 09 Jan 2015, 17:22 »

Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 1150 1151 [1152] 1153 1154 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010