home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1144 1145 [1146] 1147 1148 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1335181 gange)
NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17175: 01 Sep 2014, 15:31 »

Nu har vi købt 2 kæmpe stjerner og en fremtidig i form af Luke Shaw. Så mangler vi top 4 i hus, og mon vi så ikke henter de 2-3 andre klasse spillere vi mangler næste sommer. Det føler jeg mig overbevist om.
Have patience young Devils and believe Djævel
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17176: 01 Sep 2014, 18:17 »

Daley Blind til United... Gad vide hvordan han kommer til at passe ind, med Shaw allerede indkøbt og når Van Gaal ikke vil spille med backs.
Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17177: 01 Sep 2014, 18:20 »

Daley Blind til United... Gad vide hvordan han kommer til at passe ind, med Shaw allerede indkøbt og når Van Gaal ikke vil spille med backs.
Han er indkøbt som defensiv midtbanespiller, hvor han i høj grad også har gjort sig i Ajax den seneste sæson.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17178: 01 Sep 2014, 18:22 »

Fair nok. Følger ikke så meget med i Ajax, og troede egentlig var primært venstre back. Men skal han spille på den defensive midtbane, er han et godt køb.
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17179: 01 Sep 2014, 18:25 »

Det' fuldstændig lige meget!

Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17180: 01 Sep 2014, 18:33 »

Fair nok. Følger ikke så meget med i Ajax, og troede egentlig var primært venstre back. Men skal han spille på den defensive midtbane, er han et godt køb.
Det er han også oprindeligt. Men idet Ajax havde en god Boilesen på backen og en elendig Christian Poulsen på den defensive midt, så eksperimenterede Frank de Boer med Blind, hvilket må siges at være vellykket. At han også kan dække venstrebacken gør ham nok ikke til et dårligere køb, nu hvor Shaw er skadet og Rojo ikke har fået arbejdstilladelsen på plads endnu.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17181: 01 Sep 2014, 18:49 »

Er der nogen af jer der har set Blind spille, andet end under VM?
Jeg tror ikke, at han er løsningen på jeres defensive problemer. Han er meget tung og langsom på bolden. Han har dog et udmærket overblik og en fin afleveringsprocent, men den vil selvfølgelig dale markant, når han kommer til Premier League. Tempoet er bare så meget højere og Blind skal virkelig bygge på i sit spil, hvis han ønsker at tilspille sig en startplads hos jer. Ydermere har han også sine udfordringer placeringsmæssigt, men det han dog kommet godt efter den seneste sæson.
Det var jo også en grund til, at adskillige Ajax-fans jublede over Boilesens laden og gøren, i sine første kampe for Ajax. Han slog med det samme Blind af på venstrebacken, som de i Ajax allerede dengang så for langsom, tung og ligeud sagt ikke god nok.
Måske LvG kender ham så godt, at han vil blomstre op under ham og blive en nøglespiller for jer, men jeg har dog min tvivl.

EDIT: Vores egen Christian Poulsen er et mønstereksempel på en spiller, som ikke kun klare opgaven i Liverpool og det høje tempo i Premier League, men blev en vigtig prik hos Ajax og en profil i Æresdivisionen.
« Seneste Redigering: 01 Sep 2014, 19:00 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17182: 01 Sep 2014, 20:01 »

Har ikke set særlig meget til Blind, men han blev vidst nok årets spiller i holland i sidste sæson.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17183: 01 Sep 2014, 20:05 »

Eksperterne på Sky mener ikke der kommer flere United-signings, desværre Skuffet

Så ingen forstærkning til defensiven.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17184: 01 Sep 2014, 22:22 »

Skyd mig. Hvor er det da forbannede latterligt, at vi sælger Welbeck. Vores Welbz. Dat guy.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17185: 01 Sep 2014, 22:41 »

Har ikke set særlig meget til Blind, men han blev vidst nok årets spiller i holland i sidste sæson.

Har set Blind meget og han kan blive en super spiller, han kommer til at skulle vende sig til et helt andet tempo en i Ajax men kan han det så har I fået en spiller der kan spille alle pladser i forsvaret og klarer fint en defensiv midt og så  laver han en del gode fremadrette afleveringer som kan gøre jeres fløje/wing back giftige.

Men hvor bliver jeres defensive indkøb af - ved godt at Ferguson ser Smalling og Jones som kommende stjerne DC meeen passer de til den måde LvG vil spille på ? og hvad sker der når december kommer og skaderne kommer ?

At I henter Falcao er sgu snyd - selvom han har den forkerte trøje på så glæder jeg mig til at se ham spille i en liga hvor der er så meget tryk på og som er markant mere fysisk en den Franske liga
Logged

YNWA

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17186: 01 Sep 2014, 22:43 »

Har set Blind meget og han kan blive en super spiller, han kommer til at skulle vende sig til et helt andet tempo en i Ajax men kan han det så har I fået en spiller der kan spille alle pladser i forsvaret og klarer fint en defensiv midt og så  laver han en del gode fremadrette afleveringer som kan gøre jeres fløje/wing back giftige.

Men hvor bliver jeres defensive indkøb af - ved godt at Ferguson ser Smalling og Jones som kommende stjerne DC meeen passer de til den måde LvG vil spille på ? og hvad sker der når december kommer og skaderne kommer ?

At I henter Falcao er sgu snyd - selvom han har den forkerte trøje på så glæder jeg mig til at se ham spille i en liga hvor der er så meget tryk på og som er markant mere fysisk en den Franske liga

Dem må vi vente med til vinter eller næste sommer  ticked off Græder
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17187: 01 Sep 2014, 23:13 »

Skyd mig. Hvor er det da forbannede latterligt, at vi sælger Welbeck. Vores Welbz. Dat guy.

 Græder  Græder

Forfærdeligt, at vi skiller os af med Welbeck, og tilmed beholder Cleverley, der hellere vil sidde og tjene penge på bænken end at få fast spilletid hos Villa eller Hull.

Kan ikke blive begejstret over Falcao. Mærkeligt transfervindue, hvor vi ikke får lappet vores værste huller, selvom vi har bragt navne ind jeg aldrig turde drømme om. Det bliver en lang sæson, hvis ikke forsvarsspillerne nosser sig gevaldigt op.

Det forventede køb af Blind virker ganske fornuftigt.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17188: 01 Sep 2014, 23:41 »

#OFFICIAL Falcao dies unfortunately in the medical exams when he was signing for @ManUtd. #RIPFalcao #ManUtd

hahahahahaha
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17189: 02 Sep 2014, 02:15 »

Så er Welbeck officielt Arsenal-spiller. Et lidt vemodigt farvel. Selvom han aldrig bliver nogen angriber i verdensklasse, der høvler 25 kasser ind på en sæson, så synes jeg, han havde rigtig meget at byde på i mellemrummene. Teknisk er han god, og så har han et godt øje for sine medspillere omkring sig, og han er dygtig til at kombinere. Derudover er han jo et lyn, og han viste også i sidste sæson, at han er begyndt at lægge flere scoringer på sit spil, som er det sidste, han mangler, før han kan blive rigtig god. Hans vilje og arbejdsmoral er måske dog hans to største styrker som fodboldspiller. Selvom det er forbudt at ønske en Arsenal-spiller held og lykke, så skal han alligevel have det med på vejen. Lav nu bare ikke for mange mål, når du kommer på besøg på Old Trafford, Welbz!

Nu må Woody og co. gerne snart få fingeren ud og få præsenteret Falcao. Sidste meldinger går dog på, at handlen først går igennem i morgen tidlig.
Logged

Sider: 1 ... 1144 1145 [1146] 1147 1148 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010