home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 335 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1142 1143 [1144] 1145 1146 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1335171 gange)
anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17145: 28 Aug 2014, 16:47 »

Nej. 22 mål i 124 ligakampe er bare for dårligt, når man er offensivspiller i Real Madrid. Han har haft en god sæson, som er kommet efter tre meget middelmådige. Han er en klar forstærkning i United, men knap 600 millioner er vanvid. Han formåede tilmed ikke, at komme på årets hold i La Liga.
Logged

Liverpool F.C

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17146: 28 Aug 2014, 16:58 »

Men hans bedste sæson er så den han har scoret færest mål i (i ligaen).

I stedet lavede han 17 assists i 34 kampe.
« Seneste Redigering: 28 Aug 2014, 17:03 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17147: 28 Aug 2014, 17:10 »

I en sæson hvor han spillede mere centralt, og med enkelte defensive roller. Han leverede en masse assist, og skabte mange chancer, men scorede ikke nok - hvilket er hans problem. Alt i alt en god sæson, men ikke en, som gør ham knap 600 millioner værd. I så fald skulle Alexis og Rakitic, på baggrund af sidste sæson, også have kostet knap 600 millioner.
Logged

Liverpool F.C

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17148: 28 Aug 2014, 18:16 »

Wilfried Zaha lånt ud til Crystal Palace for hele sæsonen.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17149: 28 Aug 2014, 18:31 »

Bud på Cleverley også fra Aston Villa på £8 mio. Skulle være accepteret ifølge Sky Sports.
Desuden bud på Hernandez fra Juventus og Valencia, BBC.
Så er der gang i svingdøren.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17150: 30 Aug 2014, 11:46 »

Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17151: 30 Aug 2014, 15:43 »

Bud på Cleverley også fra Aston Villa på £8 mio. Skulle være accepteret ifølge Sky Sports.
Desuden bud på Hernandez fra Juventus og Valencia, BBC.
Så er der gang i svingdøren.

Men skal I aldrig købe nogle spillere ? dagens kamp mod Burnley viste da ellers at der er lang vej til det gode spil og sejre i PL  Peace

Mata virker IMO ikke til at passe i Van Gaals taktik men dagens debut til Di Maria viser at han kommer til at tilføje noget til holdet ikke mindst når han søger ind fra fløjen.

Men mangler i ikke noget i forsvaret ? og hvem skal styre midtbanen ?
Logged

YNWA

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17152: 30 Aug 2014, 16:16 »

Fuck hvor er United kedelige og fantasiløse. Der er ikke mange spilmuligheder fremad i det der 3-5-2 system, det er på tværs eller baglæns 80-90% af tiden. Gaaaab. Det er trist at se hvor ordinær en spiller Mata ligner i det her system. Og Rooney har endelig fået sit anførerbind og nu gemmer han sig bare oppe i angrebet. Ikke noget med at komme ned og tage bolden og vise noget initiativ.
Det bliver endnu en hård sæson at komme igennem med kedelig fodbold hvis det fortsætter på den måde.
« Seneste Redigering: 30 Aug 2014, 16:21 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17153: 30 Aug 2014, 16:35 »

Fuck hvor er United kedelige og fantasiløse. Der er ikke mange spilmuligheder fremad i det der 3-5-2 system, det er på tværs eller baglæns 80-90% af tiden. Gaaaab. Det er trist at se hvor ordinær en spiller Mata ligner i det her system. Og Rooney har endelig fået sit anførerbind og nu gemmer han sig bare oppe i angrebet. Ikke noget med at komme ned og tage bolden og vise noget initiativ.
Det bliver endnu en hård sæson at komme igennem med kedelig fodbold hvis det fortsætter på den måde.
Af positive ting: Clean sheet og Di Maria. Alt andet var lort. Vi blev endnu engang snydt for et straffe, men shit happens. Når vi får en dodgy en på et tidspunkt, er og har vi selvfølgelig altid været dybt oppe i dommeren.

Blind kommer ind, hvilket er en fin signing der kan dække nogle pladser. Forhåbentligt bliver Rojo også snart klar, og i særdelshed Herrera. Når hele molevitten er klar til kamp, kan vi for alvor først begynde at bedømme. Men det har satme ikke været lovende indtil videre, denne 3-5-2 opstilling. Men men, sæsonen er lang.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17154: 30 Aug 2014, 17:53 »

Vi endte rent faktisk med flere point end City i denne runde.
Logged


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17155: 30 Aug 2014, 20:09 »

Wilfried Zaha scorede det udlignende mål for Palace i dag i det 95. minut.

United-DNA much?
Logged

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17156: 30 Aug 2014, 23:50 »

Bud på Cleverley også fra Aston Villa på £8 mio. Skulle være accepteret ifølge Sky Sports.
Desuden bud på Hernandez fra Juventus og Valencia, BBC.
Så er der gang i svingdøren.

Ja, der kommer til at ske ting og sager de sidste par dage. Jeg føler mig ret sikker på en eller to ret spektakulære transfers i Uniteds favør endnu. Smiley

Wilfried Zaha scorede det udlignende mål for Palace i dag i det 95. minut.
United-DNA much?

Lad os håbe han kan få noget succes og genstartet karrieren lidt, og LvG giver ham en chance for at vise noget næste sæson. Jeg har stadig tiltro til ham. Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17157: 31 Aug 2014, 12:54 »

Lad os håbe han kan få noget succes og genstartet karrieren lidt, og LvG giver ham en chance for at vise noget næste sæson. Jeg har stadig tiltro til ham. Smiley

Så længe vi ikke spiller med de klassiske kanter, så er han nok fortid i klubben. Jeg håber dælme vi skifter det 3-5-2 system ud efter landsholdspausen og går tilbage til klassiske kanter og backs. For med Di Maria i truppen, så ville det være fjollet andet. Derudover så jeg gerne Januzaj få noget mere spilletid og så gerne Rooney tilbage i 10er positionen.

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17158: 31 Aug 2014, 13:33 »

Det er dog værd at bemærke at di Maria jo egentligt spillede centralt for Real sidste år, og det måske var derfor at han lige pludselig blomstrede så meget op og endeligt endte med at være en ufattelig vigtig brik for Real.

Men når det så er sagt, så har du selvfølgelig ret i at truppen umiddelbart ikke passer til et 3-5-2 system. I teorien er det dog en fin måde at få plads til både di Maria, Mata, Rooney og van Persie på, men dog mere problematisk defensivt. For både Rojo og Blind er vel ikke decideret midterforsvarer?
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17159: 31 Aug 2014, 13:53 »

Problemet er bare at vi i princippet har 3-4 spillere til 10'er positionen bag angriberen, der i næsten alle andre klubber burde spille fuld tid :/

Ingen tvivl om at Rooney og Mata bør spille alle kampe, men hvordan får man dem i spil samtidig? Samtidig synes jeg også at Kagawa og Januzaj burde spille, men vi må desværre kun bruge 11 spillere Skuffet
Jeg så helst at vi gik tilbage til den velkendte 4-3-3 og så fik styr på opspillet igen Smiley

Stod det til mig, så er det faktisk fint hvis Kagawa smutter for 120 mio. som det er nævnt. Spild af talent at have ham siddende på tribunen.

Vi burde kigge mod Madrid med opstillingen og spilopbygningen. Boldsikre spillere og massere af fart over kanterne.

Nuværende opstilling burde se sådan her ud:

                      De Gea(Lindegaard)                      
Valencia(Rafael) - Jones(Smalling) - Evans(Rojo) - Shaw(Blind)
               Herrera(Carrick) - Fletcher(Fellaini)
Mata(Januzaj) - Rooney(Mata) - Di Maria(Young)
                      van Persie(Rooney)

Jeg mener stadig vi bør skille os af med følgende:
- Smalling, har simpelthen ikke niveau til United
- Michael Keane, samme som Smalling
- Anderson, dejligt drive med bolden, men sleeeet ikke god nok!
- Chicarito, elsker manden, men kan simpelthen ikke finde plads til ham i truppen Skuffet
- Shinji Kagawa, samme som Chicarito
- (Welbeck), jeg kan ikke helt beslutte mig for Welbeck. Han skal i hvert fald ikke spille eneangriberen!

Jeg så gerne vi hentede en spiller med samme defensive kvaliteter som Fletcher, men som var bedre med bolden (Vidal). Derudover ville en midterforsvarer (Hummels/Varane), der kan føre bolden frem ligeledes være genialt. Samtidig er det ikke optimalt med Valencia/Rafael til at dække højrebacken, og Joness er ikke offensiv nok Skuffet Her så jeg gerne Cuardrado eller måske en Serge Aurier Smiley

Men de er ikke helt realistiske :/
Logged

Sider: 1 ... 1142 1143 [1144] 1145 1146 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010