home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1134 1135 [1136] 1137 1138 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1335080 gange)
U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17025: 21 Jul 2014, 17:46 »

En af mine absolutte yndlinge. Han vil uden tvivl blive savnet. Tak for alt.



Juventus sprænger desuden banken ved at betale svimlende 1,2 mio. pund!! De har dog også valgt at det store beløb skal betales over to omgange.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17026: 22 Jul 2014, 02:00 »

Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17027: 22 Jul 2014, 07:32 »

Det gør det ikke ifølge Jürgen Klopp i hvert fald, han var ret klar i mælet i går Tunge

Jurgen Klopp insisted Hummels and midfielder Marco Reus were staying put.

Klopp said: "Both will stay here this season. There is no tendency they'd want to be elsewhere.

"Did they also say €20m? When papers mention such numbers you know it's garbage."

Logged



Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17028: 23 Jul 2014, 18:16 »

Det gør det ikke ifølge Jürgen Klopp i hvert fald, han var ret klar i mælet i går Tunge

Jurgen Klopp insisted Hummels and midfielder Marco Reus were staying put.

Klopp said: "Both will stay here this season. There is no tendency they'd want to be elsewhere.

"Did they also say €20m? When papers mention such numbers you know it's garbage."



Ja, det lød også til at være for billigt til at være sandt.


Er man interesseret i at se nogle af Uniteds træningskampe, så vises de på Tv3 Sport 1.

Lørdag 26. juli - Manchester United-AS Roma - Kl. 23.00-00.00 (Kun 2. halvleg)
Tirsdag 29. juli - Manchester United-Inter - Kl. 01.30-03.35 (Natten til onsdag)
Lørdag 2. august - Manchester United-Real Madrid - Kl. 22.00-00.05
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17029: 23 Jul 2014, 20:32 »

Til oplysning kan det nævnes, at der klokken 04:30 dansk tid i nat spilles træningskamp mellem LA Galaxy og Manchester United, som er sommerens første træningskamp.

Det bliver spændende at se, hvilke spillere der kommer i aktion. Louis van Gaal har jo bl.a. gjort plads til en håndfuld unge talenter fra akademiet, og jeg forventer mig, at der ligesom sidste sommer vil tilfalde de unge en del spilletid på denne tur.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17030: 23 Jul 2014, 20:59 »

En af mine absolutte yndlinge. Han vil uden tvivl blive savnet. Tak for alt.



Juventus sprænger desuden banken ved at betale svimlende 1,2 mio. pund!! De har dog også valgt at det store beløb skal betales over to omgange.
Det er utroligt at man kan blive udsat for racisme samt nægtet et håndtryk og stadig ligne idioten i hele affæren.
Logged

welbz is dat guy

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17031: 23 Jul 2014, 23:37 »

Evra har IMO været en stabil verdensklasse back og en af de ting de kendetegner man Utd er netop at lade trofaste men ældre spillere forlade Man Utd når der viser sig muligheder for dem i en anden top klup - må indrømme at det er at vise klasse og en fantastisk respekt at vise en spiller der har givet klubben alt.

Man Utd undgår at Evra smutter til en anden klub i PL og signalet de sender til kommende spillere skal man ikke undervurdere.

Juventus får en suveræn spiller til ingen penge og Luke Shaw får en større mulighed for at spille sig på som første valg - desværre tror jeg at I har købt en kommende verdensklasse back  Peace

Logged

YNWA

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17032: 24 Jul 2014, 00:17 »

Som jeg også har understreget tidligere, så må man bestemt ikke negligere betydningen af, at en af klubbens mest karismatiske og gennemtrængende kulturbærere forlader holdet, og personligt elsker jeg manden, men rent fodboldfagligt mener jeg nu ikke, at vi mister så meget igen. Han var verdensklasse for fire sæsoner siden, men i de senere år er han blevet dårligere og dårligere til at udføre sine defensive opgaver.

Dog er der ingen tvivl om, at han er en klublegende, og han fortjener at blive hædret.
« Seneste Redigering: 24 Jul 2014, 00:21 af Daniel Nordentoft » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17033: 24 Jul 2014, 08:49 »

Og så er han derudover en helt umådeligt stor cunt, så jeres cuntindex faldt lige med 6 % der Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17034: 24 Jul 2014, 18:41 »

Det kan godt være, at LA Galaxy var rædderlige, og at det var en træningskamp, men hvor var dog fantastisk at se Ander Herrera i sin uofficielle debut. Klart banens bedste, og han gjorde hvad der passede ham offensivt såvel som defensivt. Dejlig start fra ham, og forhåbentligt er der meget mere i vente.

Generelt var det en særdeles positiv start for LvG, og cifrene 7-0 taler selvfølgelig sit tydelige sprog. Nu bliver det spændende at blive matchet med mere potente modstandere, når Roma, Inter og Real Madrid venter i en træningsturnering.

Forresten kan hele kampen ses her, for dem der ikke kunne holde sig vågne i nat/morges.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17035: 25 Jul 2014, 07:44 »

Pis også man ikke så dette.

Manchester United will honour new home shirts accidentally sold for £22 each on website

http://bit.ly/1mLD7bx
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17036: 25 Jul 2014, 23:01 »

Verdens Bedste Bebé er blevet solgt til Benfica for 3 mio. euro, ca. 6 mio. mindre end vi hvad vi købte ham for. Derudover er vi sikret 50% af en eventuel kommende transfersum.

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2014/Jul/bebe-signs-for-benfica.aspx

Al mulig held & lykke skal lyde herfra.

<a href="http://www.youtube.com/v/sHyeRiIEK0M?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/sHyeRiIEK0M?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17037: 03 Aug 2014, 06:50 »

Rigtig god kamp mod Real, synes vi spiller et fantastisk pasnings spil med højt tempo til tider, samt kommer frem til nogen store Chancer. Kæft Young var god, på trods ja jeg virkelig ikke kan lide ham.
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17038: 03 Aug 2014, 12:32 »

Ja, og Young har faktisk konsekvent under denne træningslejr gjort en god figur. Det kommer lidt bag på mig, idet han er lidt ude af position i det system, LvG har praktiseret med wingbacks.

Apropos system, så glæder jeg mig til at se, hvordan vi skal spille, når først de betydningsfulde kampe starter. Jeg tror helt afgjort, at vi kommer til at se dette 3-5-2-system, eller hvad man nu vælger at kalde det, og det har jo egentlig også virket efter hensigten. Forsvaret virker rigtig godt afstemt, og midtbanen i balance, hvortil man samtidig får plads til to angribere samt 10'er-positionen, hvor vi har to eminente fodboldspillere i Mata og Kagawa.

Kagawa, som i går havde et fantastisk indhop. Han er for mig at se blevet taktisk misrøgtet ved at blive placeret ude ved kridtstregen. Jeg synes, han har vist små glimt hist og her af sit enorme potentiale, og jeg tror og håber på, at han kan få sit gennembrud i år, omend Mata formentlig til enhver tid vil være foran ham i køen, hvilket heller ikke er så mærkeligt.

Ellers synes jeg, at Herrera har udmærket sig i disse træningskampe, og jeg tror afgjort på, at han er det, vi står og mangler. Kan vi så lige få lukket aftalen med Juventus om Vidal, så ser vores midtbane frygtindgydende ud. Ærlig talt tror jeg faktisk, at vi får ham. Der er i hvert fald tydelige indikationer på, at han kan være på vej, selvom nogle journalister i den anden grøft har afskrevet en transfer.

Vi skal også lige huske på, at vi har en fantastisk spiller i Michael Carrick, når han forhåbentlig hurtigt kommer sig efter sin skade. Derudover virker det til, at LvG har stor fidus til gode, gamle Darren Fletcher, som har fået mange minutter under træningslejren, og det har været med stor succes. Han virker forynget og langt bedre end i sidste sæson, hvor han bestemt ikke var noget at råbe hurra for. Han spillede i øvrigt også en rigtig flot kamp i går imod Real Madrid.

Ellers går de fleste United-fans vel bare og håber på, at vi lander en forsvarsspiller med noget international klasse. Michael Keanes talent er uomtvisteligt stort, og jeg tror, at han endelig for alvor kan komme ind omkring førsteholdet i år. Det ændrer dog ikke på, at vi er noget tyndt besat i midterforsvaret, nu hvor vi spiller med tre dernede, og jeg kunne også godt tænke mig en spiller på et noget højere niveau end eksempelvis en Chris Smalling, som nok aldrig bliver den verdensstjerne, vi håbede på, selvom han er god.

Ellers møder vi jo som bekendt Liverpool i finalen natten til tirsdag. Det bliver interessant, og der kommer helt sikkert noget nerve i kampen, selvom det kun er en træningsturnering.
« Seneste Redigering: 03 Aug 2014, 12:35 af Daniel Nordentoft » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17039: 03 Aug 2014, 14:29 »

Fantastisk pre-season indtil videre. Spilletid til alle på turen, fire sejre i fire kampe mod kvalificerede modstandere, og vigtigst af alt spiller vi en gang seværdig fodbold igen. Det har været fire meget positive kampe indtil videre, og vi skal naturligvis forsøge at bygge videre inden sæsonen starter om små to uger.

Nu venter finalekampen mod Southampton i en interessant afslutning på turneringen, inden Valencia gæster Old Trafford i hvad der bliver den første hjemmekamp for LvG.

Mht. indkøb bliver det interessant at se hvad der kommer til at ske den sidste måned, personligt håber jeg stadig, at vi bringer en central midtbanespiller og en central forsvarsspiller ind, men begynder efterhånden at frygte, at vi lader os nøje med sidstnævnte. Der er intet andet for end at vente og se.
Logged

Sider: 1 ... 1134 1135 [1136] 1137 1138 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010