home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Real Madrid tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 649 650 [651] 652 653 ... 664 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid tråd  (Læst 790455 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9750: 08 Apr 2014, 21:30 »

Jeg har valgt at slukke tv'et i ren raseri! Hold kæft en gang lort, hvordan fanden kan man spille sådan, når man ved et hold som Dortmund kan overraske og intet har at tabe?Huh? jeg er målløs.....
Logged

H A L A   M A D R I D!

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9751: 09 Apr 2014, 07:44 »

Fedt og se Ronaldo gør alt hvad han kan for at hjælp holdet ude fra sidelinjen og tillykke med semifinale pladsen Smiley
Logged

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9752: 16 Apr 2014, 23:39 »

HALA MADRID <3

Jeg griner stadig af de idioter, der har kaldt Bale et flop! Fantastisk holdpræstation i dag! Isco, Di Maria, Bale, Benz, Carvajal, Coentrao, Ramos, Pepe, Alonso, Modric og verdens bedste keeper SAN IKER! Ikke en eneste spiller præsterer under niveau!
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9753: 23 Apr 2014, 22:41 »

Virkelig flot kamp af Real i dag. At vores forsvar står så disciplineret gennem en hel kamp, er jo fuldstændig vanvittigt. Det er et yderst sjældent syn. Jeg har troen på en finale nu, fordi vi nok skal få scoret på Allianz. Det føler jeg mig overbevist om.


Hala Madrid!
Logged

Neal Caffrey!

JG7
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9754: 26 Maj 2014, 17:35 »

Jeg har hermed mistet den sidste tålmodighed med Ramos. Han spillede et katastrofalt efterår, men har så oppet sig i foråret. Problemer er dog, at man ikke kan regne med ham. Sælg idioten til sommer og lad det største forsvarstalent i verden styre det forsvar. Han er åbenbart vores mest rutinerede forsvarsspiller alligevel.

Hvis du griner af at jeg kalder Bale et flop, så griner jeg altså også lige her. Ha-Ha.

(Spøg til side, Ramos har været evnesvagt god efter nytår, og han ser helt fortjent ud til at få en ny kontrakt, der gør ham til den 3. bedst betalte spiller hos Real. Bale er ikke et flop, men prisen synes jeg nu stadig ikke helt, han lever op til. Det gør kun Messi og Cristiano Ronaldo (hvis nogen overhovedet gør))
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9755: 26 Maj 2014, 18:06 »

Hvis du griner af at jeg kalder Bale et flop, så griner jeg altså også lige her. Ha-Ha.

(Spøg til side, Ramos har været evnesvagt god efter nytår, og han ser helt fortjent ud til at få en ny kontrakt, der gør ham til den 3. bedst betalte spiller hos Real. Bale er ikke et flop, men prisen synes jeg nu stadig ikke helt, han lever op til. Det gør kun Messi og Cristiano Ronaldo (hvis nogen overhovedet gør))

+1

Vi har givet alt for meget for bale. han er god, men ikke så god. Ja, ville ikke engang mene der nogle i verden der burde koste så meget, men fred være med det så det ikke os der bestemmer prisen og ikke også der siger ja lad os købe "Guld'drengen".

Ramos har været uhyggelig god fra nytår som i siger, og man kan sige meget men hold kæft han har reddet sæsonen et par gange. Han skal og er at finde i Real madrid resten af hans karriere Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9756: 26 Maj 2014, 18:15 »

Har haft diskussionen meget med en ven hernede på skolen, han er Real fan, om hvorvidt Bale er overbetalt/har kostet for meget. Han ændrede hurtigt mening her efter målet i finalen: "Han har lige scoret et mål som er en milliard værd" eller noget i den dur. Synes bare det er mærkværdigt at Real som klub kan finde de midler, i sær tager i betragtning til deres tætte forhold til den spanske stat...
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9757: 26 Maj 2014, 18:29 »

La Liga betaler jo også vanvittige penge til Barca og Real. Barca vælger så bare at smide 50 % af summen under bordet, mens Real angiveligt betaler det hele up front (altså, når det ikke lige drejer sig om diverse regninger til Fuentes - her er Barca sgu de bedste betalere!)
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9758: 26 Maj 2014, 18:33 »

Læste bare en artikel omkring noget ulovlig statsstøtte som der blev kigget ind i på et tidspunkt. Ved self godt at Barca er ligeså korrupte, er Valenciatilhænger så det er ikke fordi jeg prøver på at hive det ene hold ned i forhold til det andet.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9759: 26 Maj 2014, 18:35 »

Der var jo deres træningsanlæg, som Madrids kommune i sin tid købte for næsten 1 milliard. Jeg mener dog, at en artikel nogle år senere påviste, at prisen såmænd var fin nok. Men jeg er ikke helt sikker på det!
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9760: 26 Maj 2014, 18:38 »

Som sagt er jeg heller ikke sikker. Stiller bare spørgsmålstegn ved at man kan betale 800mil plus for to spillere inden for en kort årerække uden at de påvirker en klub økonmisk, i sær med de nye FFP Smiley
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9761: 26 Maj 2014, 19:40 »

Alt ulovligt lader vi Barca om. Smiley
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9762: 26 Maj 2014, 19:50 »

Som sagt er jeg heller ikke sikker. Stiller bare spørgsmålstegn ved at man kan betale 800mil plus for to spillere inden for en kort årerække uden at de påvirker en klub økonmisk, i sær med de nye FFP Smiley
http://m.b.dk/?redirect=www.b.dk/sport/real-madrid-fremviser-flot-regnskab&
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9763: 26 Maj 2014, 20:24 »

Alt ulovligt lader vi Barca om. Smiley

Jesus, en klaphat. Og det siger jeg endda selvom Messi1987 har skrevet et indlæg lige under dit.
Logged

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid tråd
« Svar #9764: 27 Maj 2014, 00:09 »

Hvis du griner af at jeg kalder Bale et flop, så griner jeg altså også lige her. Ha-Ha.

(Spøg til side, Ramos har været evnesvagt god efter nytår, og han ser helt fortjent ud til at få en ny kontrakt, der gør ham til den 3. bedst betalte spiller hos Real. Bale er ikke et flop, men prisen synes jeg nu stadig ikke helt, han lever op til. Det gør kun Messi og Cristiano Ronaldo (hvis nogen overhovedet gør))
Tålmodigheden er begyndt at blomstre igen haha! Jeg var ellers bange for, at han ville ødelægge finalen, men han var fantastisk. Smiley

Bale har gjort, hvad man kunne forvente i år. Han sikrede CL, sikrede CdR, har lavet massere af mål og assist. Super sæson og det bliver kun bedre. Alle pengene værd.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Sider: 1 ... 649 650 [651] 652 653 ... 664 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010