home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Aston Villa tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad ender Aston Villa på?
1. Pladsen
- 3 (6,8%)
2. Pladsen
- 0 (0%)
3. Pladsen
- 1 (2,3%)
4. Pladsen
- 1 (2,3%)
5. Pladsen
- 3 (6,8%)
6. Pladsen
- 5 (11,4%)
Ingen af dem.
- 31 (70,5%)
Antal Stemmer: 44

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Aston Villa tråden  (Læst 34901 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #75: 09 Jul 2014, 02:53 »

Det kunne ifølge mig sagtens være Bendtner, hvis han opføre sig ordentligt udenfor banen og får karrieren på ret køl.
Tro på det...

 Tunge
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #76: 09 Jul 2014, 03:19 »

sebbe hvad med at man omskoler Benteke til også at kunne klare en af jeres kanter, jeg ikke anser som de helt store kanter, men mere frie angribere?

For ingen tvivl om Bendtner er langsomere end Benteke Peace

Tja, den nuværende formation er vel en blanding mellem 4-3-2-1, som du nævner og så 4-3-3.
Jeg tror mere på, at man omskoler Bendtner end Benteke. Benteke har bevist at han er en PLs skarpeste angribere, så det ville være dumt at rykke ham på kanten/bagved angriberen. Dertil tror jeg ikke han er nær så god til at tage løbene i dybden, som eksempelvis Weimann og Agbonlahor. For der er ingen tvivl om at Weimann har hurtigheden på trods af hans middelmådige sæson.
Jeg foretrækker at vores kanter kan komme til baglinjen og slå et godt indlæg, her tror jeg heller ikke Benteke er god nok. Noget Weimann også mangler lidt i øvrigt. Jeg må desuden indrømme jeg kommer til at savne Albrighton her. Han er en glimrende kant og er langt mere talentfuld end Weimann. Jeg er ikke i tvivl om at Leicester får brug for Albrighton, han har i hvertfald evnerne til PL! Smiley
« Seneste Redigering: 09 Jul 2014, 03:20 af sebbe » Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #77: 09 Jul 2014, 11:05 »

sebbe vi bliver meget klogere når handlen er gået igennem, og set hvad Bendtner kan med fast spilletid, i de første 3-4 måneder.
Hvis han går ind og holder sit scoringssnit fra sidste sæson i ligaen, med mener det var 86 minutter per mål. Så tror jeg vi ser Benteke bag ham, men hvis han ikke gør det beundringsværdigt, tror jeg bare han bliver bænket igen, måske udlånt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #78: 16 Aug 2014, 07:19 »

Det var en rigtig god dag for Aston Villa i går. Endelig fik vi en midtbanespiller mere og så er det endda en som kan gå direkte ind i startelleveren. Jeg er sikker på, at Carlos Sanchez bliver et scoop og en cult spiller på Villa Park. Det er der i hvertfald lagt op til. Glæder mig allerede til at se sammenspillet mellem ham og Delph. :-)
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #79: 28 Aug 2014, 14:17 »

Lækkert at se at Fabian Delph endelig er udtaget til Englands trup imod Norge og Schweiz. Forhåbentlig kan han gøre sig bemærket og få noget spilletid, hvis ikke imod Schweiz, så imod Norge. Han har også klart været Villas bedste og vigtigste spiller det seneste års tid og har præsteret på et flot niveau, uden nævneværdige skader, som har præget hans karriere tidligere. Forhåbentlig er det et overstået kapitel nu. I mine øjne kommer hans udtagelse en kende for sent dog, han kunne sagtens have været med i truppen til VM.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #80: 11 Sep 2014, 20:03 »

Endelig fik vi stykket en ny kontrakt sammen til Agbonlahor. Han har forlænget sin kontrakt, så den løber helt frem til 2018.
Fantastisk at han snart har været i klubben i 20 år. Det vidner om hvilken legende han er i Aston Villa.
Delph og Vlaar har begge to kun et år tilbage af deres kontrakter og der skal selvfølgelig forlænges med begge.
Delph er jeg sikker på nok skal forlænge, det seneste årstid har været det bedste fra hans side nogensinde. Han har leveret på et vanvittigt godt niveau.
Vlaar er jeg mere i tvivl om, kunne godt forestille mig han vil til United, desværre. Specielt hvis Van Gaal stadig er der til næste år. Ikke desto mindre håber jeg selvfølgelig på, at han forlænger. Han er vores bedste forsvarsspiller med længder og går altid i forrest. Forlæng, tak!

Udover det så udløber Jack Grealish's kontrakt til næste summer også. Han har gjort nogle fremragende indhop i de første kampe og jeg ville brække mig i lårtykke stråler, hvis Chelsea formåede at lande ham. Det ville være spild af talent, han kan blive ekstrem god hvis han får spilletid og det tvivler jeg på at han gør i Chelsea. Forhåbentlig underskriver han den 4-årig kontrakt som Aston Villa har tilbudt ham.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #81: 20 Dec 2014, 19:09 »

Stærk præstation i dag imod et hold som havde momentum. Specielt i første halvleg, synes jeg, at vi gør det godt og holder United fra de helt store chancer, bedst illustreret ved at Uniteds bedste forsøg i første halvleg var et indlæg fra Young. I starten af anden halvleg skal der scores, hvis man ønsker at vinde imod United. Desværre brænder Benteke en mega chance, stor ros til de Gea også, det var virkelig en klasseredning. Jeg tror faktisk, at vi havde vundet hvis vi havde scoret der, men det er selvfølgelig svært at sige. Dernæst har United en kæmpe chance ved RvP, som han også bør scorer på. Heldigvis redder Guzan os, som han har gjort mange gange før. Lidt efter får United så scoret ved Falcao efter oplæg fra Young. Desværre spiller han altid godt imod os, men det ændrer desværre ikke på, at Lowton ikke må lade ham komme til baglinjen på den måde. Til gengæld skal Van Gaal have tak for, at rykke ham over på højrekanten lidt efter, han forsvandt helt ud af kampen efter det. Desværre nåede han også lige, at vise sig fra sin værste side. Tacklingen fra Agbonlahor er på ingen måder til et rødt kort, den er til gult og ikke mere end det. Young kunne sagtens have fået det til at se mindre slemt ud. Efter udvisningen var vi faktisk godt med, selvfølgelig skabte United også noget, men jeg var overrasket over at vi for en gangs skyld ikke pakker os helt ned og faktisk også truer den anden vej til allersidst. Med lidt mere held havde vi taget 3 point. 1 point er i mine øjne fair nok, når man tænker på kampen som helhed. Der var kæmpe afbrændere i begge ender.

Vlaar og Delph som begge var at finde i startformationen efter deres skader gjorde det rigtigt godt. Specielt Delph er jeg helt vild med, han gør det så fucking godt på den midtbane. Desværre lader det til, at de begge to forsvinder på en fritransfer til sommer. Ikke desto mindre håber jeg stadig på at de fornyer deres kontrakter. Delph ville være et kæmpetab, imens Vlaar ville være et tab. Okore og Clark har imponeret mig så meget, at jeg ikke er bange for at miste Vlaar til sommer.
Mht Lambert ved jeg ikke helt hvad jeg skal tænke om manden, nogle gange formår han, at hive nogle resultater hjem som er enestående, men andre gange sejler det helt og aldeles for ham. Det var enestående i aften og håber vi får flere lignende resultater.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #82: 20 Dec 2014, 23:57 »

 Thumbs Up smukt at se en Okore tilbage på så højt et niveau, han laver ikke mange fejl i løbet af dagens kamp og det er forjent at han blev Man of the Match.

Det der idag var imponerende at se var han utrolig energi og ikke mindst den ro han har i forhold til at få bolden ført frem - jeg håber Liverpool har en scout på Okore for den ro han har i sit spil kunne vi godt bruge i Liverpool  Peace

Aston Villas ejer tror jeg er skyld i den middelmådighed Aston Villa pt er ramt af - han virker ikke til at have de store ambitioner udover bare at overleve og den holdning skaber sgu ikke et vinder team uanset hvilken manager der kommer til.



« Seneste Redigering: 20 Dec 2014, 23:59 af DeBuur » Logged

YNWA

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #83: 21 Dec 2014, 16:42 »

Helt enig, mener bestemt at han er en af vores bedste centerbacks, hvis ikke den bedste. Det er vel kun Vlaar der er bedre.
Som du rigtigt pointerer har Randy Lerner næsten ingen interesse i Aston Villa, dog har han lovet, at han vil investerer i Januar. Det kunne sagtens bunde i, at han har sat klubben til salg og ønsker at gøre klubben mere interessant for udefrakommende. I hvertfald håber jeg på, at man henter et par dygtige spillere til vinter. Vi kunne bruge en god venstreback, da jeg på ingen måder mener, at Cissokho er løsningen. Derudover kunne vi godt bruge en angriber mere ifølge mig.
« Seneste Redigering: 21 Dec 2014, 16:43 af sebbe » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #84: 21 Dec 2014, 18:16 »

Tak for kampen. 1 point til hvert hold var fortjent, og synes Villa spillede en rigtig fornem kamp, selvom United ikke altid gjorde det svært for dem. Stor cadeau til Okore, han ligner en mand, der godt kan spille fast i Premier League fremover. Han er imponerende god til at stå i vejen. Derudover har de en klassespiller i Fabian Delph. Meget undervurderet spiller, som kan rigtig mange ting.

Desværre nåede han også lige, at vise sig fra sin værste side. Tacklingen fra Agbonlahor er på ingen måder til et rødt kort, den er til gult og ikke mere end det. Young kunne sagtens have fået det til at se mindre slemt ud.

Jeg er fuldt ud enig i, at den ikke er til rødt, men det ændrer da ikke på, at Young bliver fuldstændigt skraldet. Nok er Young en notorisk diver, og har stadig ikke sluppet den side helt, selvom det er blevet bedre, men du kan da ikke blame ham for at gå ned på den der. Skulle han bare blive stående? Han bliver jo losset direkte ind på skinnebenet, og skal være glad for det ikke gik værre som så. Det røde kort skulle aldrig gives, men jeg gad godt se en mand, der ikke bliver liggende på den der.
« Seneste Redigering: 21 Dec 2014, 18:18 af Newton Heath » Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #85: 21 Dec 2014, 19:16 »


Selv tak, det var en god kamp med gode chancer i begge ender. Jeg er også vanvittig glad for Delph og som sagt håber jeg på, at han bliver, men når det er sagt så kan han sagtens begå sig i toppen af Premier League. Det er Aston Villa på ingen måder i nærheden af, så kan sagtens forstå, hvis han gerne vil prøve noget nyt. Han har mere end bevist sit niveau i Birmingham. På et tidspunkt troede jeg ikke på ham, da han tit var ramt af skader i starten af hans Villa karriere, men heldigvis har det bare gjort ham bedre.
Hmm, kan bare ikke forstå, at Young ligger og vrider sig for derefter at rejse sig og spille videre, uden problemer vel og mærke. Desuden har han ifølge Lambert sagt til Guzan, at der var frispark til Agbonlahor og ikke ham selv. Men kan godt se, at han fik et skrald på benet. Dog savner jeg, at spillerne tager ansvar og fortæller dommeren hvad der reelt skete. Er sikker på, at Young kunne have haft en indflydelse på det røde kort.
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #86: 21 Dec 2014, 19:57 »

Hmm, kan bare ikke forstå, at Young ligger og vrider sig for derefter at rejse sig og spille videre, uden problemer vel og mærke. Desuden har han ifølge Lambert sagt til Guzan, at der var frispark til Agbonlahor og ikke ham selv. Men kan godt se, at han fik et skrald på benet. Dog savner jeg, at spillerne tager ansvar og fortæller dommeren hvad der reelt skete. Er sikker på, at Young kunne have haft en indflydelse på det røde kort.

At spillerne selv skal tage ansvar, og dømme kampen er nok noget af det dummeste jeg har hørt. Skal Okore så gå hen til dommeren og sige at han nok plantet 2 hænder i ryggen på Wilson, og der godt kunne være dømt et straffespark 10 minutter før slutfløjt.

For at tage en eksempel: Daniel Agger stempler Kasper Risgaard direkte over knæet, og det meste af stadionet er klar over at den er til direkte rødt. Der står 1-0 til Brøndby og de er på vej mod en god resultat, du så ham gerne gå i mod til sin arbejdsgiver og sige til dommeren "Kære hr. Hansen, vil du være sød og give mig det røde kort, og give AaB et frispark 2 meter uden for feltet"?

Jeg giver dig helt ret i, at frisparket i sig selv ikke er til rødt kort. Men at Young ligger og ømmer sig, er da fuldt forståeligt manden bliver losset direkte over skinnebenet. Har set spiller der havde ladet sig udskifte for mindre slag.

Kan ikke rigtigt se mening i at han skulle fortælle Guzan at der var frispark til Agbonlahor, der er da ingen tvivl om at frisparket bliver dømt den rigtige vej.

Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #87: 21 Dec 2014, 20:57 »

Fair nok, hvis du mener det lyder dumt, men du skal ikke lægge ord i munden på mig. Jeg sagde ikke, at spillerne selv skulle dømme kampen derimod at de skulle være gøre sig mere indenfor fairplay. Eftersom du ikke har læst det jeg skrev før, må jeg hellere lige gentage mig selv. Jeg sagde at spillerne skulle tage mere ansvar, når der sker noget uforståeligt/uretfærdigt. Derudover så dommeren helt rigtigt mht Wilson.
Det er som sagt op til spillerne selv, jeg synes bare det er kvalmende at Young får smidt en tidligere holdkammerat ud og så endda på hans gamle hjemmebane. Han kunne sagtens have tacklet den situation bedre. Heldigvis kom den ikke til, at koste. Du kunne jo se, at frisparket slet ikke var så slemt som han gjorde det til. Han var oppe at stå et minut efter den situation. 


Et fint eksempel mht fairplay og som jeg savner mere af i fodboldsporten er Aaron Hunt, som gav afkald på et straffespark imod Nurnberg. Nuvel, de var foran på det tidspunkt, men ikke desto mindre giver det et plus i bogen.
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #88: 21 Dec 2014, 22:32 »

Fair nok, hvis du mener det lyder dumt, men du skal ikke lægge ord i munden på mig. Jeg sagde ikke, at spillerne selv skulle dømme kampen derimod at de skulle være gøre sig mere indenfor fairplay. Eftersom du ikke har læst det jeg skrev før, må jeg hellere lige gentage mig selv. Jeg sagde at spillerne skulle tage mere ansvar, når der sker noget uforståeligt/uretfærdigt. Derudover så dommeren helt rigtigt mht Wilson.
Det er som sagt op til spillerne selv, jeg synes bare det er kvalmende at Young får smidt en tidligere holdkammerat ud og så endda på hans gamle hjemmebane. Han kunne sagtens have tacklet den situation bedre. Heldigvis kom den ikke til, at koste. Du kunne jo se, at frisparket slet ikke var så slemt som han gjorde det til. Han var oppe at stå et minut efter den situation. 


Et fint eksempel mht fairplay og som jeg savner mere af i fodboldsporten er Aaron Hunt, som gav afkald på et straffespark imod Nurnberg. Nuvel, de var foran på det tidspunkt, men ikke desto mindre giver det et plus i bogen.


Jeg kan fint følge din tankegang omkring fair play, men synes hele fortælling er lidt rosenrød. Er faktisk direkte træt at omtalen omkring fair play, næst kærlig og andet pjat til fodbolden.

For at være helt ærlig tror jeg faktisk Young han er pisse ligeglad om det sker på Villa park eller på Stamford Bridge, han er på kontrakt i United og det er dem han skal hjælpe fremad. Samtidig viste Aston Villa fansene sig også at dyrke "fair play", at man vælger at buh at en spiller som Young, der altid var tro mod Villa men nåede til et stadie i sin karriere hvor han ønskede ny udfordring, skal behandles på den måde skuffede mig en hel del. Samtidig fik Villa en ganske god pris for ham, og kan alt i alt være godt tilfreds med salget. Det er jo ikke ligefrem fordi Aston Villa og Manchester United er de største rival i verdenen.
 
Jeg synes der er ved at være for meget fair play i fodbolden.
FA vil lave udvalg der skal gå ind og dømme kampen efter. Hvis der en spiller der gør noget direkte strafbart (spark, slag, spyt osv) så synes jeg ideen om at man kan video tjekke efter kampen er god nok. Men da ikke for at en spiller smider sig, og for tildelt et straffespark. Det er bad luck for holdet det går ud over, men jeg kan leve med det. 

Det næste bliver at vi kører NFL lignende forhold, hvor hver eneste aflevering lige skal gennemses.

Og hvad helvede er det for noget med at man sparker bolden ud når modstanderen ligger sig i græsset, har siddet Decemberen over og set kvindelige håndboldspiller får den ene efter den anden på kassen, uden modstanderen så meget som sagde undskyld eller træk en mine.

Jeg undskylder mit sure opstød, er bare godt træt at hele fair play snakken der går for tiden.
« Seneste Redigering: 21 Dec 2014, 22:34 af nikovic » Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa tråden
« Svar #89: 21 Dec 2014, 23:26 »

Ashley Young har alle dage ikke været en fanfavorit, når han er vendt hjem til Villa Park. Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor må jeg indrømme. Måske fordi han forlod klubben ved den første lejlighed, eller måske fordi han altid præsterer godt imod netop Aston Villa.
Jeg har heller ikke særligt meget til overs for ham længere, specielt fordi han er blevet en diver. Jovist, han kunne godt finde på at springe over en tackling, men ikke ligeså meget som han gør i United. Jeg havde gerne set vi havde fået en større pose penge for ham, men fair nok.
Nuvel, jeg synes det er belastende at spillere smider sig med vilje inde i feltet og hvis man kan komme dem til livs med bøder eller karantæner vil det være fint med mig. Selvfølgelig skal karantænerne ikke uddeles med det samme, men hvis en spiller bliver ved med at smide sig kan jeg sagtens se pointen i det.
Til gengæld er jeg enig i, at bolden ikke skal sparkes ud, medmindre der er sket noget meget voldsomt og det simpelthen ikke kan vente. Det bliver udnyttet til fulde i dag, hvor man ser spillere tage sig til ansigtet for derefter at smide sig.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010