home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Den Lukrative rendesten
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] Udprint
Forfatter Emne: Den Lukrative rendesten  (Læst 52786 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #195: 29 Apr 2009, 19:32 »

Tror du har lavet en fejl, Villanueva scorede vidst ikke til 2-1 for F.C. København, men 1-2 for Brøndby. Wink

Men ellers er der intet andet at klage over, udover dit klubvalg. Wink
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #196: 29 Apr 2009, 21:32 »

Tillykke med pokalen og flot grafik og flot skrevet om finalen. Ser ud til Villanueva's mål er gennemspillet og flot sat ind. Fortsæt endelig det gode arbejde. Det skal nok blive godt det her. Kør på til det sidste!

Mange tak, AFC.

Jeg ved ikke om "gennemspillet" er det rette ord, da det nærmere var en tilfældighed Benítez fik sendt den videre til Villanueva.

Tillykke Thumbs Up flot grafik og god idé med målet også Thumbs Up


Tak, AB  Smiley

Må jeg spørge hvordan dine instruktioner er?
Ellers en rigtig god blog, du får nok min stemme.
Det er helt igennem gennemført Peace

Spillere eller hold?

Og mange tak  Smiley

Tror du har lavet en fejl, Villanueva scorede vidst ikke til 2-1 for F.C. København, men 1-2 for Brøndby. Wink

Men ellers er der intet andet at klage over, udover dit klubvalg. Wink

Det havde jeg da også - det skulle gerne være rettet nu. Tak for du nævnte det  Smiley

Tak, Ghert  Smiley
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #197: 29 Apr 2009, 21:37 »

Hmm begge tak Peace
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #198: 29 Apr 2009, 22:04 »

Jeg kan ikke sige andet end, at det du har udrettet i denne blogkonkurrence er af høj høj klasse over hele linjen. Min stemme veksler 100% mellem dig og Zulue, og jeg tror ikke jeg træffer afgørelsen, før vi kan stemme. Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #199: 29 Apr 2009, 22:47 »

Hmm begge tak Peace

Jeg skal se på det imorgen.

Jeg kan ikke sige andet end, at det du har udrettet i denne blogkonkurrence er af høj høj klasse over hele linjen. Min stemme veksler 100% mellem dig og Zulue, og jeg tror ikke jeg træffer afgørelsen, før vi kan stemme. Smiley

Mange, mange tak, LFC!  Smiley
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #200: 30 Apr 2009, 17:54 »

Her hvor konkurrencen - og måneden - går ind i sine sidste timer, ville jeg blot infomere om der er to updates endnu. Begeg bliver de dog postet efter kl. 21.30, da mit program har været mere end tætpakket idag - og fortsat er det. Så fremt jeg glemmer det, vil jeg derfor også sige nu, hvad jeg tror på alle gør;

Stem efter hvilken blog der var bedst - ikke efter brugeren.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #201: 30 Apr 2009, 17:59 »

Ser frem til at få "slutningen" med senere i aften Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #202: 30 Apr 2009, 19:02 »

Ja, hvad er der at sige? Denne blog er jo bar eren og skær verdensklasse, simpelthen så flot. Eneste som jeg er lidt skuffet over, er klubvalget, hvilket faktisk har afholdt mig en del fra at læse det - men så når jeg endeligt gør, så bliver jeg underholdt på sådan en måde - dejligt!
Fortsæt endnu, er stadig i tvivl og jeg vil stemme på din eller Zulues. Det kommer an på morgendagens opdatering, måske.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #203: 30 Apr 2009, 20:47 »

Ser frem til at få "slutningen" med senere i aften Wink

Det glæder mig da Smiley

Ja, hvad er der at sige? Denne blog er jo bar eren og skær verdensklasse, simpelthen så flot. Eneste som jeg er lidt skuffet over, er klubvalget, hvilket faktisk har afholdt mig en del fra at læse det - men så når jeg endeligt gør, så bliver jeg underholdt på sådan en måde - dejligt!
Fortsæt endnu, er stadig i tvivl og jeg vil stemme på din eller Zulues. Det kommer an på morgendagens opdatering, måske.

Forstår ikke at man ikke gider læse med feundet klubvalg, men det må du heldigvis selv om  Wink Ellers vil jeg blot sige mange tak, Riis. Dog tror jeg ikke der bliver opdateret imorgen - dels kan konkurrencen slutte kl. 00:00 i nat, så vil i løbe nogle chancer og satse på at poste senere og dels har jeg ikke tiden.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #204: 30 Apr 2009, 22:16 »



Statusrapport - SAS Ligaen ▫ 01-06-'10
Da efteråret endeligt sluttede for Brøndby, stod lillejuleaften på menukortet. Godt og vel to måneder senere stod Vestegnens Drenge dog klar igen. Arbejdet skulle færdiggøres, og den andet mesterskab i træk skulle hjemføres. Forude ventede femten kampe dog, foruden en chance for at gå ubesejret gennem en hel sæson.

Som det sidste i vintermånederne, tog SønderjyskE truppen turen på tværs af landet, hele vejen til Københavns vestegn. Her ventede Brøndby, der så mere klar ud end længe. Det kan man dog ikke sige om gæsternes Sölvi Ottesen, der efter blot 120 sekunder scorede i eget net. Herefter fulgt 87 idé forladte og kedelige minutter, inden svenske Farnerud udbyggede hjemmeholdets føring. Dermed vandt Brøndby forårets første kamp med to mål, hvilket Per Nielsen erklærede sig glad for efter kampen. Fire dage senere, var glæden dog forsvundet og kritikken sneg sig i stedet ind. Det var forsvaret der var offer for den ikke alt for glade manager, da han følte 2 mål og et hav af chancer var ikke var godt nok – om end han var glad for de tre point dog blev sikret alligevel.

I forårets tredje runde var Vestegnen igen klar fra start, og med to mål inden for de første syv minutter belærte de Viborg om vigtigheden af dette. Da Villanueva gjorde det til 3:0, var kamp lukket og i anden halvleg var foden helt fjernet fra gaspedalen. I næste runde, var det ikke kun i dele, men hele kampen denne fod var væk fra fartkontrollen. Alligevel stod Stephan Andersen til nul, mens Cristaldo viste sig som en spillere der er glad for de store øjeblikke, da han lavede Brøndbys eneste mål.

Syvogtyvende marts var det tid til rivalopgøret over dem alle i dansk fodbold, ”New Firm”. Slaget om København, kampen mellem Brøndby IF og FC København. I denne kamp var det vestegnen der var værter, og det blev en kamp som de med Blå/gule hjerter sent vil glemme. For efter Crsitaldo åbnede ballet i det 31. minut, så hjemmeholdet sig aldrig tilbage. Da de to og halvfems minutter var slut, stod der 4:1 på måltavlen og kommentaren om at Brøndby er det klart bedste danske hold, syntes pludselig ikke så uberettet. I runden efter, blev det dog vist at de var til at tale med, da SønderjyskE kun lige blev slået. Mod Aarhus GF og FC Midtjylland, var spillerne dog mere fokuseret og bedre spillende. Dette gav udbytte i en 3:0 og 3:1 sejre, hvor det offensive, kreative og flotte fodbold var i højsædet.

Mod Odense var det ligeså flot fodbold der dominerede, om end forholdene var nogle lidt andre. I det tolvte minut havde Cristaldo nemlig fået forvildet sig ned i eget felt, hvorefter han også fik scoret – i eget mål. Med tyve minutter igen, udlignede angrebsmakkeren, Villanueva, dog. Dette til trods blev det ikke til mere, selv om de tre point havde været helt på sin plads. Også kampen mod Esbjerg startede ud med et selvmål, denne gang var det dog Brøndby der fik gavn af det. Til slut var det mål dog ”et i mængden”, da der var sat fire andre end foruden dette. Tre af disse til Brøndby.

Også syvogtyvende runde vandt Brøndby IF med 4:1, her kunne sejren dog havde været langt større. Alligevel var det nok, set med øje på guldet. Da denne kamp blev fløjtet af, kunne ingen længere hente Brøndby og med fem runder igen, kunne Per Nielsen glæde sig over guldet var sikret. I de tre næste kampe fastholdte spillerne dog deres fokus, hvilket gav ni point efter tre 2 måls sejre. Alle var det bundhold, men alle blev de slået i sikker stil. Mod FC Midtjylland kom der dog lidt slinger i valsen, da det blot blev til 1:1 efter en tæt og intens kamp. Det tog dog Midtjylland 93 minutter at udligne Villanuevas mål.

I næstsidste runde, var det Randers der gæstede Brøndby. Også her blev det til en to måls sejr, da Villanueva, Jan Kristiansen og Morgan Schneiderlin udnyttede Brøndbys overtag til at bringe sig på scoringstavlen. Og den 28. maj kom dagen endelig. Dagen hvor sæsonen 2009-10 sluttede, og kampen hvor guldet skulle overrækkes. Desværre blev kampen dog ikke et ret godt momentum over sæsonen, da det blev til ét af blot seks point tab for Brøndby. Guldet var dog hentet hjem, og dette skete som ubesejret gennem samtlige 33 kampe. Hvis man medregner kampe fra sidste år ligeså, er det nu femogfyrre kampe siden nogen tog tre point fra Brøndby i SAS Ligaen. En dominant er genrejst, bedre end noglesinde.


Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #205: 30 Apr 2009, 22:30 »

Igen smukt.
Hvorfor kan du ikke det? Det er da meget nærliggende, at læse om noget der interesserer dig. Hvis klubvalget ikke rigtigt fanger, hvis jeg ikke føler det er en spændende klub, så er det vel meget naturligt?
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #206: 30 Apr 2009, 22:45 »

Igen smukt.
Hvorfor kan du ikke det? Det er da meget nærliggende, at læse om noget der interesserer dig. Hvis klubvalget ikke rigtigt fanger, hvis jeg ikke føler det er en spændende klub, så er det vel meget naturligt?

Jo vidst, kan ens "egen" klub gøre det mere spændende - men jeg kan personligt ikke lade være med at læse en blog af kvalitet, blot på grund af klubben. Men om sagt må du selv om det, hvis ikke klubben intressere dig, så er det sådan. Uanset hvad, er jeg glad for kommentarene som du har leveret - tak Riis.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #207: 30 Apr 2009, 22:55 »

Fremragende sæson må man sige, du har jo stort set kørt alt over i ligaen. Det er en meget flot blog generelt til trods for klubvalget Wink Om det er Brøndby, AGF, City eller hvem er egentligt for mig ligegyldigt, når det bare er godt som her Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #208: 30 Apr 2009, 23:30 »

Fremragende sæson må man sige, du har jo stort set kørt alt over i ligaen. Det er en meget flot blog generelt til trods for klubvalget Wink Om det er Brøndby, AGF, City eller hvem er egentligt for mig ligegyldigt, når det bare er godt som her Wink

Ja, sæsonen har været meget svær at brokke sig over. Og tak, TBM  Smiley
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #209: 30 Apr 2009, 23:45 »


Per Nielsen-sagen
Brøndby avisen ▪ 08.06.10
Få dansker har skabt de resultater Per Nielsen har opnået både som træner og spillere. Nu står legende statussen dog på spil, da ”nummer 4”, har måtte krybe til korset og indrømme både ludomani såvel som alkoholisme. I første omgang har det kostet ham jobbet som Brøndby træner, men Herman Haraldsson afviste ikke at afvænning kunne betyde ”PerPer” atter står i front for klubben når den nye sæson begynder.

Få dage efter sæsonafslutningen i Aarhus, blev Per Nielsen og Kim Daugaard indkaldt til møde. Per Bjerregaard var blevet ringet op med nogle meget alvorlige anklager om et alkohol misbrug hos klubbens træner, Per Nielsen. I første blev det ikke taget seriøst, men efter meget lidt undersøgelse viste det sig der godt kunne være noget om det. Efterhånden som Per Nielsens fortid og fritid blev afklaret, kom et værre og værre billede af Per Nielsen op. Et billede der endte op med bekræftelse af alkoholismen samt et slem hang til at satse store beløb. Dette vurderede Herman Haraldsson og Per Bjerregaard i samarbejde vigtigere end resultaterne, hvorfor dagsordnen på mødet var klar;

Enten skulle Per Nielsen se sine dæmoner i øjnene eller skulle han tage sit gode tøj at gå. Da han i første omgang benægtede, så den ledende duo sig nødsaget til at opsige den ellers så succesfulde træner. Dette skete på gråt papir, efterfulgt af et pressemøde hvor medierne blev sat ind i sagen – i store træk. I de næste dage forsøgte alle at få en kommentar fra hovedpersonen selv, men han forblev tavs. Lige indtil han kaldte til det pressemøde der fandt sted i dag. Et pressemøde hvor Per Nielsen sad alene, afviste at besvare spørgsmål og blot læste op af det stykke papir han havde liggende foran sig. Ikke desto mindre blev flere ganske interessante ting sagt – Dette er blot et udsnit;

”Efter at havde søgt inde i mig selv, har jeg fået svaret. Jeg vil heller se det positive i dette, se det som et bevis på det hele må ophører. Herman (Haraldsson red.) sagde jeg igen kunne være træner hvis jeg gik på afvænning – og det har jeg tænkt mig. Om jeg vil vende tilbage som Brøndby træner afhænger af flere ting, men jeg afviser intet. Jeg beklager til alle jeg eventuelt har såret, og beder samtidig om foregivelse. Som en sygdom havde ludomani og alkoholisme forgiftet mig, ændret mig og lavet mig om til en person jeg ikke ønskede at være.”

Dermed står spørgsmålet omkring Per Nielsens fremtid stadig lyst åben, faktum er dog han er blevet fyret i Brøndby.

Han smilte. Holdt facaden oppe, mens han lod flasken nå sin bund. Sin krystal klare bund. Han havde det ad helveds til, men hvad betød det? ”Hurtigere, hurtigere, indtil spændingen overvinder frygten for døden”. Sandheden var intet havde forandret sig. Han var stadig den samme.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: 1 ... 12 13 [14] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010