home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 185546 gange)
JG7
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #990: 20 Apr 2014, 00:04 »

Sådan okay start på hele PO. Måske den vildeste kamp, jeg har set i denne sæson. Men det siger heller ikke så meget. Jeg husker nemlig ikke så godt.
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #991: 20 Apr 2014, 00:40 »

Jeg må sige at jeg er vild med Clippers i år! Miksen af CP3, Blake Griffin og DeAndre Jordan, er for vild. Lidt ærgerligt at de taber i dag, men tror bestemt at de har muligheder for at nå The Finals, og måske endda vinde den!
Logged

FMFreaks inside you.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #992: 20 Apr 2014, 02:00 »

Sup Negros!! fremragende holdpræstation, hele linjen over. Så vigtig med en sejr i Staples!
Logged

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #993: 20 Apr 2014, 03:54 »

Lidt skuffende med Clippers, men så fik ATL lige ydmyget Pacers, så step aside step aside:

Logged


JG7
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #994: 20 Apr 2014, 13:05 »

Jeg må sige at jeg er vild med Clippers i år! Miksen af CP3, Blake Griffin og DeAndre Jordan, er for vild. Lidt ærgerligt at de taber i dag, men tror bestemt at de har muligheder for at nå The Finals, og måske endda vinde den!

#Overrated, fornuftig og #overrated.

CP3 kommer ikke videre end 2. runde.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #995: 20 Apr 2014, 13:31 »

Citat
Skip Bayless ‏@RealSkipBayless  13h
SUPERstars do not let their team lose Game 1s at home to 7-point underdogs. CP3 now 18-25 in playoff games. Still has much to prove.
Giv mig D-Fish any day.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #996: 21 Apr 2014, 03:57 »

Fandt lige mit favorit Meyers Leonard gif:

so good.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #997: 21 Apr 2014, 10:55 »

Ærgerligt at Al Jefferson fik problemer i nat. Det lignede at Bobcats kunne drille Heat endnu mere end de endte med at gøre indtil Jefferson fik problemer med foden. Til gengæld er det altid sjovt at se Kemba Walker. Han har det altid så sjovt når han spiller. 20 points mod Heat i sin playoff-debut er heller ikke så ringe endda. Det fedeste var dog klart at Josh McRoberts tog røven på alle og posterizede The Birdman. Mon ikke de fleste ville have troet at det skulle være omvendt? McRoberts er en sjov spiller. Han ser så akavet ud i sine bevægelser, men det fungerer til gengæld for ham. En herligt alsidig spiller.

Til gengæld var det lækkert at Portland tog første stik mod Rockets. Jeg har haft et horn i siden på Rockets i et stykke tid. Jeg kan ikke helt forklare hvorfor. Trail Blazers er til gengæld et sejt hold. Vanvittigt imponerende kamp af Aldridge. Når han smider to bolde i fra bag tre-pointslinjen, så har det altså også været en god aften. En rigtig god aften endda. Og så med 18 rebounds oveni. Det skal nok blive en sjov series, det her.

Det ændrer dog ikke på at det stadig er en vanvittigt frustrerende følelse, endnu engang at kunne sætte sig til at se playoffs uden at Minnesota er involveret. Gad vide om jeg når at opleve det?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JG7
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #998: 21 Apr 2014, 11:31 »

Til gengæld var det lækkert at Portland tog første stik mod Rockets. Jeg har haft et horn i siden på Rockets i et stykke tid. Jeg kan ikke helt forklare hvorfor. Trail Blazers er til gengæld et sejt hold. Vanvittigt imponerende kamp af Aldridge. Når han smider to bolde i fra bag tre-pointslinjen, så har det altså også været en god aften. En rigtig god aften endda. Og så med 18 rebounds oveni. Det skal nok blive en sjov series, det her.

Måske er det pga. Harden - det er svært at finde en større cunt på banen, synes jeg. Skaber sig altid.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #999: 21 Apr 2014, 11:32 »

Ham der Asik sætter også mit pis i kog. Hvis ikke Harden, hvem skulle det så være?
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1000: 21 Apr 2014, 11:59 »

Det lyder ikke helt usandsynligt. Beverly's attitude går mig egentlig også lidt på nerverne.

I øvrigt er jeg svært utilfreds over at jeg gik glip af Corey Brewer's 51 points kamp forleden.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #1001: 24 Apr 2014, 13:19 »

http://bbs.clutchfans.net/showthread.php?t=253418
"The two went back and forth for a while, with Harden asking the reporter if he’d ever seen a basketball game before, then demanding to know whom the reporter was. The exchange got testy enough that team officials stepped in to usher Harden out.

As he left the room, Harden called the reporter “weirdo.”

lololololololololol olololololololol.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: NBA
« Svar #1002: 24 Apr 2014, 15:40 »

http://bbs.clutchfans.net/showthread.php?t=253418
"The two went back and forth for a while, with Harden asking the reporter if he’d ever seen a basketball game before, then demanding to know whom the reporter was. The exchange got testy enough that team officials stepped in to usher Harden out.

As he left the room, Harden called the reporter “weirdo.”

lololololololololol olololololololol.

Nej. Din grimme, fede, tyv. Jeg hader dig. Inderligt.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #1003: 27 Apr 2014, 18:08 »

Ret fede kampe indtil videre. Som forventet er alle 4 serier i West fede. I aften sender DK4 i øvrigt Bulls @ Wizards og Clippers @ Thunder.
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #1004: 27 Apr 2014, 18:12 »

Ret fede kampe indtil videre. Som forventet er alle 4 serier i West fede. I aften sender DK4 i øvrigt Bulls @ Wizards og Clippers @ Thunder.
Du mener vel Clippers @ Warriors?  Wink
Logged

FMFreaks inside you.

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 81 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010