home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 513 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 479 480 [481] 482 483 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 781859 gange)
sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7200: 26 Nov 2014, 00:50 »

Uhyggelig sejr i dag. Det var sindssygt at se, hvordan vi piller et egentlig OK godt hold på papiret fra hinanden. De har et afrettet skud på overlegen, men ellers har de vel ikke en reel chance i hele kampen?

Det var godt over hele linjen i dag, og nu kan Mourinho spare en masse spillere i den sidste kamp hjemme mod Sporting. Fábregas er virkelig god i dag, og det er synd, at Costa ikke får scoret. Han har dog tilføjet rigtig meget til holdet. Sammen med netop Cesc. Oscar er dog igen banens bedste i dag. Præcis som han var mod WBA i weekenden, mod QPR for et par uger siden samt mod Palace. Det er virkelig en mand, der får for lidt ros oveni begejstringen for Fábregas, Costa, Hazard og senest også Matic. En spiller der ikke har været bedre under Mourinho. I sidste sæson strålede han også i efteråret, men så gik han helt i stå i foråret. Det må ikke gentage sig i denne sæson.

Også ros til de fire bagerste for ikke at have givet noget som helst væk i to kampe nu.

Jeg var inde og se kampen her til aften. Fed oplevelse både spillemæssigt og stemningsmæssigt, selvom Chelsea kørte Schalke 04 rundt i manegen. Som neutral seer var jeg dog mest imponeret over Willian, han var fandeme god her til aften. Det virker til, at han har fundet sig til rette i Chelsea nu her. Derudover er jeres defensiv vanvittig god. Der er ikke mange sprækker at finde der og det var tydeligt at flere var utilfredse med hvor lidt Schalke 04 formåede at skabe. Det var kun den på overliggeren. Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7201: 26 Nov 2014, 12:01 »

Jeg var inde og se kampen her til aften. Fed oplevelse både spillemæssigt og stemningsmæssigt, selvom Chelsea kørte Schalke 04 rundt i manegen. Som neutral seer var jeg dog mest imponeret over Willian, han var fandeme god her til aften. Det virker til, at han har fundet sig til rette i Chelsea nu her. Derudover er jeres defensiv vanvittig god. Der er ikke mange sprækker at finde der og det var tydeligt at flere var utilfredse med hvor lidt Schalke 04 formåede at skabe. Det var kun den på overliggeren. Smiley
Det er ret tydeligt, at Willian har kæmpet sig til den sidste og reelt eneste plads, der var ledig i idealopstillingen. På bekostning af André Schürrle. Han er også en god spiller, og så er han ikke mindst en Mourinho-spiller. Knaldhård arbejdsindsats med god defensiv disciplin.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7202: 26 Nov 2014, 17:23 »

Desuden så håber jeg, at vi kan få solgt Petr Cech i januar-vinduet. Han fortjener virkelig ikke at sidde på bænken, og så er det bedre, at han spiller fodbold et andet sted. Det skal selvfølgelig helst ikke være til en Premier League-konkurrent, men hvis det er eneste mulighed, så skyd ham afsted alligevel. Han er en kæmpe legende, der aldrig har fortrukket den mindste mine over at blive vraget på den måde efter 10 års tro tjeneste i klubben som en af verdens bedste målmand. Stor respekt herfra.

Han får selvfølgelig lov at spille i den sidste gruppekamp mod Sporting Lissabon, og for min skyld må det gerne være som anfører. Så kan vi også spare Terry. Hvem der reelt har anførerbindet i stærkeste opstilling, hvis Terry nu skulle være skadet, ved vi ikke endnu. Jeg gætter på Ivanovic, men ellers er Cahill også et godt bud. En outsider kunne være Cesc.
« Seneste Redigering: 26 Nov 2014, 17:26 af BIG Bauke Mollema » Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7203: 26 Nov 2014, 18:04 »

Hvorfor kan vi ikke sige at Chelsea ikke vinder nogle pokaler?
« Seneste Redigering: 26 Nov 2014, 18:55 af Præsidenten » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7204: 01 Dec 2014, 15:43 »



Oscar med nummer 8 er nok det tætteste, vi kommer på en spiller, der kan blive lige så god som vores forrige nummer 8. 27 mål indtil videre, og han nærmer sig 150 kampe i Chelsea-trøjen. Han bliver kun bedre og bedre.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7205: 01 Dec 2014, 15:51 »

Vi ved vist godt alle, hvor den bold fra billede1 er på vej hen.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7206: 01 Dec 2014, 23:45 »

Vi ved vist godt alle, hvor den bold fra billede1 er på vej hen.
Tyret lige i midten. Højt.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7207: 03 Dec 2014, 16:35 »

Så gælder det Spurs hjemme på Broen i aften. En svær kamp, men samtidig en kamp som jeg er sikker på, at vi nok skal vinde. Costa fik sit femte gule kort mod Sunderland og har derfor karantæne i aften. Det giver chancen til enten Drogba eller Remy. Jeg tror på sidstnævnte. Ellers tror jeg, at der er minimalt med ændring i opstillingen til i aften. Det virker ærlig talt ikke til, at der er så meget som en plads at spille om på holdet. Willian har fået den sidste plads på holdet, som han kæmpede længe om med Schürrle. Tyskerne er reelt den sidste, der kunne starte inde i stedet for Willian i aften.

3-0 til os. Oscar, Hazard og Remy med målene.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7208: 03 Dec 2014, 20:04 »

Det blev så den gode gamle legende Didier Drogba, der startede inde. Hvor har jeg det fint med det.

https://www.youtube.com/v/RkIrfFSZO1E
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7209: 04 Dec 2014, 13:58 »

Flot sejr over Tottenham i går. Vi viste, hvis man ser bort fra det første kvarter, at vi er et bedre hold end dem. Stærkt at både Drogba og Remy går ind og viser klassen i fraværet af Diego Costa. I den forbindelse skal der også sendes kæmpe ros til vores gode portugisiske ven Mourinhp. Der kan ikke være meget tvivl om, at han er noget helt særligt.

Ellers så var det værd at lægge mærke til Kurt Zouma. Hvordan han i pausen bare kommer ind og dominerer, efter at Cahill gik ud med en skade. Det er virkelig en god spiller, vi har der. Videre til en svær udekamp i weekenden mod Newcastle.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7210: 04 Dec 2014, 14:29 »

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7211: 04 Dec 2014, 14:31 »

Hvem end du er, Alberto Moreno, så håber jeg, at du har en god tandlægeforsikring. Det får du brug for, næste gang du har stået overfor Diego Costa.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7212: 06 Dec 2014, 15:43 »

Sgu ærgerligt at vi ikke lige kan lave en pind til sidst, men sådan er det jo. Det vidste vi alle godt skulle ske før eller siden. God kamp af Newcastle og et rigtig flot indhop af både Drogba og Filipe Luis. Egentlig synd at sidstnævnte sidder så meget på bænken, for han er virkelig god. Nu må vi videre i teksten.

Forresten gjorde Mikel det også rigtig fint som vikar for Matic.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2014, 18:24 af BIG Bauke Mollema » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7213: 09 Dec 2014, 23:50 »

http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2014/12/teenage-kicks--oscar0.html

Oscar din dejlige dreng, du slår mig også som en rigtig Bruno Mars-type!

Han har forresten været involveret i 7 mål i Premier League nu i form af mål og assists. Det er mere end f.eks. Eden Hazard. Jeg tror på, at vi er på ca. 20, når de 38 kampe er spillet.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7214: 11 Dec 2014, 13:20 »

Sikker sejr over Sporting Lissabon i går hvor vi fik sparet nogle af de spillere, som har spillet rigtig meget på det seneste. Dertil blev der givet debut til Ruben Loftus-Cheek, som nu skylder Mourinho en flaske vin! Han havde forresten nul fejlafleveringer i den tid, han fik på banen.

Ellers godt med et Schürrle-mål. Det kunne jeg godt unde ham. Salah spillede også ganske fint, mens Mikel fik lavet en af sine sjældne scoringer.

Hvis man kigger lidt på, hvem vi kan trække i 1/8-finalen, så er Manchester City og Arsenal udelukket, da de er fra England, mens vi heller ikke kan trække Schalke 04, da vi var i gruppe med dem. Det efterlader Juventus, PSG, Basel, Bayer Leverkusen og Shakhtar Donetsk. Hvis vi kan undgå de to førstenævnte, så ville jeg være meget tilfreds. Basel eller Leverkusen ville være optimalt, men skulle vi ende med Shakhtar Donetsk, så skal vi nok også klare det.
Logged

Sider: 1 ... 479 480 [481] 482 483 ... 486 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010