home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 477 478 [479] 480 481 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 781851 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7170: 25 Jul 2014, 19:51 »

Fire angribere virker bare for meget. Drømme sceneriet ville være at komme af med Torres, men tvivler på nogle vil røre ham.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7171: 30 Jul 2014, 22:30 »

http://www.bold.dk/nyt/everton-betaler-263-mio-kr-for-lukaku

Lukaku solgt, som forudsagt. Ikke en overraskelse efter vi hentede Drogba. Synes det er ærgerligt han aldrig fik chancen, men synes det er en god pris vi for får ham.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7172: 30 Jul 2014, 23:39 »

Fabregas får sit første mål i dag dog i en træningskamp. Han skal nok blive en god spiller for jer Smiley
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7173: 31 Jul 2014, 10:46 »

Jeg har altid godt kunne lide Lukaku, og havde håbet, at han var Drogbas arvtager. Men Chelsea og Lukaku var åbenbart ikke noget godt match. Derudover har vi også fået en rigtig god slat penge for ham, hvilket også er positivt.

Jeg har dog tiltro til, at Diego Costa, Fernando Torres og Drogba i fællesskab nok skal kunne løse vores angrebsproblem. Regner i øvrigt med at få købt sidstnævntes trøje. Kæmpe legende, og fantastisk at se ham tilbage på broen igen.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7174: 31 Jul 2014, 15:39 »

Jeg er ked af, at vi har solgt Lukaku. Han bliver en verdenklasseangribe r i fremtiden. Nå, men 263 millioner er en god slat penge for en "reservespiller".

Korzika: Jeg har netop købt en Drogba-trøje på fodboldexperten. De havde fri tryk på legenden - så var det bare med at slå til!
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7175: 03 Aug 2014, 11:13 »

Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7176: 07 Aug 2014, 21:47 »

Kæmpe stor ros til Marco van Ginkel for hans pre-season. Han har virkelig været helt eminent god, og jeg ærgrer mig så meget over, at han blev alvorligt knæskadet i september sidste år. Han missede helt klart VM for Holland i den situation. En klassespiller der i hvert fald er bedre end ham baskeren i Manchester.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7177: 07 Aug 2014, 22:06 »

Jamen, jeg er enig. Jeg har også været imponeret. Jeg tror også, at han nok skal få godt med spilletid i den kommende sæson. Han står vel lige bag Fabregas i køen til spilletid på den centrale midtbane?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7178: 07 Aug 2014, 22:11 »

Jamen, jeg er enig. Jeg har også været imponeret. Jeg tror også, at han nok skal få godt med spilletid i den kommende sæson. Han står vel lige bag Fabregas i køen til spilletid på den centrale midtbane?
Fábregas kan jo spille en del positioner. Mest optimalt nok som central midtbane eller på den offensive plads lidt foran. Der er så mange muligheder, men van Ginkel skal helt sikkert nok få en masse spilletid. Andet ville ikke være fair. Han er en af de spillere, der har også trænet mest i pre-season, da han ikke var til VM. Jeg tror, at Matic er fast mand på den centrale midtbane, mens Ramires, Fábregas, Mikel og van Ginkel kæmper om den anden plads. Fábregas som førstevalg, men hvis han skal spille på den offensive, så skaber det plads til andre. Det er en uhyggelig stærk trup.

Ros for transfervinduet indtil videre.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7179: 07 Aug 2014, 22:21 »

Jeg tror også, at Matic er fast mand. Jeg håber, at Fabregas vil spille langt størstedelen af kampene som makker til Matic, da det giver plads til Willian/Schürrle, Oscar og Hazard på samme tid bag Diego Costa. Men ja, ingen tvivl om, at det er en uhyggelig stærk trup, vi har.

Det bliver også spændende at se, hvem der bliver de to foretrukne på backs'ne. Jeg tør faktisk ikke komme med et bud..
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7180: 08 Aug 2014, 23:28 »

Fine halvlege mod Fenerbahce og Besiktas her til aften. Det kan vi godt være tilfredse med. Diego Costa viser, at han er en outstanding angriber.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7181: 11 Aug 2014, 14:03 »

http://www.espn.co.uk/football/sport/story/331095.html

Mourinho understreger, at Cesc ikke er Lampards erstatning. Det er jeg enig i, det ville være synd for Cesc at give ham det pres. Alligevel er jeg sikker på, at Cesc nok skal bidrage med en masse mål og assists, så mere forkert er det alligevel i. Vi skal bare lade ham være Cesc i fred. Fantastisk mål han lavede i går forresten. Nu er han allerede på to fremragende mål i Chelsea-trøjen.

Det bliver spændende mod Burnley.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7182: 19 Aug 2014, 07:21 »

Synes det var fantastisk spil af Chelsea i første halvleg. Rigtig fint pasningsspil, og Cesc spillede en god kamp med en hjernedød lækker assist til Schürrle, kæmpe overblik - generelt var det bare et godt angreb. De kommende mestre for denne sæson, tror jeg. Smiley


Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7183: 28 Aug 2014, 16:58 »

Nu står Chelsea tilbage med Drogba og Torres, men ingen af dem har niveauet til Chelsea, langtfra faktisk - hvorfor det er uforstående, at man solgte Lukaku. Costa er garant for skader, og de har ikke en kompetent afløser. Burde der ikke hentes et bedre alternativ?
Logged

Liverpool F.C

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7184: 28 Aug 2014, 17:59 »

Synes Torres og Drogba er fine nok som backup. Bliver svært at finde nogle som er bedre som også gider affinde sig med en bænkplads.
Logged

Sider: 1 ... 477 478 [479] 480 481 ... 486 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010