home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 476 477 [478] 479 480 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 781881 gange)
anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7155: 10 Jul 2014, 17:11 »

Nej, det vil jeg ikke sige.
Okay, men held og lykke med ham da.
Logged

Liverpool F.C

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7156: 10 Jul 2014, 18:31 »

Er virkelig optimistisk i forhold til næste sæson. Klasse transfers vi har lavet. Hvis vi holder på Lukaku og Courtois har vi et skræmmende godt hold. Savner dog også Lampard.
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7157: 11 Jul 2014, 11:56 »

https://twitter.com/zaeeemh/status/487299372158574592

https://twitter.com/fivestarLR/status/487296056376692738

Ville være ret vildt med Pogba i Chelsea. Men muligheden for, at han bare er på ferie er selvfølgelig tilstede. Det er jo trods alt ikke Liverpool eller Manchester, han er blevet spottet i. Ingen raske mennesker tager derhen på ferie.. 
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7158: 11 Jul 2014, 12:09 »

Har vi overhovedet brug for Pogba? Nok er han en fantastik spiller, men han skal vel spille den samme plads som Fabregas.
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7159: 11 Jul 2014, 12:18 »

Har vi overhovedet brug for Pogba? Nok er han en fantastik spiller, men han skal vel spille den samme plads som Fabregas.
Hvis Mourinho ønsker at spille 4-3-3, kunne jeg sagtens se, at der ville være plads til ham. Det ville så skubbe Oscar ud på bænken eller højrekanten. 
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7160: 11 Jul 2014, 12:24 »

Hvis Mourinho ønsker at spille 4-3-3, kunne jeg sagtens se, at der ville være plads til ham. Det ville så skubbe Oscar ud på bænken eller højrekanten. 
Synes det vlle være synd med Oscar. Kan ikke se nogen grund til at gå ud og give så mange penge for Pogba også ikke have plads til Oscar eller smide ham på højrekanten. Synes ikke vi har brug for Pogba selvom jeg beundre ham som spiller.
Logged

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7161: 11 Jul 2014, 12:32 »

Synes det vlle være synd med Oscar. Kan ikke se nogen grund til at gå ud og give så mange penge for Pogba også ikke have plads til Oscar eller smide ham på højrekanten. Synes ikke vi har brug for Pogba selvom jeg beundre ham som spiller.

Må erklære mig enig med dig, et indkøb af Pogba virker i mine øjne vanvittigt da det vil skabe overflod af klasse spillere. Der er flere spændende spillere fra vores ungdomshold jeg hellere synes man skal hive med i førsteholdstruppen og give dem lidt kampe her og der.
Men ja, Pogba er en vanvittig dygtig fodboldspiller og han ville kunne gå ind på næsten alle hold.
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7162: 12 Jul 2014, 02:27 »

Oscar skal under ingen omstændigheder bænkes. En af de absolut bedste 10'ere i verden der har egenskaber som få i en alder af 22 år.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7163: 12 Jul 2014, 14:06 »

Oscar skal under ingen omstændigheder bænkes. En af de absolut bedste 10'ere i verden der har egenskaber som få i en alder af 22 år.

Kan da kun være helt ærlig - På et middelmådigt Brazil hold så var han altså en af de spiller der viste at vi bestemt ikke har set ham toppe endnu - men ser Mourinho det samme ?

Pogba ville jeg nok have foretrukket fremfor Fabregas - men når nu muligheden for at få en verdens klasse spiller som Fabregas var tilstede så skal man sgu handle.

Jeg er bange for at vi ser et helvedes stærkt Mourinho hold i år og med David luiz ude så mener jeg reelt i er styrket i det defensive også - PL bliver sgu interessant at følge i år - god kamp
Logged

YNWA

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7164: 12 Jul 2014, 14:26 »

Kan personligt godt lide Oscar, men synes måske det er lige voldsomt nok at kalde ham en af verdens bedste 10'ere. Han er rigtig god, jovist, men synes nu stadig der er for mange udfald og dårlige præstationer til at bringe ham i selskab med de bedste af de bedste på hans position. Dermed ikke sagt, at han ikke kan blive det. Synes igen det har været tilfældet under VM, for han har leveret nogle stærke præstationer, men samtidigt viste han også, at han for ofte falder ud af kampene, og laver for mange fejl.

Med hensyn til Pogba, så er der selvfølgelig ingen tvivl om, at han ikke render rundt i London og skriger ud til højre og venstre, at han skriver under med Chelsea. Selvfølgelig kan det sagtens ske, såfremt sugardaddy Roman vifter lidt med tegnebogen som han jo har for vane, men tror man skal hans tur i London med et grant salt umiddelbart.

Ellers er jeg enig med DeBuur. Chelsea er mine klare titelfavorit til den kommende sæson. Jeres hold er skræmmende på en dårlig dag, og i har en af ligaens to-tre bedste managers. Det bliver interessant.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7165: 13 Jul 2014, 00:04 »

Så er VM ved at være slut for vores spillere. Finalen mangler i morgen, hvor Tyskland og Schürrle kan blive verdensmestre. En kamp jeg håber, han får en andel i. Ellers har vores tre brasilianske drenge lige tabt bronzekampen, og nu skal de nok have lidt ferie, inden de støder til truppen, som er i fuld gang med træning.

Hvis vi kigger på, hvordan vores spillere har gjort det individuelt, så kan vi godt være stolte af Schürrle og Oscars præstationer. Brasilianerne falder sammen i de sidste to kampe, men jeg synes, at Oscar har spillet en god turnering overall. Især i den netop overstået bronzekamp og i den første kamp mod Kroatien, var han god. To mål og en assist blev det til fra hans side, mens han også bidrog med en fantastisk defensiv indsats. Især mod Chile og Columbia.

Schürrle har bidraget med meget godt fra bænken, hvor han faktisk har lavet hele tre mål. Et meget vigtigt ind mål Algeriet, mens han lavede to mod Brasilien. Det sidste rigtig godt. Han har været en vigtig mand for Tyskland og vist sig som en rigtig god kontraspiller. Flot indsats af ham også.

Ramires og Willian har mest været substitutter for Brasilien, mens Mikel, Omeruo og Moses fiskede sig videre til 1/8-finalerne. Dertil skal vi ikke glemme vores belgiere. Courtois har vist sig som en verdensklasse målmand, og han må blive førstevalg til den kommende sæson. Lukaku og Hazard har været skuffende, hvor Lukaku ikke for alvor fik hul på bylden, mens Hazard kun viste i glimtvis, hvor god han er.

Nu ser jeg frem til Premier League.
« Seneste Redigering: 13 Jul 2014, 11:56 af Jakob E » Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7166: 16 Jul 2014, 13:28 »

http://www.bold.dk/nyt/officielt-chelsea-koeber-atletico-back

Felipe til Chelsea. En virkelig dygtig back vi får. En af Atleticos bedste sidste sæson. Mon det betyder at vi skubber Azpilicueta over på højrebacken? Ville dog være synd at smide Ivanovic på bænken. Luksus problemer..
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7167: 16 Jul 2014, 22:02 »

http://www.bold.dk/nyt/officielt-demba-ba-til-besiktas

Demba Ba solgt. Fint nok. Han var i overskud efter købet af Costa. Vi skulle eftersigende få en den samme pris for ham som vi gav. Tak til ham for de vigtige mål han dog fik scoret.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7168: 25 Jul 2014, 18:53 »

http://www.bold.dk/nyt/officielt-chelsea-henter-drogba

En legende vender hjem. Ved ikke hvad jeg skal synes om det, da det nok betyder forvel til Lukaku.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7169: 25 Jul 2014, 19:28 »

Man kan jo håbe at de vil bruge ham som slags mentor for lukaku hvilket vil kunne gavne hans udvikling selvfølgelig kombineret med spilletid og drogba er jo ikke en vårhare mere så mon ikke lukaku vil få sine chancer.
Logged


Sider: 1 ... 476 477 [478] 479 480 ... 486 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010