home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 505 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 461 462 [463] 464 465 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 781438 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6930: 20 Apr 2014, 21:36 »

Hvad blev han så pigesur over? Han har ævlet løs hele sæsonen om hans hold ikke er godt nok til at vinde ligaen. Han kan da ikke være skuffet.
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6931: 20 Apr 2014, 21:57 »

Typisk Mou.. Har har da intet at være utilfreds med hvad ang dommerne, Straffe Jah / Arg. Ramires rødt? JA!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6932: 22 Apr 2014, 22:44 »

Respekt for dagens resultat 0-0 i Madrid er sgu godt gået omend det ikke var en køn kamp men IMO må I være favorit til at gå videre og jeg vil ikke være forbavset hvis det her Chelsea hold ender i en CL finale.

Så vind nu dettee års CL for næste sæson bliver det Liverpool der tager CL trofæet  Peace
Logged

YNWA

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6933: 22 Apr 2014, 23:03 »

Man kan mene meget om Chelsea (med al respekt er det dødkedeligt i de store udekampe), men er du så færdig der skal noget særligt til, for at dirke dét betonforsvar op når det gælder.

Intet under at jeg ser søndagens kamp som Liverpools sværeste hjemmekamp i denne sæson. At det så muligvis er en af Chelseas sværeste udekampe, behøver jeg vist ikke tale om. Spændende bliver det i hvert fald Peace
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6934: 22 Apr 2014, 23:34 »

Havde hellere end gerne solgt første kamp for en 0-0 inden kampstart. Nu skal vi "Bare" vinde på hjemmebane også er vi i finalen. Men det er sku skidt at vi får et par skader og karantæne til vigtige spillere! Men okay, det har vi prøvet før i CL og der gik det jo meget godt der vandt vi finalen  Wink
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6935: 23 Apr 2014, 11:54 »

Det var en genial indsats i går, men jeg kan godt forstå, at Mourinho ikke er helt tilfreds, når han ser på konsekvenserne af kampen.

Terry er helt udelukket i Liverpool- og returkampen. Cech er færdig for sæsonen. Lampard må ikke spille mod Atletico Madrid, og den mand er stadig absolut verdensklasse i disse kampe. Mikel er ligeledes ude med karantæne. Matic må ikke spille. Det giver et stort midtbane-problem, da David Luiz med største sandsynlighed skal ned i midterforsvaret. Så har noget, der ligner to centrale midtbanespillere i Ramires og van Ginkel tilbage, og sidstnævnte har ikke spillet en førsteholdskamp siden september måned.

Jeg tror, at det er Coles time to shine a last time, og så må Ivanovic spille i midterforsvaret, så vi kan have Luiz på midten med Ramires. Så har vi nok også Eto'o og Hazard tilbage, som kan spille sammen med Willian og Oscar som de fire forreste. Ikke helt optimalt, men det er et hold, der godt kan gå i finalen. Når jeg så tænker lidt over det, så er jeg ret sikker på, at Lampard er blevet bedt om at få det gule kort. Selvfølgelig et kæmpe sats, men sådan er det jo.

Med hensyn til kampen i går så var det en fornøjelse. Det var verdens bedste defensiv, vi så i går, og når den lige sådan i ny og næ folder sig ud, så går der intet ind, selvom man har Schwarzer i kassen. Derudover så var Torres fabelagtig og vores klart bedste mand. Skaffer masser af frispark, hjørnespark osv. Man kan ikke forlænge at han scorer, når vi spiller på den her måde. Han har ikke en reel chance.

Det bliver spændende at se, om vi skal i finalen igen.
« Seneste Redigering: 23 Apr 2014, 12:03 af Jakob E » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6936: 23 Apr 2014, 12:22 »

Hvad er din holdning til søndagens kamp kontra jeres retur mod Atletico ? Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6937: 23 Apr 2014, 12:42 »

Hvad er din holdning til søndagens kamp kontra jeres retur mod Atletico ? Smiley
At vi spiller begge kampe for det vinde dem. Vi har så mange andre gange spillet to kampe på 3-4 dage, så det bliver heller ikke noget problem den her gang. Vi har gode spillere i Lampard, Mikel, Matic, Salah osv, som med sikkerhed ikke spiller mod Atletico Madrid, så jeg vurderer, at der er gode muligheder for at stille det mest optimale hold til begge kampe.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6938: 23 Apr 2014, 19:32 »

Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6939: 23 Apr 2014, 19:49 »

Fat Frank.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6940: 24 Apr 2014, 02:33 »

Det var en genial indsats i går, men jeg kan godt forstå, at Mourinho ikke er helt tilfreds, når han ser på konsekvenserne af kampen.

Terry er helt udelukket i Liverpool- og returkampen. Cech er færdig for sæsonen. Lampard må ikke spille mod Atletico Madrid, og den mand er stadig absolut verdensklasse i disse kampe. Mikel er ligeledes ude med karantæne. Matic må ikke spille. Det giver et stort midtbane-problem, da David Luiz med største sandsynlighed skal ned i midterforsvaret. Så har noget, der ligner to centrale midtbanespillere i Ramires og van Ginkel tilbage, og sidstnævnte har ikke spillet en førsteholdskamp siden september måned.

Jeg tror, at det er Coles time to shine a last time, og så må Ivanovic spille i midterforsvaret, så vi kan have Luiz på midten med Ramires. Så har vi nok også Eto'o og Hazard tilbage, som kan spille sammen med Willian og Oscar som de fire forreste. Ikke helt optimalt, men det er et hold, der godt kan gå i finalen. Når jeg så tænker lidt over det, så er jeg ret sikker på, at Lampard er blevet bedt om at få det gule kort. Selvfølgelig et kæmpe sats, men sådan er det jo.

Med hensyn til kampen i går så var det en fornøjelse. Det var verdens bedste defensiv, vi så i går, og når den lige sådan i ny og næ folder sig ud, så går der intet ind, selvom man har Schwarzer i kassen. Derudover så var Torres fabelagtig og vores klart bedste mand. Skaffer masser af frispark, hjørnespark osv. Man kan ikke forlænge at han scorer, når vi spiller på den her måde. Han har ikke en reel chance.

Det bliver spændende at se, om vi skal i finalen igen.
Du nød simpelthen at se kampen?

Real Madrid stod fremragende mod Bayern, men satsede også på kontraerne. Chelsea stod konsekvent i en 6-3-1 opstilling, og satsede ingenting i omstillingerne. Før kampen var jeg neutral, for hverken Chelsea eller Atlerico siger mig noget. Chelsea's anti fodbold er dog det kedeligste, og mest søvndyssende fodbold jeg nogensinde har oplevet. Håber de falder på broen. Deres spil giver dem resultaterne, men kønt er det ikke, og det er langtfra seervenligt.

Jeg er også imponeret over, at samtlige Chelsea fans er tilfredse med, at deres hold ikke formår at skabe en eneste chance i løbet af en hel kamp, og ikke engang så meget som satser på en omstilling.

Til den med Lampard's gule kort. Det er naivt at tro han var blevet bedt om det. Manden var heldig overhovedet at blive på banen.
Logged

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6941: 25 Apr 2014, 14:53 »

Du nød simpelthen at se kampen?

Real Madrid stod fremragende mod Bayern, men satsede også på kontraerne. Chelsea stod konsekvent i en 6-3-1 opstilling, og satsede ingenting i omstillingerne. Før kampen var jeg neutral, for hverken Chelsea eller Atlerico siger mig noget. Chelsea's anti fodbold er dog det kedeligste, og mest søvndyssende fodbold jeg nogensinde har oplevet. Håber de falder på broen. Deres spil giver dem resultaterne, men kønt er det ikke, og det er langtfra seervenligt.

Jeg er også imponeret over, at samtlige Chelsea fans er tilfredse med, at deres hold ikke formår at skabe en eneste chance i løbet af en hel kamp, og ikke engang så meget som satser på en omstilling.

Til den med Lampard's gule kort. Det er naivt at tro han var blevet bedt om det. Manden var heldig overhovedet at blive på banen.
Er anti-fodbold ikke et subjektiv begreb?

Jeg er meget tilfreds med kampen, og den forløb som jeg gerne vil have den. Det er også en subjektiv vurdering, ligesom at du mener noget andet. Fred vær med det. Vi fik et godt resultat, og det er en fornøjelse. Hvad der er kønt er atter en subjektiv vurdering, men at det giver gode resultater for Chelsea er et faktum. Selvfølgelig er man tilfreds med et godt resultat, uanset hvor mange chancer, man skaber. På Stamford Bridge er der en helt ny kamp.

Måske naivt at tro at Lampard fik gult kort med vilje, men manden var aldrig i fare for at blive udvist, og nej, der er ikke gult kort på den, hvor han bruger skulderen/armen, eller hvad det nu er.

Men jeg kan godt lide folk som dig. Det er seværdigt, hvordan den ene efter den anden bare trækker et nummer i 'hader Chelsea-køen'. Det kan jeg rigtig godt lide. Det er det, der gør fodbold så fantastisk.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6942: 25 Apr 2014, 16:44 »

Jeg mener vi så et taktisk mesterværk fra mourinho og det i sig selv syntes jeg er "smukt" jeg bryder mig meget lidt om Mourinho, men hans kompetence er altså i verdensklasse og jeg er 100% sikker på at vi ser Chelse i finalen og jeg tror de vinder CL i år.


Jeg ser frem til PL dysten i weekenden, det er IMO årets vigtigste kamp og damm hvor vile jeg gerne have vi kunne nøjes med 1 point - god kamp til alle det bliver sgu en intens kamp  Peace
Logged

YNWA

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6943: 25 Apr 2014, 23:48 »

Er anti-fodbold ikke et subjektiv begreb?

Jeg er meget tilfreds med kampen, og den forløb som jeg gerne vil have den. Det er også en subjektiv vurdering, ligesom at du mener noget andet. Fred vær med det. Vi fik et godt resultat, og det er en fornøjelse. Hvad der er kønt er atter en subjektiv vurdering, men at det giver gode resultater for Chelsea er et faktum. Selvfølgelig er man tilfreds med et godt resultat, uanset hvor mange chancer, man skaber. På Stamford Bridge er der en helt ny kamp.

Måske naivt at tro at Lampard fik gult kort med vilje, men manden var aldrig i fare for at blive udvist, og nej, der er ikke gult kort på den, hvor han bruger skulderen/armen, eller hvad det nu er.

Men jeg kan godt lide folk som dig. Det er seværdigt, hvordan den ene efter den anden bare trækker et nummer i 'hader Chelsea-køen'. Det kan jeg rigtig godt lide. Det er det, der gør fodbold så fantastisk.
Jeg mindes ikke at have svinet Chelsea på noget tidspunkt. Jeg har udelukkende ytret mig negativt om kampen mod Atletico, ellers har jeg intet problem haft med dem. Modsat de andre storhold i PRL - United, City, Tottenham og Everton kan jeg meget bedre lide Chelsea. Dem og Arsenal har jeg intet forhold til, og har intet had til dem. Jeg kommer med en 100 % subjektiv holdning, men det har jeg ret til. Jeg hverken siger min holdning er rigtig eller forkert, men undrer mig bare over hvordan Chelsea fans kan være tilfredse med spillet. De kunne sagtens have satset på en kontra eller to, men gør det ikke. Det ville jeg langtfra være tilfreds med, hvis det var 'mit hold'.
Logged

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6944: 27 Apr 2014, 14:20 »

Chelsea team v Liverpool: Schwarzer; Azpilicueta, Ivanovic, Kalas, Cole; Lampard (c), Mikel, Matic; Salah, Ba, Schurrle. #CFC

Subs v Liverpool: Hilario, Ake, Cahill, Van Ginkel, Baker, Willian, Torres. #CFC

Kæft et klassehold. Burde være godt nok til at slå Liverpool. Tómas kommer til at æde Suarez.
Logged

Sider: 1 ... 461 462 [463] 464 465 ... 486 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010