home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 221 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 460 461 [462] 463 464 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 780550 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6915: 11 Apr 2014, 22:27 »

Det kan man mene, men jeg synes ikke det er alarmerende. Ikke en grad der gør at man skal kigge efter nye målmænd lige foreløbig. Han skal nok genfinde et acceptabelt niveau, er jeg sikker på.
Han har i min optik genfundet niveauet, hvorfor Chelsea jo står med et problem. Men jeg er enig med dig i at det ville være en skam hvis Courtois skulle bænkes i Chelsea.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6916: 13 Apr 2014, 22:01 »

Rigtig god dag på kontoret for os. Liverpool slår City, og vi kører en stille og rolig Mourinho-sejr i hus på 1-0, hvor vi egentlig mangler en del rigtig gode spillere. Vi kan selv afgøre det med hensyn til Liverpool, mens City bare skal smide point en gang i seks kampe, før vi heller ikke er afhængige af dem længere. Det bliver spændende at se på Anfield Road, men jeg kan ikke forestille mig andet, end at vi ikke gør det nemt for Liverpool. Det er trods alt blevet til nul nederlag mod top fire-holdene i denne sæson i Premier League.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6917: 15 Apr 2014, 12:12 »

Bliver nogle spændende uger vi går i møde. Mesterskabet afgøres, mens vi også har to kampe i CL-semifinalen mod Atletico Madrid. Hvis det umulige skulle ske, at vi vinde begge titler, vil det være den bedste sæson, jeg kan huske sammen med 2004-05-sæsonen. Men det bliver svært. Dog har vi alle muligheder. Jeg har en relativ okay fornemmelse af skæbneugen med 2x Atletico Madrid og Liverpool. Der plejer Mourinho at være rimelig skarpe og finde den rigtige balance omkring, hvem der spiller hvilke kampe.

Eden Hazard skulle være klar til næste weekend, men jeg tror først, at han kommer i aktion mod Atletico Madrid.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6918: 15 Apr 2014, 15:21 »

Nu snakkes der meget Gerrard og Suarez for tiden, og det kan da godt være lidt træls at høre på som Chelsea-fan. Derfor er der her lidt opmuntring til jer andre Blues, hvis I har glemt hvor gode de to her egentlig var sammen. Det er for vanvittigt.

http://www.youtube.com/v/nAVX9SHqmQ8
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6919: 16 Apr 2014, 23:07 »

Glimrende at City lige vælger at smide to point mod Sunderland i dag. Det betyder, at vi selv kan afgøre mesterskabet, og det har altid været det, der er mest optimalt. Det bliver en guldkamp på Anfield, hvor vi som det ser ud nu skal vinde. Det kan vi også sagtens. Vi har som sagt hverken tabt på Etihad, Old Trafford, Emirates eller White Hart Lane i denne sæson. Det må give tro på tingene.
Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6920: 16 Apr 2014, 23:22 »

Viser hvertfald i dag at vi skal være klar til kampen mod Sunderland på lørdag ellers kan vi også smide point mod dem hjemme.

Bliver en rigtig thriller på Anfield kan ikke forestille mig andet end at det bliver den kamp der afgører hvem som bliver mestre
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6921: 19 Apr 2014, 20:35 »

Endnu engang bliver vores elendige evne til at score mål afgørende. Det er en katastrofe at tabe på hjemmebane til et hold som rykker ned...

Det må være mærkeligt for Sunderland at rykke ned og alligevel have afgjort det engelsk mesterskab!!

Det er egentlig okay at Liverpool vinder mesterskabet fremfor City, kunne godt unde Gerrard en PL titel, men jeg ved hvertfald at jeg IKKE skal bruge noget tid sammen med de venner jeg har som er fan af Liverpool de næste par måneder. Jeg magter ikke at høre på deres pral.

Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

sarcas
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6922: 20 Apr 2014, 02:07 »

Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6923: 20 Apr 2014, 03:23 »

Kurt da.
Logged

Pante
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6924: 20 Apr 2014, 10:44 »

Endnu engang bliver vores elendige evne til at score mål afgørende. Det er en katastrofe at tabe på hjemmebane til et hold som rykker ned...

Det må være mærkeligt for Sunderland at rykke ned og alligevel have afgjort det engelsk mesterskab!!

Det er egentlig okay at Liverpool vinder mesterskabet fremfor City, kunne godt unde Gerrard en PL titel, men jeg ved hvertfald at jeg IKKE skal bruge noget tid sammen med de venner jeg har som er fan af Liverpool de næste par måneder. Jeg magter ikke at høre på deres pral.



Sunderland kan nu stadigvæk redde sig, de skal bare vinde deres hjemmebanekampe mod Cardiff, WBA og Swansea.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6925: 20 Apr 2014, 12:06 »

Sunderland kan nu stadigvæk redde sig, de skal bare vinde deres hjemmebanekampe mod Cardiff, WBA og Swansea.
Ja sagtens. De har da et ret heldig slutprogram, når man tænker på deres situation. De kan jo også med lidt held drille United lidt, og muligvis snuppe et point der.
Logged

Pante
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6926: 20 Apr 2014, 12:08 »

Ja sagtens. De har da et ret heldig slutprogram, når man tænker på deres situation. De kan jo også med lidt held drille United lidt, og muligvis snuppe et point der.

Heldigt?

De har lige mødt City og Chelsea ude, jeg ved ikke hvor heldigt det er. Jeg tvivler på nogen havde troet de ville få noget med hjem i de kampe.

Desværre for Sunderland har de ikke vundet hjemme mod et eneste bundhold hele sæsonen.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6927: 20 Apr 2014, 14:36 »

Heldigt?

De har lige mødt City og Chelsea ude, jeg ved ikke hvor heldigt det er. Jeg tvivler på nogen havde troet de ville få noget med hjem i de kampe.

Desværre for Sunderland har de ikke vundet hjemme mod et eneste bundhold hele sæsonen.
Jeg snakker om deres fremtidige program. Fra nu og frem ad har de et heldigt program, taget deres situation i betragtning.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6928: 20 Apr 2014, 19:40 »

Tillykke til vores spillere, tillykke til Sunderland, tillykke til Mike Dean og sidst, men ikke mindst, tillykke til Mike Riley.
Logged

Pante
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #6929: 20 Apr 2014, 21:25 »

Tillykke til vores spillere, tillykke til Sunderland, tillykke til Mike Dean og sidst, men ikke mindst, tillykke til Mike Riley.

Hehe ja, der er nok en kommende straf klar til den kære Mou.
Logged

Sider: 1 ... 460 461 [462] 463 464 ... 486 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010