home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 353 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Diablo 3!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 Udprint
Forfatter Emne: Diablo 3!  (Læst 128404 gange)
PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #555: 20 Jan 2015, 14:35 »

BelthazorDK har lige været inde og lure på din Munk pretty sick neck du har fundet   min sunwuko neck sutter max røv  tror jeg har brugt snart 40K shards på neck   + har fundet 3 der alle var dårligere som den jeg allerede har   tror din ville gig 12-13 % dmg upgrade  hvis ikke mere

ps hvor høj GR har du klaret med ham ??   for det er sku noget nice gear du har samlet dig   ...jeg har kun klaret en 40'er indtil nu
« Seneste Redigering: 20 Jan 2015, 14:37 af PaulyLong » Logged

Chelsea FC

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #556: 20 Jan 2015, 20:37 »

Mener jeg ligger omkring top 100 med en 43 Smiley .. Wuko amu er ret nemt at få nu.. de roller ALTID socket + dex, så du skal bare have et godt roll på ele/CHD/CC og så rolle dig til det andet Smiley

Prøvede dog noget sygt i dag.. tog en 43 med min WD som zDPS, og hans DH... vi fik begge fire immunity amu på rift guardian, har ikke set den droppe før, så var lidt labert vi begge fik den.. dog lorte rolls begge :p

Mangler bare en Ancient Torch, så vil jeg over 45 Smiley .. men har dog ikke prøvet med det nye wep der, havde et med 1,7% damage højere, men den havde vit i stedet for LPSS, tror sku den her vil virke bedre for mig Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #557: 02 Feb 2015, 01:46 »

Syntes da lige jeg ville smide den ud her, fik min torch, og strøg op til 22. lige pt. med en 46 -> http://gyazo.com/70730f4918b4fae00d682c0adb4bb79a :/ skulle sku have brugt en 47-48 key i stedet for.. havde set frækkere ud Skuffet

Edit: smed lige en 47 key i aktion i stedet -> og det resulterede i rank 18... tid til at arbejde med nogle 50 keys  funny Smiley
« Seneste Redigering: 02 Feb 2015, 03:02 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #558: 02 Feb 2015, 18:47 »

Det er fandeme decent klaret, Belthazor. Har du et link til din profil?

Jeg synes, jeg var god, da jeg forleden pillede en grift 38 med en af mine venner, hvor vi vidst havde 4 minutter igen. Men det du har lavet er jo vildt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BelthazorDK-2722/ Smiley det er karakteren "noobcore" der laver tricks Smiley

Den ene WD (den som ikke har noget med incest at gøre  funny) har også været brugt til 2 mands 47, men det er lidt tid siden og er knap nok i top 500 mere :/ funny
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #559: 02 Feb 2015, 19:48 »

Du burde give den lidt mere gas på HC, så ville en 2-player 47 grift række til en nydelig placering.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #560: 02 Feb 2015, 20:11 »

helt sikkert, men som det ser ud lige nu er HC for risky.. det meste af dagen svinger min latency desværre for meget, fordi jeg bruger trådløst pt. Skuffet skal desværre have trukket det udenfor, eller bore lidt for meget indendørs til at kunne gå på kabel lige pt. håber dog på det ændre sig i løbet af 2. sæson så jeg kan spille HC igen, klart det jeg foretrækker selv.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #561: 02 Feb 2015, 20:28 »

Ja, det kan jeg så godt forstå. Det lyder lige risikabelt nok ellers. Især hvis man lige DC'er på en grift47.

Jeg husker jeg bluescreenede på HC i Paragon nogen af 90 (94 mener jeg det var helt præcist) - dengang hvor det krævede en indsats at ramme P100, det havde fandeme været den mest nærige måde at kradse af på, der skete mig heldigvis ikke noget.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #562: 02 Feb 2015, 20:40 »

haha ja, mit sidste spike var faktisk på HC seasons, hvor jeg løb med en 9 mil toughness og knap 700k damage uden ele damage, og desværre fik et spike der resulterede i at en stak frozen orbs sprang på mig.. min makker som var på skype var flad af grind og overså derefter en arcane der kørte igennem ham.. vi døde to mand på T1 pga. mit lag spike!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #563: 31 Mar 2015, 10:53 »

Så er der kun små 10 dage til season tre! Jeg regner med at vende tilbage, andre der gør? Skal helt klart lave en WW barb, savner dem fra D2 :-)
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #564: 31 Mar 2015, 10:57 »

Så er der kun små 10 dage til season tre! Jeg regner med at vende tilbage, andre der gør? Skal helt klart lave en WW barb, savner dem fra D2 :-)
Yes. Jeg regner med at køre igen. Jeg fik kørt mig en 42 grift her i S2 med min DH på HC, det var jeg meget godt tilfreds med.
Regner med at køre DH igen. WD's ser dog også ud til endelig at få et løft, og dem har jeg næsten kun spillet siden D3 vanilla, så jeg skal helt sikkert også give en et skud her i S3.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #565: 31 Mar 2015, 11:09 »

Yes. Jeg regner med at køre igen. Jeg fik kørt mig en 42 grift her i S2 med min DH på HC, det var jeg meget godt tilfreds med.
Regner med at køre DH igen. WD's ser dog også ud til endelig at få et løft, og dem har jeg næsten kun spillet siden D3 vanilla, så jeg skal helt sikkert også give en et skud her i S3.
Imponerende. Har næsten selv ikke spillet sæson to. Mener jeg er paragon 250. Mener jeg har klaret 35 som det højeste på min crusader.

Hvad er dit btag, så vi kan spille sammen i sæson tre.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #566: 31 Mar 2015, 11:18 »

Tror personligt de kan buffe pet damage så meget de vil for WD, de vil forblive røven af fjerde division til nogle af de pets får AOE.

Personligt, tror jeg det nuværende S2 setup er godt nok til petdoctor, det mangler bare at Area damage virker på ens pets. Har taget en 40 solo som pet doctor, og 42 er muligt med en god rift (skal bruge conduit/power to at cleare store grupper af trash) Packs ryger ned i samme tempo som de gør på DH, samme med bosserne, men trash tager en krig fordi de skide pets allesammen er single target!

Glæder mig personligt til at se om support wizard kan fungerer, og det er den char jeg har brugt mest tid på selv denne sæson, kan ikke huske om det er 44 eller 45 solo på den, men den skal hvert fald prøve at nå en 48-50 i løbet af de sidste 5 dages tid her Smiley

Monken er godt nok blevet forglemt lidt på min side, syntes virkelig det er træls at man er afhængelig af ET våben for at være viable (okay to hvis man regner det at lede efter en Ancient Furnace med), hvorimod både Wizard, DH og WD kan bruge flere forskellige, selvom det for WD klart er bedst med SMK, men grundet zuni set og vilde doombringer rolls er det klart muligt at klare sig uden SMK.

Det sagt, har jeg da fået craftet og rerollet mig en fin lille Fire wizard Devastator med 2904 dps. eneste den mangler er 3% fire damage.

Syntes dog alt i alt, sæsonen har været en flad fornemmelse, lidt som om at det ødelægger noget af aktiviteten når de smider en større patch på PTR så tidligt som de her har gjort. Glæder mig dog til at se den i aktion, ærger mig bare samtidigt over at grift-exp farming og PTR er det folk har gjort mest.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #567: 31 Mar 2015, 11:30 »

Imponerende. Har næsten selv ikke spillet sæson to. Mener jeg er paragon 250. Mener jeg har klaret 35 som det højeste på min crusader.
Hvad er dit btag, så vi kan spille sammen i sæson tre.
Lesygnok#2250

Tror personligt de kan buffe pet damage så meget de vil for WD, de vil forblive røven af fjerde division til nogle af de pets får AOE.

Personligt, tror jeg det nuværende S2 setup er godt nok til petdoctor, det mangler bare at Area damage virker på ens pets. Har taget en 40 solo som pet doctor, og 42 er muligt med en god rift (skal bruge conduit/power to at cleare store grupper af trash) Packs ryger ned i samme tempo som de gør på DH, samme med bosserne, men trash tager en krig fordi de skide pets allesammen er single target!

Altså de har jo buffet cold fetish runen til du giver 640% dmg (mener jeg), når du summoner fetishes. Har du SMK og Tiklandian, så tror jeg det er muligt at komme op og give rigtig god aoe dmg.
De kommer naturligvis aldrig op på en DH/Barb level i grift, men jeg tror de kan blive rigtig vilde. Desværre blev broken promisis ringen nerfed, så den ikke virker på pets, det havde ellers været vildt.

Syntes dog alt i alt, sæsonen har været en flad fornemmelse, lidt som om at det ødelægger noget af aktiviteten når de smider en større patch på PTR så tidligt som de her har gjort. Glæder mig dog til at se den i aktion, ærger mig bare samtidigt over at grift-exp farming og PTR er det folk har gjort mest.

Helt enig. Det er som om, at de bare forsøgte at være ude i god tid med den nye PTR og ville teste den mest muligt og så have den klar om 3-4 måneder, men de så fandt ud af hvor meget bedre spillet ville blive balanceret med den nye patch, og de derfor har hastet med den.
Men ja, det er lidt lamt at S2 ikke engang var 2 måneder.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #568: 31 Mar 2015, 15:17 »

Helt enig. Det er som om, at de bare forsøgte at være ude i god tid med den nye PTR og ville teste den mest muligt og så have den klar om 3-4 måneder, men de så fandt ud af hvor meget bedre spillet ville blive balanceret med den nye patch, og de derfor har hastet med den.
Men ja, det er lidt lamt at S2 ikke engang var 2 måneder.

Ja det er egentlig fint nok at de ville teste den, men de burde måske nok gøre deres tests uden nogle åndsvage community buffs, så dem der vil teste tingene for at melde tilbage tager sig den tid det tager at teste, mens alle os tosser der skabte flere timers kø fordi vi lige ville prøve at se en grift 50 guardian smide 20 legendaries.. vi så kunne blive væk, og spille live.

Leaderboards er en god start, men ville foretrække nogle ugentlige challenges i sæsonen, hvor det var en forudlavet rift alle tog, og så bare se hvem der klarede sig bedst/højest. Eventuelt en helt uden pylons så det virkelig bare er skills og ikke held/tid der afgør det.

Kan se ham der ligger nr. 1 på Wizard boardet ikke har meget anderledes gear end mig, så følger vi logikken der burde jeg vel også kunne fiske mig til en Bamse/Zombie 53 grifts med power + conduit på niveau 4 der stod klar til at cleare bossen på 15-30 sekunder, syntes bare ikke om den spillestil med at bruge 3-5 minutter i en grift for at relogge og remake mit spil, så vil jeg nu hellere kun cleare en 44-49 stykker (kan seriøst ikke huske om det er 44 eller 45 jeg har taget Peace), og så spille noget FM ved siden af.

Det er godt jeg ikke er typen der skriver en lang roman af opdigtede ting i mine blogs, for så ville jeg aldrig nå nogensteder i blog konkurrencen efter den 10. April Opstemt
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #569: 31 Mar 2015, 15:32 »

Helt enig med dig, og ja, det er en skam pylons stadig skal være afgørende. Det var dog et skridt i den rigtige retning man tog, da man lavede det sådan at der som udgangspunkt er én af hver i hver grift. Men ja, helt fair bliver det aldrig så længe de er der - og ligeledes når monstrenes sværhedsgrad kan variere så meget, som de gør.

Det er godt jeg ikke er typen der skriver en lang roman af opdigtede ting i mine blogs, for så ville jeg aldrig nå nogensteder i blog konkurrencen efter den 10. April Opstemt
Hehe. Jeg står samme sted. Jeg satser på at nå mest muligt til før d. 10 april, for jeg er nok ikke helt så produktiv efter.
Logged

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010