home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Diablo 3!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 40 Udprint
Forfatter Emne: Diablo 3!  (Læst 128526 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #540: 27 Aug 2014, 19:05 »

Har selv spillet lidt on/off siden spillet udkom i sin tid. Der er ingen tvivl om at Diablo 3 er et bedre spil i dag, end dengang.

Jeg har dog ikke helt styr på hvordan det der "season" virker.
Skal man lave en ny helt, og køre ham op til lvl 70, og i bund og grund få de samme achivements som man allerede en gang har fået?
Altså det er sjovt nok første gang man kører en ny class op til max lvl, men spillet ligger jo ikke ligefrem op til at det skulle være sjovt og have 2 monks fx. da alle skills altid er til gengægelige
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #541: 27 Aug 2014, 19:35 »

Har selv spillet lidt on/off siden spillet udkom i sin tid. Der er ingen tvivl om at Diablo 3 er et bedre spil i dag, end dengang.

Jeg har dog ikke helt styr på hvordan det der "season" virker.
Skal man lave en ny helt, og køre ham op til lvl 70, og i bund og grund få de samme achivements som man allerede en gang har fået?
Altså det er sjovt nok første gang man kører en ny class op til max lvl, men spillet ligger jo ikke ligefrem op til at det skulle være sjovt og have 2 monks fx. da alle skills altid er til gengægelige
Der kommer jo leaderboards, så det bliver meget sjovt at se hvor langt man kan komme op på dem før en sæson slutter.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #542: 27 Aug 2014, 21:00 »

Men jeg har forstået ret i, at man skal lave en ny karakter?
Sådan så hvis man bare vælger og bruge tiden på ens gamle karakterer, så får man ikke noget ud af dette sæson gøjl?  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #543: 27 Aug 2014, 22:48 »

Men jeg har forstået ret i, at man skal lave en ny karakter?
Sådan så hvis man bare vælger og bruge tiden på ens gamle karakterer, så får man ikke noget ud af dette sæson gøjl?  Smiley
Ja du skal lave ny char. Når sæsonen er ovre ryger season only items over i den normale loot pool.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #544: 27 Aug 2014, 23:28 »

Okay, tak for hjælpen  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #545: 29 Aug 2014, 17:04 »

Seasons i aften kl. 21! Nogle der er friske på at starte sammen?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #546: 29 Aug 2014, 20:05 »

Starter du på HC eller SC, Boerre?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #547: 29 Aug 2014, 20:42 »

SC. Har random dc's så tør ikke HC.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #548: 29 Aug 2014, 23:06 »

Jeg holder mig til HC, men du skal da være velkommen til at tilføje mig alligevel hvis det, BelthazorDK#2722 Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #549: 20 Sep 2014, 21:18 »

Hjælp !!håber der er nogle som kan hjælpe mig .
Sidder og spiller med en ven hjemme ved mig ,vi har oprettet en "gæste profil" til ham vi spiller co op sammen jeg bosster ham på min lvl 70 ,men er det ikke muligt at gemme hans char så vi ikke behøver at starte forfra næste gang ?
Logged

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #550: 18 Nov 2014, 10:20 »

Hej

Nogen her inde der spiller Diablo 3 på PS3?
Logged

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #551: 27 Nov 2014, 11:24 »

Hej

Nogen her inde der spiller Diablo 3 på PS3?
Ingen der spiller Diablo 3 på PS3?  Smiley
Logged

PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #552: 19 Jan 2015, 05:44 »

Så kommer Season 2 snart   tror denne sæson er munkens sæson :-)

man kan jo allerede teste det  dejligt med den nye patch 2.1.2
Logged

Chelsea FC

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Diablo 3!
« Svar #553: 19 Jan 2015, 08:21 »

Ja, monks har fået en god buff denne gang. Dog virker det lidt som om at der stadig er et stykke op - selv med ancient items, til samme niveau some demon hunters før 2.1.2, i lightning spec, havde på single target.

Det sagt, så er det to MEGET forskellige spilstile, for DH's var jo rene glas kanoner, uden skyggen af chance for at overleve at blive rørt af noget som helst, mens monks mere eller mindre uden at se sig om, hurtigt ligger på en god slat toughness.

I nogle grift 44-47 før patch, tog det mig og min makker knap 1½ minut at nakke en RG med 150 mia. hp, i et setup der hed DH + zDPS WD, dog med Starmetal så der var permanent totem til den DH. Mens det tager mig knap 2½ minut at rykke en grift 44 RG alene, med knap 70 mia. HP, givetvis jeg ikke har en ancient torch endnu, men single target, der er DPS'en et stykke efter hvad DH's havde single target før patch.

Det opvejer vi så selvfølgelig med, allerede nu via impending doom på exploding palm som rykker det meste trash uden problemer, mens dette talent jo kun bliver endnu stærkere når sæson 2 skydes igang, grundet ændringen på Gungdo gear, der hvis nogen ikke vidste det, kommer til at sprede EP, således at hvis man ligger en exploding palm på et target, og slår dette target ihjel før EP løber ud, så bliver der automatisk lagt en ny EP på alle andre mobs, der rammes af explosionen fra exploding palm. Med andre ord, det som Furious Barbs gjorde i en gruppe før, bliver nu også muligt for monken, nemligt at tonse afsted alene i Griften, og gennempule trash - plus diverse packs som står i high density områder, som ikke forholder for store problemer.

Som altid, hvis man er til seasons og lyster en at lave lidt sparring med ingame, så kan jeg findes på BelthazorDK#2722.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Diablo 3!
« Svar #554: 19 Jan 2015, 15:25 »

Jeg har lige fået spillet lidt på den nyeste patch. Det virker meget solidt, synes jeg - især ancient items er jeg fan af.
Skal uden tvivl have lavet mig en ny WD, når season 2 rammer.
Logged

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010