home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  1 Bruger, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dortmund Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: Dortmund Tråden  (Læst 54499 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #150: 27 Maj 2013, 16:24 »

Logged

Kolo Abib Touré

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #151: 27 Maj 2013, 16:30 »

Er jeg helt gal på den her, hvis jeg siger at Bernard og Eriksen minder rimlig meget om hinanden?  Huh

Alt hvad jeg har læst af beskrivelser af Bernard, peger på ham som en meget dynamisk spiller, der er super driblestærk og ret hurtig. Han virker som en mere kant-egnet type end Eriksen, der er bedst på midten og egentlig bedst når han tager sit udgangspunkt relativt dybt i banen. Eriksen fungerer bedst som en lidt mere spilstyrende midtbanespiller, som han har spillet i Ajax. Jeg tror ikke umiddelbart at de minder specielt meget om hinanden, men jeg har desværre ikke set Bernard spille endnu, så alt hvad jeg har at sige om ham, er ting jeg har læst mig frem til.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #152: 27 Maj 2013, 16:40 »

Citat
Alt hvad jeg har læst af beskrivelser af Bernard, peger på ham som en meget dynamisk spiller, der er super driblestærk og ret hurtig. Han virker som en mere kant-egnet type end Eriksen, der er bedst på midten og egentlig bedst når han tager sit udgangspunkt relativt dybt i banen. Eriksen fungerer bedst som en lidt mere spilstyrende midtbanespiller, som han har spillet i Ajax. Jeg tror ikke umiddelbart at de minder specielt meget om hinanden, men jeg har desværre ikke set Bernard spille endnu, så alt hvad jeg har at sige om ham, er ting jeg har læst mig frem til.

Super, tak for det - Har heller ikke set Bernard spille, havde bare fået det indtryk at han var en mere central spiller, end han åbenbart er  Thumbs Up
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #153: 27 Maj 2013, 16:41 »

Hvor centralt han normalt tager sit udgangspunkt, tør jeg ærligt talt ikke udtale mig om. Men selv hvis han plejer at ligge meget centralt, er det jo langt fra ensbetydende med at han er samme slags spiller som Eriksen. Peace
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #154: 27 Maj 2013, 16:45 »

Nej - Men du har nok ret, sydamerikanske spillere er jo som regel noget mere dynamiske og "drilske" i deres spil, end Christian Eriksen (desværre) plejer at være.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #155: 26 Jun 2013, 22:09 »

http://www.bold.dk/nyt/Shakhtar-BVB-byder-170-mio-paa-Mkhitaryan

Så skulle Mkhitaryan være tæt på Dortmund. Han vil være en god spiller, som der vil kunne erstatte Götze. Af det jeg har set til ham, virker han som en rigtig god offensiv spiller.

Samtidig betyder det nok, at hverken De Bruyne eller Eriksen kommer til Dortmund.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #156: 02 Jul 2013, 15:03 »

http://www.bold.dk/nyt/Dortmund-Har-375-mio-kr-til-spillere

Det bliver spændende at se, hvem der bliver hentet til klubben her i vinduet. Men der er altså også en ret vigtig spiller i Götze, der skal erstattes, så det er vigtigt.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #157: 12 Sep 2013, 18:15 »

Iker Casillas til Dortmund.. ?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article2094399.ece

Et noget vildt rygte. Men har vi brug for ham..? Weidenfeller har været en rigtig stærk målmand for os, og er det stadig. Der skal nok være mange gode år i ham, og han har både været loyal og en meget vigtig spiller for os igennem årene og vel egentlig en af de mest undervurderede målmænd i nyere tid.. Omvendt er Casillas trods alt noget yngre og vel egentlig også en bedre målmand.

Personligt vil jeg nok holde mig til Weidenfeller, og så ellers holde på pengene eller bruge dem andet steds. Weidenfeller har de kvalifikationer som der er behov for og har allerede vist at han høre til eliten af målmænd. Casillas vil uden tvivl være en forstærkning, men jeg tror at med den forventede pris & løn, at jeg vil jeg foretrække Weidenfeller.

Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #158: 12 Sep 2013, 18:23 »

Iker Casillas til Dortmund.. ?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article2094399.ece

Et noget vildt rygte. Men har vi brug for ham..? Weidenfeller har været en rigtig stærk målmand for os, og er det stadig. Der skal nok være mange gode år i ham, og han har både været loyal og en meget vigtig spiller for os igennem årene og vel egentlig en af de mest undervurderede målmænd i nyere tid.. Omvendt er Casillas trods alt noget yngre og vel egentlig også en bedre målmand.

Personligt vil jeg nok holde mig til Weidenfeller, og så ellers holde på pengene eller bruge dem andet steds. Weidenfeller har de kvalifikationer som der er behov for og har allerede vist at han høre til eliten af målmænd. Casillas vil uden tvivl være en forstærkning, men jeg tror at med den forventede pris & løn, at jeg vil jeg foretrække Weidenfeller.



Vanvittigt rygte. Han ville være fast starter i hvilken som helst klub, så han villa helt sikkert være en forstærkning. Dog synes jeg, som du selv nævner, at Weidenfeller har været loyal og en meget vigtig spiller for Dortmund. Jeg ville også hellere beholde Weidenfeller i målet, og måske i stedet lede efter en yngre keeper, som kan overtage på længere sigt - for jeg ved ikke om en Langerak eller en Alomerovic bliver til noget ..
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #159: 12 Sep 2013, 18:37 »

Iker Casillas til Dortmund.. ?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article2094399.ece

Et noget vildt rygte. Men har vi brug for ham..? Weidenfeller har været en rigtig stærk målmand for os, og er det stadig. Der skal nok være mange gode år i ham, og han har både været loyal og en meget vigtig spiller for os igennem årene og vel egentlig en af de mest undervurderede målmænd i nyere tid.. Omvendt er Casillas trods alt noget yngre og vel egentlig også en bedre målmand.

Personligt vil jeg nok holde mig til Weidenfeller, og så ellers holde på pengene eller bruge dem andet steds. Weidenfeller har de kvalifikationer som der er behov for og har allerede vist at han høre til eliten af målmænd. Casillas vil uden tvivl være en forstærkning, men jeg tror at med den forventede pris & løn, at jeg vil jeg foretrække Weidenfeller.


Der er ca. 9 måneders forskel, så noget yngre er nok lige i overkanten. Kan se absolut ingen grund til at hente Casillas, ikke en ret stor forbedring i mine øjne. Weidenfeller har et par sæsoner tilbage på top niveau, og så burde i nok hente en yngre målmand som Ter Stegen eller lignende. Det bliver selvfølgelig heller ikke til noget med Casillas, tåbeligt rygte.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #160: 12 Sep 2013, 18:53 »

Der er ca. 9 måneders forskel, så noget yngre er nok lige i overkanten. Kan se absolut ingen grund til at hente Casillas, ikke en ret stor forbedring i mine øjne. Weidenfeller har et par sæsoner tilbage på top niveau, og så burde i nok hente en yngre målmand som Ter Stegen eller lignende. Det bliver selvfølgelig heller ikke til noget med Casillas, tåbeligt rygte.

Der kan man bare se.. Troede faktisk at Weidenfeller havde rundet de 33 år.. Men så ser jeg ingen grund til at skifte ham ud med Casillas. Det gør jo også bare at Weidenfeller holder lidt flere år end jeg lige umiddelbart havde regnet med..   crazy

I Min optik, så skal Weidenfeller nok holde til han runder de 36 år, så jeg ser bestemt ingen grund til at smide en mand ud, som har været i klubben siden 2002..
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #161: 12 Sep 2013, 22:33 »

Tror nu heller ikke, der er så meget sandt i det rygte, og jeg ville da også blive noget overrasket over at se Casillas i Dortmund. Men jeg er også enig i, at Weidenfeller er en helt fin keeper at have i de kommende sæsoner, og Dortmund vil af den grund nok heller ikke spendere mange penge på en udenlandsk og lige så gammel målmand.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #162: 09 Apr 2014, 17:23 »

Mkhitaryan formåede godt nok at sælge sine holdkammerater i går. Faktisk ikke engang kun i går, men generelt i løbet af kvartfinalen. I den første kamp spillede han også gennemført elendigt. I går havde han egentlig flere gode perioder, men manden skulle have scoret i hvert fald tre mål. Sjældent har jeg set en spiller være så uskarp.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #163: 30 Aug 2014, 09:02 »

Hvad syntes i om at kagawa måske vender tilbage  til Dortmund?
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010