home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Silkeborg IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Silkeborg har fået en suveræn start på sæsonen. Men hvor ender de, når de 33 kampe er spillet?
Medaljer!
- 15 (9,1%)
3-5!
- 16 (9,8%)
5-8!
- 38 (23,2%)
8-10!
- 28 (17,1%)
10-12....
- 67 (40,9%)
Antal Stemmer: 164

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF tråden  (Læst 149352 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #495: 01 Sep 2014, 20:16 »

http://www.silkeborgif.com/nyheder/seneste-nyheder/2014/09/01/runsewe-slog-til-igen/

Sååeh. For 2 reservekamp mod Vejle i træk scorer Runsewe hattrick.
Der er noget helt galt her og der er kun 2 muligheder.

1. Enten har Vejle stillet op med et så elendigt hold begge gange, så selv Runsewe kan score!
2. Runsewe har rent faktisk forbedret sig!

Og lige nu er det fuldstændigt tåbeligt han ikke fik mere end 5 minutter mod Aab i Superligaen! Vi lader Agger blive på banen som er den største egoist vi har haft på holdet siden vi havde Marvin Pourie. Forskellen er bare at Pourie rent faktisk var en glimrende fodboldspiller. Agger er lort til at afslutte.

Anyways. Runsewe er varm og vi spillede fint mod Aab. Runsewe inde fra start om 2 uger mod FCN tak!
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #496: 02 Sep 2014, 16:17 »

http://www.bold.dk/nyt/sif-boss-har-ikke-oensket-et-stille-vindue

Vores sportschef forstår da at forklarer tingene på hans egen måde.

-  Vi forsøgte nogle ting tidligt i vinduet og sidst i vinduet, og midt i vinduet var vi også på. Vi har også lagt nogle store bud rundt omkring. Men sådan er det, når man ikke er førstevælger. Så kan man tage naboens datter i stedet for. Men hvis du ikke synes, hun er lækker, så gør man det jo ikke.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #497: 19 Sep 2014, 21:48 »

http://www.bold.dk/nyt/silkeborg-traener-vi-mangler-kvalitet

Billedet til artiklen passer meget godt.
Vi mangler kvalitet. Problemet er at vi ikke kan få den som jeg ser det. Spillerne er ikke gode nok. Og der har vi altså fejlet i forhold til Hobro som har oprustet godt op til sæsonen.

Men Kent Madsen vil jo hellere rykke ned end at "satse".
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #498: 20 Okt 2014, 12:44 »

Kampen i går mod Herning viste lidt det samme som vi har set igennem hele sæsonen. For i mange kampe har vi egentlig spillet udmærket, men tingene har bare ikke gået vores vej. Det er selvfølgelig super ærgeligt, men det er nu som det er, og selvfølgelig er det fucking frustrerende, at følge holdet rundt i landet og være vidne til det ene nederlag efter det andet, men når det så er sagt så er tingene altså ikke så sorte som de ser ud.

Vores træner gjorde et glimrende stykke arbejde sidste sæson da han førte os til oprykning. Det var pisse flot med en trup, hvor mange udskiftninger var blevet lavet. Nu er vi så rykket op og den eneste forstærkning der er kommet til klubben er Nikolaj Agger. Vi har godt nok spillet med nogenlunde den samme taktik og han kunne da godt prøve lidt nyt, men jeg tror sgu alligevel ikke at det løser noget, for det vi ser på banen er sgu ikke så skidt endda. Problemet er bare at vi ikke kommer frem til så mange chancer og dem vi så gør, brænder vi på det skammeligste, men det er jo ikke trænerens skyld. Jeg stoler fuldt og fast på Jesper Sørensen og tror på han kan få det vendt. Selvom jeg godt kan li tanken med, at der går en Troels Bech rundt uden arbejde.

Bestyrelsen bestående af Kent Madsen og Peder Knudsen har som sagt kun givet Jesper 1 ny spiller at lege med. Her blev der i øvrigt sagt at vi ikke hiver nogle spillere ind medmindre de direkte kan forstærke truppen. Hvad gjorde vi? Vi hentede Nikolaj Agger fra Vejle. Ja fra Vejle. Jeg ved ikke lige hvad man forventede, og utroligt nok får han chancen fra start kamp efter kamp, men forhelvede hvor har han bare ikke været en bærende kræft tværtimod. Det har ikke gjort en forskel overhovedet, men det er vel ligeså meget Peder og Kents skyld, for Nikolaj er jo bare ikke en bedre fodboldspiller.

For at opsummere, så synes jeg ikke man skal give skylden til hverken den ene eller anden. Både bestyrelsen og træneren var klar over at vi ville være et bundhold og der er altså budgetteret med at vi kan ende nede igen, så det vil på ingen måde være en katastrofe med en nedrykning. Det tror jeg bare ikke lige alle fans kan se, for hold kæft hvor er negativiteten større end den burde være.

Tror jeg vi overlever i superligaen? Ja, det gør jeg. Hvis jeg ikke gjorde det vil der ikke være grund til at tage til hver evig eneste kamp. Bliver det svært? Fuck ja om det gør, men hvis man ikke tror på det indtil det er matematisk umuligt for os at overleve, så kan man, som spiller, ligeså godt lade være med at spille og give op på forhånd, og som tilskuer blive hjemme og give op på forhand.

Skål for det, og lad os så tage de 3 point mod Vestsjælland!
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #499: 22 Okt 2014, 22:20 »

http://www.bold.dk/nyt/sif-anfoerer-ikke-en-dans-paa-roser

Jeg kan godt li de ting Frank siger her, for det synes jeg også man kan se.
Holdet virker til at have en bedre kemi end vi har set længe, på trods af at tingene ikke lige går vores vej resultatmæssigt.
Der virker til at være godt humør og en rigtig god stemning omkring det hele.

Derudover vil jeg også gerne personligt rose de tilskuere som specielt er med til de fleste / alle udekampe. Man læser mange negative idioters kommentarer på Silkeborgs Facebook side, men dem som rent faktisk støtter holdet virker også til at have en rigtig god gejst omkring det hele på trods af de dårlige resultater. På trods af at vi ikke har vundet er holdet ikke blevet puhet ud af banen, så meget som en eneste gang endnu i denne sæson, og det ville heller ikke være fortjent hvis det ville have sket. Ligeledes kommer spillerne ud og hilser på os efter hver kamp! Det så vi altså ikke sidst vi var i superligaen og vi tabte.

Jeg glæder mig virkelig meget til kampen mod Vestsjælland på fredag. Jeg tror virkelig det kan blive vendepunktet.
Logged


CaptainKicker
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #500: 23 Okt 2014, 01:20 »

Well, jeg har sæsonkort, og er med på udebaneture, så ofte jeg kan. Vi fik sat en fed stemning op mod Midtjylland, og generelt synes jeg ikke man kunne mærke vi var få hundrede mod 8000.

FCV-kampen bliver uden tvivl den kamp der afgøre om vi får det RIGTIG svært, eller om vi kan begynde og hænge mere på. Vi skal i hvertfald vinde mod et svagt FCV-hold der lige har fået tæsk.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #501: 27 Okt 2014, 17:53 »

http://mja.dk/artikel/bookmaker-udbetaler-gevinst-p-sifnedrykning

Det er fandme tidligt!
Synes lige man skal slappe lidt af, der er altså mange runder endnu.
Logged


JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #502: 27 Okt 2014, 17:54 »

http://mja.dk/artikel/bookmaker-udbetaler-gevinst-p-sifnedrykning

Det er fandme tidligt!
Synes lige man skal slappe lidt af, der er altså mange runder endnu.



hahaha klasse
Logged

JaWocKa

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #503: 27 Okt 2014, 19:47 »



hahaha klasse
Haha kan godt lide at der står at de har gode chancer for en sejr mod Rødovre i morgen funny
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #504: 27 Okt 2014, 19:58 »

http://mja.dk/artikel/bookmaker-udbetaler-gevinst-p-sifnedrykning

Det er fandme tidligt!
Synes lige man skal slappe lidt af, der er altså mange runder endnu.

Det er jo ret PR stunt, som giver gratis omtale fordi alle medier nu skriver om det.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #505: 27 Okt 2014, 19:59 »

Det er jo ret PR stunt, som giver gratis omtale fordi alle medier nu skriver om det.

Det havde jeg faktisk ikke lige tænkt på, men det giver jo meget god mening crazy

Og så må det da nok også siges, at vi er favoritter til at rykke ned som tingene ser ud lige nu.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #506: 20 Nov 2014, 21:51 »

Jeg er såååå træt af at samtlige fucking trænere i den her fucking liga, skal tale os op inden hver fucking kamp.

Vi er ikke et fucking kvalitetshold. Det kan godt være du er nordmand, men så dum er du vel forfanden da ikke. Man skulle kraftedme tro at Glen Riddersholm og Ståle Solbakken var en og samme person.

Alt andet end en sejr for FCK er jo en fiasko og det burde ikke være et problem for dem at slå os.

http://www.bold.dk/nyt/staale-sif-er-et-kvalitetshold
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #507: 24 Nov 2014, 17:29 »

Det lugter lidt af en fyring, hvis der ikke sker vilde ting i de 2 sidste kampe inden jul.

http://www.bold.dk/nyt/sif-vil-droefte-fremtiden-med-jesper-soerensen
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #508: 08 Dec 2014, 17:24 »

Jeg ved sgu ikke helt.

Altså planen er som sådan fin nok, men det der med at satse på talenter udelukkende er fandme ikke noget jeg tror specielt meget på. Ja, så skal de unge drenge vi har til at rende rundt på diverse ungdomshold fandme være gode, og det tvivler jeg sgu på.

Kim Poulsen. Tjoeh. Lidt en lottokupon og det var Jesper jo også da vi hentede ham og han fik os trods alt op fra 1. Division. Jeg mener dog på trods af det, at det er det rigtige at skille os af med ham. Nu kan Kim få en halv sæson til at indføre det han nu gerne vil.

Lidt skuffende at Peder Knudsen kun bliver degraderet og ikke ryger helt ud af klubben.
Udover det så er det spændende med Jesper Stuker som sportschef.
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #509: 08 Dec 2014, 17:39 »

Det kommer ikke bagpå mig, men på den anden side undre det mig så at det først sker nu.
Nu er halvdelen af turneringen spillet og der er 15 point op til en regningsplads. Burde det ikke være sket for 4-5-6 runder siden hvis man skulle have bare den mindste chance for overlevelse?

Og er Jesper Sørensen kan vel ikke bebrejdes for at han absolut intet har fået ind der kunne forstærke holdet.
Det virker som om at ledelsen og Peder Knudsen slet ikke har haft løst til at komme en tur op i den bedste række og kun har haft fokus på at få sorte tal på bundlinjen. Så måtte det sportslige komme i anden række.

Jeg kan ikke se hvorfor han pludselig skulle blive en dårligere træner af at spille i en række højere oppe. Det bør jo ikke komme bagpå nogen at modstanden i Superligaen bare generelt er højere end i 1. div.

Og nu skal man så betale 2 træner lønninger, kan det ikke komme til at gå ud over de evt forventede sorte tal?
Logged

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010