home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 287 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 243458 gange)
Niko
Gæst
 
Kings Of Spain
« : 18 Feb 2008, 14:33 »



     Mr. Wenger forlader sin post!
     07:07;07 ~ Islington, London

Den respekterede manager, Arsené Wenger, forlod idag posten som træner for fodboldklubben Arsenal FC. Han var træt af at køre i de samme rammer og ville ikke være i London mere. Mr. Wenger vil enten finde sig en ny klub eller holde pause i et år. Han har knyttet en kommentar til FC Barcelona rygtet, da de virker meget interesseret i den velrespekterede franskmand.

"Jeg ved at FC Barcelona godt kunne tænke mig. Jeg er dog ikke sikker på at spansk fodbold er min kop te. Nej, jeg håber at jeg får en tilbud fra en mindre klub i Frankrig. Nancy kunne f.eks. være meget interessante for mig. Alt kan dog ske, jeg vil ikke afvise at holde en lang ferie," udtaler Arsené Wenger.

Arsenal sidder ikke just med en ny træner i ærmet, men der er mange som rygtes til The Gunners. Det største hit er den tidligere Arsenalspiller, Tony Adams. Han er kæmpe favorit, men der går også rygter om at en ung dansk mand vil tage England med storm. Hans navn kender vi ikke, men vi regner med snart at finde mere info om ham.

Bestyrelses formand, Peter Hill-Wood har kommenteret fremtiden hos Arsenal.

"Det er slet ikke positivt at Arsené er smuttet. Jeg er dog sikker på at vi kan få lokket en anden mand til, som kan gøre det godt. Det vigtigste er at vi præstere på banen, navnet på træneren kan være lige meget. Der skal bare ydes 100 % hver gang. Svaret på vores nye træner, vil sikkert komme inden alt for længe," fortæller Peter Hill-Wood.


« Seneste Redigering: 18 Apr 2008, 13:02 af Cesc » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #1: 18 Feb 2008, 14:33 »

POKALSKABET
07/08:
Premier League ~ Arsenal
FA Cup ~ Arsenal

08/09:
Charity Shield ~ Arsenal
Carling Cup ~ Arsenal
Premier League ~ Arsenal
Champions League ~ Arsenal

09/10:
Charity Shield ~ Arsenal
Super Cup ~ Arsenal
Club-VM ~ Arsenal
1. Bundesliga ~ FC Bayern

10/11:
DFB-Pokal ~ FC Bayern
1. Bundesliga ~ FC Bayern

11/12:
Serie A ~ Juventus
Coppa Italia ~ Juventus

12/13:
Spanske Super Cup ~ Real Madrid
« Seneste Redigering: 15 Apr 2008, 19:04 af Cesc » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #2: 18 Feb 2008, 14:39 »

Ved ikke om jeg skal følge med, da dine blogs holder ikke i særlig lang tid.
Men da du skriver om et af mine yndlingshold, og du samtidigt skriver godt. Så må jeg nok hellere følge med Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #3: 18 Feb 2008, 14:49 »



     Mere dansk til Arsenal!
     09:07;07 ~ Islington, London

Efter Arsené Wengers afsked med Arsenal, har der været meget gang i rygterne. Alle medier fik dog en fuser, da de alle sammen udnævnte den tidligere midtstopper, Tony Adams som den nye chef. Det blev en ung dansker, ved navn Nikolaj Emil Birk Poulsen. En helt ukendt mand er kommet til, men hvem er han egentlig? Han modtog spørgsmålet til pressekonferencen.

"Jeg er en ung gut på 29 år. Jeg har holdt med Arsenal hele mit liv, så det er meget stort for mig at sidde her og lige pludselig være chef for dem. Jeg har taget mange forskellige træner uddannelser, men jeg har aldrig spillet fodbold på højt plan. Det betyder dog intet, se selv på José Mourinho. Jeg er fra Danmark og elsker engelsk fodbold mere end noget andet," udtalte Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Nikolaj har trænet nogle små hold i London. Alt har været gratis og frivilligt, nu skal han træne en af verdens største klubber og han har fået tilskrevet en ugeløn på hele 410.000. Nikolaj er en fanfavorit, så Arsenal fansene kan sikkert i fremtiden forvente et par selvfede kommentarer fra den unge dansker. Assisent træneren Pat Rice, har kommenteret det helt nye skifte af kollega.

"Jeg føler at det er positivt. Bare Nikolaj kan skaffe resultater sammen med spillerne og jeg. Det er det vigtigste for klubben og jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi nok skal få banket en slagkraftigt mandskab sammen. Jeg vil forsøge at få ham ordentlig tilpasset i Arsenal og så skal vi vinde titler igen," udtalte Pat Rice.


Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #4: 18 Feb 2008, 14:51 »

Jeg har ikke været den mest stabile blogskriver på FmFreaks, tværtimod. Håber dog at ligger det bag jer og følger med i denne blog om...

Hehe, er det en sætning du har liggende fast i udklipsholderen? Wink
Logged



Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #5: 18 Feb 2008, 14:58 »

Ved sgu ikke om man skal følge med.. De fylder jo højest to sider, men dette skal ikke holde dig fra at skrive. Kunne dog godt tænke mig at du fandt det HELT rigtige mandskab som du ville være, inden du starter bloggen..
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #6: 18 Feb 2008, 14:59 »



     Bye bye Manuel
     13:07;07 ~ Islington, London

Ny træner er kommet til, derfor sker der også nye ting i Arsenal. Den rutineret målmand Manuel Almunuia fra Spanien, har i dag måtte forlade Arsenal til fordel for Manchester City. Arsenal fik tilbudt en kæmpe sum for Manuel, så det var klart at han skulle væk. Hele 70 millioner har lillebroderen i Manchester betalt for ham, noget som falder i god jord for Manuel selv.

"Jeg var andet valg, så fik ikke ret meget spilletid. Lukasz var også lige kommet til og han er en meget god keeper i forhold til hans alder. Jeg snakkede derfor med Nikolaj om et skifte kunne komme på tale, han var enig med mig og vi fik hurtigt et enormt tilbud fra City. Jeg valgte at acceptere det, da jeg ikke ville blive ved med at sidde på bænken. Jeg er glad for min beslutning og jeg takker for min tid i Arsenal," udtaler Manuel Almunia.

Manuel spillede et par sæsoner i Arsenal, han slog dog aldrig helt igennem og måtte derfor leve med at være backup til Jens Lehmann. Almunia stod dog meget godt i Carling Cuppen sidste år, dette var dog ikke nok til at overbevise Mr. Wenger. Nikolaj havde den samme holdning og derfor spiller han nu et andet sted. Nikolaj Emil Birk Poulsen har også kommenteret salget af Almunia.

"Jeg er glad på hans vegne. Det er godt for ham at han skifte klub og udvikle sig mere. Jeg ønsker det bedste for mine spillere og jeg håber at han kommer til at få mange clean sheets i City. Vi fik mange penge for ham, som vi sikkert vil bruge på en ny keeper, der kan træde i hans sted," udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Hvem det end er som kommer til Arsenal, så glæder vi os meget til at få en ny målmand præsenteret!


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #7: 18 Feb 2008, 15:00 »

Ved sgu ikke om man skal følge med.. De fylder jo højest to sider, men dette skal ikke holde dig fra at skrive. Kunne dog godt tænke mig at du fandt det HELT rigtige mandskab som du ville være, inden du starter bloggen..

Det har jeg fundet.

... Arsenal.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #8: 18 Feb 2008, 15:01 »

.. Må vi håbe Peace
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #9: 18 Feb 2008, 15:07 »

Ikke et overraskende valg af Arsenal...

Men jo, det ser godt ud.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #10: 18 Feb 2008, 15:10 »



     Arsenal henter klassekeeper
     17:07;07 ~ Islington, London

Manuel Almunia blev solgt for et stort beløb. Denne fantastiske målmand er dog købt for over to gange så mange penge - hans navn er Sebastien Frey og han er blandt de bedste målmænd i verden. Frey har spillet det meste af sin karriere i Italien, han er et kæmpe navn dernede og han vil formegentlig blive det samme i England. Sebastien er nemlig en klasse for sig mener Nikolaj.

"Siden David Seaman har Arsenal ikke haft en af verdens bedste målmænd, var det ikke på tide at det skete igen? Derfor fik jeg ud og investerede i Sebastien Frey. Jeg kiggede også meget på andre målmænd, men pga. Frey's nationalitet blev han hentet til klubben, da han hurtigere vil falde ind. Vores franske stamme vil hjælpe ham med at tilpasse sig i London, så det er jo fantastisk! Han bliver meget vigtig for os og jeg krydser fingre for ham," udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Sebastien er en perfekt keeper, som ofte laver umenneskelige redninger. Til tider taber han dog hovedet og lader en nem bold gå ind, det er forskelligt. Når han er i form, er det dog kun klasse redninger han kommer med. Frey har nemlig selvtilliden i orden, lidt ligesom en kendt tysker ved navn Jens Lehmann.

"Jeg har selvfølgelig selvtillid. Det skal man have som keeper. Hvis jeg ikke havde en masse selvtillid kunne jeg ikke råbe og skrige efter mine medspillere. Jeg glæder mig også til at råbe efter Gallas og Clichy," sagde Sebastien.


Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #11: 18 Feb 2008, 15:14 »

Fedt køb !

Hvem vil være førstevalg ?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #12: 18 Feb 2008, 15:15 »

Fedt køb !

Hvem vil være førstevalg ?

Ham fra Frankrig.  Wink
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #13: 18 Feb 2008, 15:17 »

Ham fra Frankrig.  Wink
Ja, okay.
Kunne jo være du havde valgt at se hvem der stod bedst.

- Efter min mening er de stort set lige gode...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #14: 18 Feb 2008, 15:19 »



     Er det en joke?
     21:07;07 ~ Islington, London

"Under 20 og alligevel fast mand på det engelske landshold", "Verdens største forsvarstalent" og "Han bliver den bedste højreback i Englands historie." Ja, den unge Micah Richards må leve med at være som han er. Nu er han også blevet Arsenal spiller, noget han har drømt om siden han var barn.

"Det er ikke løgn. Jeg er kæmpe fan af Arsenal og jeg har fulgt dem siden jeg var lille. Jeg ser stadig deres kampe og nu kommer jeg til at spille deres kampe. Det er en fantastisk fornemmelse og meget underligt. Jeg havde aldrig i mit liv regnet med at skulle spille for sådan en stor klub - nu gør jeg det," udtaler Micah.

Micah har spillet et par kampe for det engelske landshold. Han har spillet mange Premier League kampe og han har før tiltrukket sig interesse fra Manchester United. City ville dog ikke slippe ham til rivalerne, så derfor valgte de at sælge ham til London i stedet. Peter Hill-Wood har kommenteret Nikolajs indkøb af den mørkhudede englænder.

"Det er da en af de bedste indkøb Arsenal har lavet i mange år. Micah er en af de bedste spillere England kan få, så det er skønt at han kommer til at spille i Arsenal minimum de næste 5 år," udtaler Peter Hill-Wood.

Micah forventes at være med i startopstillingen, måske i stedet for William Gallas.


« Seneste Redigering: 18 Feb 2008, 15:25 af Cesc » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010